Gjest ...sunny... Skrevet 29. april 2018 #1721 Del Skrevet 29. april 2018 7 timer siden, Hollymolly skrev: Så bra😃 da får vi håpe på at den blir sterkere og sterkere🙌🏼🤞🏼 Takk, ja håper det 🤞🙂 Tok en ny test nettopp, og den var sterkere enn sist 😀 Men har hatt flere spontanaborter, så tørr ikke å slippe gleden løs helt ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 29. april 2018 #1722 Del Skrevet 29. april 2018 8 timer siden, Blomst37 skrev: Ang Helfo. Sender dere bare kvitteringer for medisinene eller legger dere alt, mener kvitteringer fra egguttak/innsett og konsultasjoner? Bare for medisinene. Timene skal gå av seg selv, og frikort kommer automatisk om du går over grensen der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 29. april 2018 #1723 Del Skrevet 29. april 2018 2 timer siden, tuppelene skrev: Bare for medisinene. Timene skal gå av seg selv, og frikort kommer automatisk om du går over grensen der. Takk for svaret😊🌞. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 29. april 2018 #1724 Del Skrevet 29. april 2018 21 minutter siden, Blomst37 skrev: Takk for svaret😊🌞. I forhold til frikort kan man også føre pasientreiser, som bidrar til at man kommer til frikortgrensa raskere Hvis du ikke er klar over det allerede, jeg oppdaget det nettopp selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 29. april 2018 #1725 Del Skrevet 29. april 2018 (endret) 15 timer siden, Blomst37 skrev: Husker jeg hadde kontroll når jeg hadde lang protokoll på Riksen (når jeg var ferdig med nesespray før jeg begynte med sprøyter). Også hadde jeg kontroll når jeg var ferdig med sprøyter (før egguttak). Når starter du? Skal begynne med sprøyter 2-mens dag (rundt 17 mai) . Står jeg skal ha 175 i 4 dager, og fikk 5 orgalutran sprøyter. Redd må på kontroll før orgalutran, må reise bort da jeg er ca på syklus dag 5. Er tilbake på syklus dag 9. Endret 29. april 2018 av Aaa08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 29. april 2018 #1726 Del Skrevet 29. april 2018 3 timer siden, Aaa08 skrev: Skal begynne med sprøyter 2-mens dag (rundt 17 mai) . Står jeg skal ha 175 i 4 dager, og fikk 5 orgalutran sprøyter. Redd må på kontroll før orgalutran, må reise bort da jeg er ca på syklus dag 4. Er tilbake på syklus dag 8. Bare i 4 dager?🤔 Jeg begynte med fostimon 2-mensdag. Skal ta den i 9 dager og jeg skal på kontroll den 9 dagen. Orgalutran begynner jeg med 5- mensdag i tillegg til fostimon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 29. april 2018 #1727 Del Skrevet 29. april 2018 5 timer siden, Juni15 skrev: I forhold til frikort kan man også føre pasientreiser, som bidrar til at man kommer til frikortgrensa raskere Hvis du ikke er klar over det allerede, jeg oppdaget det nettopp selv. Tusen takk🙏🏻 Ja det oppdaget jeg nå nettopp og🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 29. april 2018 #1728 Del Skrevet 29. april 2018 1 time siden, Blomst37 skrev: Bare i 4 dager?🤔 Jeg begynte med fostimon 2-mensdag. Skal ta den i 9 dager og jeg skal på kontroll den 9 dagen. Orgalutran begynner jeg med 5- mensdag i tillegg til fostimon. Ja, syntes det er rart jeg også.. kanskje de vil ha meg til kontroll før orgalutran for å se om dosen må justeres? Skal ringe i morgen for å høre, håper det ikke trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 29. april 2018 #1729 Del Skrevet 29. april 2018 18 minutter siden, Aaa08 skrev: Ja, syntes det er rart jeg også.. kanskje de vil ha meg til kontroll før orgalutran for å se om dosen må justeres? Skal ringe i morgen for å høre, håper det ikke trengs Hmm.. ja gjør det! Er du på Riks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 29. april 2018 #1730 Del Skrevet 29. april 2018 5 minutter siden, Blomst37 skrev: Hmm.. ja gjør det! Er du på Riks? Ja, Riks. Jeg må virkelig dra, så håper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 29. april 2018 #1731 Del Skrevet 29. april 2018 1 time siden, Aaa08 skrev: Ja, Riks. Jeg må virkelig dra, så håper det ordner seg Lykke til! Håper du får svar i morgen🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 29. april 2018 #1732 Del Skrevet 29. april 2018 14 timer siden, ...sunny... skrev: Takk, ja håper det 🤞🙂 Tok en ny test nettopp, og den var sterkere enn sist 😀 Men har hatt flere spontanaborter, så tørr ikke å slippe gleden løs helt ennå. Ohhhh spennende, ønsker deg masse masse lykke til🤞🏼🙌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ...sunny... Skrevet 29. april 2018 #1733 Del Skrevet 29. april 2018 1 time siden, Hollymolly skrev: Ohhhh spennende, ønsker deg masse masse lykke til🤞🏼🙌🏼 Takk for det 😊 Skal måle Hcg på torsdag, veldig spent 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 30. april 2018 #1734 Del Skrevet 30. april 2018 Sikkert rart spørsmål. Men sier man at man er 6 uker eller sier man at man er 5+5. Altså sier man gravid uker eller foster uker ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agitha Skrevet 30. april 2018 #1735 Del Skrevet 30. april 2018 Dårlig start på uken. Fikk telefon om at det andre egget mitt stoppet å utvikle seg, så da ble det ikke noe egg på frys. Kjenner jeg virkelig mistet all håp om at det egget som ble satt inn skal klare seg nå..sikkert like dårlig kvalitet på det også. 1 uke siden innsett nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 30. april 2018 #1736 Del Skrevet 30. april 2018 9 minutter siden, Agitha skrev: Dårlig start på uken. Fikk telefon om at det andre egget mitt stoppet å utvikle seg, så da ble det ikke noe egg på frys. Kjenner jeg virkelig mistet all håp om at det egget som ble satt inn skal klare seg nå..sikkert like dårlig kvalitet på det også. 1 uke siden innsett nå.. Sånn må du ikke tenke, du må tenke at det beste egget ble satt inn🙌🏼 Det var veldig synd og ikke få noe på frys. Men kanskje du ikke trenger den uansett🤞🏼🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 30. april 2018 #1737 Del Skrevet 30. april 2018 1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev: Sikkert rart spørsmål. Men sier man at man er 6 uker eller sier man at man er 5+5. Altså sier man gravid uker eller foster uker ? Har du lastet appen gravid? Legen sier iallfall 5+5, og det samme gjør appen. Min står det 6+3 nå😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 30. april 2018 #1738 Del Skrevet 30. april 2018 Akkurat nå, Hollymolly skrev: Har du lastet appen gravid? Legen sier iallfall 5+5, og det samme gjør appen. Min står det 6+3 nå😱 Har den pergleif og babyverden:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 30. april 2018 #1739 Del Skrevet 30. april 2018 20 minutter siden, Agitha skrev: Dårlig start på uken. Fikk telefon om at det andre egget mitt stoppet å utvikle seg, så da ble det ikke noe egg på frys. Kjenner jeg virkelig mistet all håp om at det egget som ble satt inn skal klare seg nå..sikkert like dårlig kvalitet på det også. 1 uke siden innsett nå.. Kjedelig at det ikke ble noe frys denne gangen. Men egget som er satt inn trenger ikke være dårlig, og ofte trives de mye bedre i livmor enn i varmeskap. Må krysse fingrene for det🤞 Når har du testdag? Tenker jeg skal teste hjemme i morgen, blodprøvedag er onsdag. Føler absolutt ingenting, akkurat som sist da det ikke gikk. Men føler jeg har et mye bedre utgangspunkt med to blasto kontra et 2-dagers da. Hadde en del murring i ryggen torsdag-lørdag, og har til tider følt meg litt tung i livmora om jeg kan si det slik. Vet det er normalt med lite symptomer tidlig, men blir litt nervøs av det læll. Den ene gangen jeg var gravid kom symptomene i uke 5 ca. Blir smågal av all denne analyseringen🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agitha Skrevet 30. april 2018 #1740 Del Skrevet 30. april 2018 10 minutter siden, Hollymolly skrev: Sånn må du ikke tenke, du må tenke at det beste egget ble satt inn🙌🏼 Det var veldig synd og ikke få noe på frys. Men kanskje du ikke trenger den uansett🤞🏼🤞🏼 Ja, jeg vet, men er så vanskelig å være positiv når man vet at eggkvaliteten er veldig dårlig. Hadde dette egget klart seg så hadde jeg i hvert fall visst at det fortsatt var håp for noen av eggene mine enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå