Håper mamma i 2018 Skrevet 27. april 2018 #1681 Del Skrevet 27. april 2018 Fikk ikke UL igjenom dem etter som jeg har klart dett3 selv :-( så da får man bare spørre fast legen igjen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 27. april 2018 #1682 Del Skrevet 27. april 2018 1 time siden, listefyll skrev: Denne runden gikk skikkelig dårlig. Fikk ut 9 egg, 3 av dem ble befruktet, men utviklet seg i godt nok. De ville sette inn et av dem, men jeg ba dem dyrke en dag til. Viste seg at det ikke var videre utvikling. Veldig glad jeg ba dem dyrke en dag til, for da har jeg heller et forsøk til gode enn et innsatt embryo som uansett ikke var levedyktig. Å nei, så kjedelig Men det var bra de dyrket det en dag ekstra da, for det er veldig kjedelig å gå i to uker med håp også går det ikke allikevel. Da er det som du sier nesten bedre å ha forsøket til gode. Var slik jeg så det med fryseforsøket som ikke tålte opptining. Bedre at det gikk skeis med en gang, slik at kroppen kom raskt tilbake til seg selv, og ikke minst for å slippe to uker uker med spenning som uansett ville endt negativt. Krysser fingrene for neste forsøk. DA skal det gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agitha Skrevet 27. april 2018 #1683 Del Skrevet 27. april 2018 42 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev: Fikk ikke UL igjenom dem etter som jeg har klart dett3 selv :-( så da får man bare spørre fast legen igjen:-) Kjedelig da, men håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agitha Skrevet 27. april 2018 #1684 Del Skrevet 27. april 2018 1 time siden, listefyll skrev: Denne runden gikk skikkelig dårlig. Fikk ut 9 egg, 3 av dem ble befruktet, men utviklet seg i godt nok. De ville sette inn et av dem, men jeg ba dem dyrke en dag til. Viste seg at det ikke var videre utvikling. Veldig glad jeg ba dem dyrke en dag til, for da har jeg heller et forsøk til gode enn et innsatt embryo som uansett ikke var levedyktig. Bra du slapp de 2 ukene med venting da i hvert fall, men utrolig dumt at eggene ikke utviklet seg godt nok. Men som sagt så er det bedre at det ikke går med en gang, enn at man skal gå i to uker å ha håp når det aldri hadde blitt noe uansett. Satser på bedre egg neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
listefyll Skrevet 27. april 2018 #1685 Del Skrevet 27. april 2018 1 time siden, tuppelene skrev: Å nei, så kjedelig Men det var bra de dyrket det en dag ekstra da, for det er veldig kjedelig å gå i to uker med håp også går det ikke allikevel. Da er det som du sier nesten bedre å ha forsøket til gode. Var slik jeg så det med fryseforsøket som ikke tålte opptining. Bedre at det gikk skeis med en gang, slik at kroppen kom raskt tilbake til seg selv, og ikke minst for å slippe to uker uker med spenning som uansett ville endt negativt. Krysser fingrene for neste forsøk. DA skal det gå Ja, det var kjipt. Fikk jo to av bra kvalitet sist, så irriterende at de ikke holdt mål denne gangen. Hadde liksom troa, men skal på samtale på onsdag, får se om de vil ta mer utredning. De begynte å snakke om endometriose under uttaket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
listefyll Skrevet 27. april 2018 #1686 Del Skrevet 27. april 2018 1 time siden, Agitha skrev: Bra du slapp de 2 ukene med venting da i hvert fall, men utrolig dumt at eggene ikke utviklet seg godt nok. Men som sagt så er det bedre at det ikke går med en gang, enn at man skal gå i to uker å ha håp når det aldri hadde blitt noe uansett. Satser på bedre egg neste gang. Ja, og veldig glad jeg slapp å "kaste" bort ett innsett. Blir sikkert ikke ny runde før etter sommeren, ut fra hva andre skriver her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agitha Skrevet 27. april 2018 #1687 Del Skrevet 27. april 2018 31 minutter siden, listefyll skrev: Ja, og veldig glad jeg slapp å "kaste" bort ett innsett. Blir sikkert ikke ny runde før etter sommeren, ut fra hva andre skriver her. Ja, og ikke minst det. Følte jeg gjorde det sist gang jeg fikk satt inn. Skulle latt det dyrke litt lengre, men ikke så mye å gjøre med det nå. Hvis denne runden ikke går så må jeg vente til over sommeren jeg også. Men egentlig like greit, for tror kropp og hodet har litt godt av en pause. 3 runder siden november nå, så er ganske sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 27. april 2018 #1688 Del Skrevet 27. april 2018 16 timer siden, Sisti skrev: Du har tatt letrozol nå? Men kalles ikke det styrt syklus da? Hva blir forskjellen på neste forsøk? Jeg går på letrozol for fryseforsøk nå, og de kaller det styrt syklus? Er det forskjell på stimulert og styrt? Forvirrende dette altså. Så kjedelig at forsøket ikke ble noe av! Krysser fingrene for at dere rekker ett forsøk før sommeren. Ser du allerede har fått svar av Miore. Ja, letrozol prøver jo å gi eggløsning, men likevel på en «naturlig» måte. Jeg gikk på letrozol i fjor vår også, da uten ivf fordi vi prøvde å bli gravide på egenhånd uten ivf, bare med litt eggløsningshjelp. Ved letrozol vil kroppen produsere de andre hormonene selv i motsetning til styrt syklus der man må ta progesteron tilskudd i mange uker ved graviditet. Se ellers svaret fra Miore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 27. april 2018 #1689 Del Skrevet 27. april 2018 10 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Hcg som ble tatt i går er på 259. Så dobling fra tirsdag til i går. Spent på hvor mye den er på til uka igjen :-) Så bra. Skjønner at du har lyst på ul i tillegg, men når HCG stiger så fint er jo det en god indikator i det minste 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 27. april 2018 #1690 Del Skrevet 27. april 2018 9 timer siden, Agitha skrev: Jeg er på St.Olav, men nei, ikke fått noe svar enda, så da ser det ut til at jeg må vente hele helgen. Jeg ringte igår og de ringte meg opp igjen langt på dagen, da fikk jeg beskjed om at hun skulle snakke med dem og ringe tilbake. Har ikke hørt noe siden. Ringte de idag også, men ikke fått snakket med noen. Er så frustrerende!!! Så frustrerende. Særlig når de sier de skal finne ut av det. Ja, veldig kjipt å måtte avbryte forsøket. Det var dette jeg så frem til nå, og som holdt meg oppe etter aborten, men samtidig var jeg veldig forberedt på at det kunne gå sånn også. Men føler man hele tiden må omstille seg fordi kroppen ikke henger med, hele tiden mø 9mstille seg og se frem til neste gang, neste måned. Det er generelt slitsom. Synes også det er vanskelig å planlegge endel ting i tilfelle jeg er gravid. Sånn har det jo vært i mange år nå, men plutselig er det likevel mer reelt igjen. Vanskelig å forhold seg til ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 27. april 2018 #1691 Del Skrevet 27. april 2018 13 minutter siden, Butter skrev: Så bra. Skjønner at du har lyst på ul i tillegg, men når HCG stiger så fint er jo det en god indikator i det minste 😄 Skal ha ny hcg på mandag. Og den får jeg svar på på onsdag fordi de er rød dag på tirsdag, men håper jeg får roet meg litt med den. Roet meg litt i dag :-) etter som jeg så den hadde dobbelt seg. Og ikke noe blod neden til:-) så krysser fingre for at denne sitter 🌹❤👶👶👶🤱🤱🤱🤰🤰🤰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 27. april 2018 #1692 Del Skrevet 27. april 2018 34 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev: Skal ha ny hcg på mandag. Og den får jeg svar på på onsdag fordi de er rød dag på tirsdag, men håper jeg får roet meg litt med den. Roet meg litt i dag :-) etter som jeg så den hadde dobbelt seg. Og ikke noe blod neden til:-) så krysser fingre for at denne sitter 🌹❤👶👶👶🤱🤱🤱🤰🤰🤰 Fantastisk!😃👏🏻 krysser fortsatt alt heg kan🤞🏻🙏🏻❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #1693 Del Skrevet 27. april 2018 1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev: Skal ha ny hcg på mandag. Og den får jeg svar på på onsdag fordi de er rød dag på tirsdag, men håper jeg får roet meg litt med den. Roet meg litt i dag :-) etter som jeg så den hadde dobbelt seg. Og ikke noe blod neden til:-) så krysser fingre for at denne sitter 🌹❤👶👶👶🤱🤱🤱🤰🤰🤰 Kan du ikke ringe Furst selv på mandag kveld? Anonymkode: 9ce7b...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 28. april 2018 #1694 Del Skrevet 28. april 2018 6 hours ago, Butter said: Ser du allerede har fått svar av Miore. Ja, letrozol prøver jo å gi eggløsning, men likevel på en «naturlig» måte. Jeg gikk på letrozol i fjor vår også, da uten ivf fordi vi prøvde å bli gravide på egenhånd uten ivf, bare med litt eggløsningshjelp. Ved letrozol vil kroppen produsere de andre hormonene selv i motsetning til styrt syklus der man må ta progesteron tilskudd i mange uker ved graviditet. Se ellers svaret fra Miore. Skjønner. Jeg er litt oppgitt, for letrozol er den eneste medisinen (av alternativene) som ikke er forenlig med amming, så jeg skulle mye heller ha hatt stimulert syklus, for da hadde jeg ikke trengt å slutte å amme. Men Hausken insisterte på at dette var eneste måte å gjøre det på, og jeg tolket det som at det er fordi opplegg med letrozol ER det samme som stimulert syklus. Hvis jeg hadde fått gå for progynova i stedet kunne jeg fortsatt å amme. Men, men, de har vel en god grunn som de ikke har greid å formidle til meg. Fint å endelig være i gang hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 28. april 2018 #1695 Del Skrevet 28. april 2018 15 timer siden, listefyll skrev: Ja, det var kjipt. Fikk jo to av bra kvalitet sist, så irriterende at de ikke holdt mål denne gangen. Hadde liksom troa, men skal på samtale på onsdag, får se om de vil ta mer utredning. De begynte å snakke om endometriose under uttaket. Hmm.. ja da kan det jo være greit at de kan utrede litt mer mens du venter på nytt forsøk da🤞 Kanskje det er det som skal til for at det sitter🙏😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 28. april 2018 #1696 Del Skrevet 28. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke ringe Furst selv på mandag kveld? Anonymkode: 9ce7b...973 Hvor er furst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 28. april 2018 #1697 Del Skrevet 28. april 2018 Kontrollen i går visste flere follikler på 16mm, og enda noen som var 11-13mm. Så på mandag skal jeg ta Otrivelle og onsdag blir det uttak. Krysser fingre og tær for mange gode egg, og befruktning 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ...sunny... Skrevet 28. april 2018 #1698 Del Skrevet 28. april 2018 Jeg fikk satt inn ett egg 19. april, mitt første fryseforsøk. Tok test i dag, men den var negativ. Er det for tidlig å teste, eller burde den ha vært positiv nå om det har vært vellykket? (Jeg hadde eggløsning 15. april, så forsøkte på dette egget i tillegg til fryseforsøk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 28. april 2018 #1699 Del Skrevet 28. april 2018 20 minutter siden, ...sunny... skrev: Jeg fikk satt inn ett egg 19. april, mitt første fryseforsøk. Tok test i dag, men den var negativ. Er det for tidlig å teste, eller burde den ha vært positiv nå om det har vært vellykket? (Jeg hadde eggløsning 15. april, så forsøkte på dette egget i tillegg til fryseforsøk) Jeg gjorde det sammen i begynnelsen av Mars. Og fikk negativ dag 10. Uansett de sier at det er blodprøven som er helt sikker og ikke hjemmetest så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 28. april 2018 #1700 Del Skrevet 28. april 2018 1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev: Hvor er furst? Der man tar blodprøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå