Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Aaa08 skrev:

Siden må reise bort i mai, blir det ikke noe egguttak i mai.. må utsette til juni... skal på kontroll på 5-6 syklus dag og da er allerede borte...

Så synd😳. Rekker du et forsøk før ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ligger man og venter på operasjon :-( muligens graviditet utenfor eggstokk. Har mistet barnet uansett og mister muligens eggstokk i natt :-( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
6 hours ago, Håper mamma i 2018 said:

Da ligger man og venter på operasjon :-( muligens graviditet utenfor eggstokk. Har mistet barnet uansett og mister muligens eggstokk i natt :-( 

Nei så leit!! Gode tanker til deg. Så urettferdig altså... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Å nei, det var trist😞 Skulle tro du hadde fått din dose med uflaks nå, hvordan har det gått i natt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så forferdelig 😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Waldfee skrev:

Masse lykke til! Jeg krysser også 😊

Helt utrolig følelse, i dag tidlig fikk jeg to streker på testen😍 Klarer ikke slutte å se på den. Nå er det bare å krysse fingrene for at det går bra hele veien og ikke ender i MA slik som det gjorde for tre år siden. IVF prosessen er nervepirrende, men må si at nervene ikke er noe mindre nå altså!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Juni15 skrev:

@tuppelene Har du tatt en test nå på morgenkvisten? :ninuskapus:

Ja😉 har våknet hver time i natt og bare drømt om positive tester. Helt fantastisk at drømmene ble til virkelighet. Nå må spiren(e) bare klamre seg fast💛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tuppelene skrev:

Ja😉 har våknet hver time i natt og bare drømt om positive tester. Helt fantastisk at drømmene ble til virkelighet. Nå må spiren(e) bare klamre seg fast💛

Gratulerer så mye :nordvesta: Krysser fingrene for at den sitter i 9 måneder og at du får en nydelig januarbaby i 2019 💕 Også håper jeg å få oppleve det samme om to uker, og kommer med en slutten-av-januarbaby 💕

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så utrolig kjipt og trist:( Hvordan har det gått i natt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Juni15 skrev:

Gratulerer så mye :nordvesta: Krysser fingrene for at den sitter i 9 måneder og at du får en nydelig januarbaby i 2019 💕 Også håper jeg å få oppleve det samme om to uker, og kommer med en slutten-av-januarbaby 💕

Ja, heng deg på i januar klubben💛 Blir spennende å høre hva Riksen sier om blodprøven min i morgen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere som har blitt gravide med prøverør, hvor lenge måtte dere fortsette på medisiner? 

Anonymkode: 9ce7b...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, tuppelene skrev:

Helt utrolig følelse, i dag tidlig fikk jeg to streker på testen😍 Klarer ikke slutte å se på den. Nå er det bare å krysse fingrene for at det går bra hele veien og ikke ender i MA slik som det gjorde for tre år siden. IVF prosessen er nervepirrende, men må si at nervene ikke er noe mindre nå altså!

Åhhh gratulerer!! ❤️❤️❤️❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:

😔😔😔 stakkar deg.. så utrolig trist. Fikk helt vondt av å lese dette. Jeg som virkelig bare håpet på det skulle ordne seg for dere i natt. Hvordan vet du at du har mistet uansett?ble det som sist? Tenker masse på deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, tuppelene skrev:

Gratulerer så mye❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Blomst37 skrev:

Så synd😳. Rekker du et forsøk før ferie?

Ja, juni. Tenkte å starte med akupunktur, så har bedre tid nå hvertfall

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 timer siden, Illy skrev:

Jeg må bare kommentere fordi jeg kjenner meg igjen. Få egg ut, få som klarte seg til innsett på dag to, og aldri noen på frys. Jeg begynte å miste motet da forsøk 1 og 2 ble dårlige og negative, og nr. 3 ikke så videre lovende ut det heller. Men så ble jeg gravid på 3. forsøk. Ingen på frys da heller, så jeg regnet med at kvaliteten var dårlig på alle. Det kan ta tid å få tak i et godt egg når det er slik, men det er mulig. Krysser fingrene for deg! 

Takk for oppmuntrende ord. :hjerte: Det er lett å miste motet når alt man får er dårlige resultater. Jeg testet idag, men den var blendahvit, og jeg får sterkere menssmerter for hver dag nå, akkurat som sist gang, så har vel egentlig mistet troen på at det blir noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, gikk ikke bra i natt har mistet høyre egglederen og venstre er det masse sammenvoksinger på. Så mistet alle muligheter til og klare og bli gravid på egen hånd:-( 

Jeg viste at jeg mistet uansett da hcg på torsdag var 259 og hcg igår  var 283;-( 

Nå har virkelig mistet alt av håp :-( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tuppelene skrev:

Gratulerer så masse! :hjerte: Håper spiren klamrer seg godt fast de neste 9 månedene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Hei alle sammen, gikk ikke bra i natt har mistet høyre egglederen og venstre er det masse sammenvoksinger på. Så mistet alle muligheter til og klare og bli gravid på egen hånd:-( 

Jeg viste at jeg mistet uansett da hcg på torsdag var 259 og hcg igår  var 283;-( 

Nå har virkelig mistet alt av håp :-( 

Så utrolig trist. Skjønner at du du har mistet håpet. Og i den situasjonen du er i, så er det lov å bli lei seg, men så finner du styrken snart og du er i gang med å prøve.. 

synes det er rart at du ikke fikk noe ultralyd, særlig etter alt du hadde vært gjennom. Jeg merker jeg blir skikkelig irritert på offentlig.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...