Juni15 Skrevet 23. april 2018 #1521 Del Skrevet 23. april 2018 Lykke til i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 23. april 2018 #1522 Del Skrevet 23. april 2018 8 timer siden, Chickenwings85 skrev: Lykke til i morgen. Det her går bra. Jeg tipper det blir innsett av et perfekt blasto ❤️ Gleder meg til en glad og lettet oppdatering fra deg i morgen 😉 Takk💛 i natt har jeg drømt om innsett, så håper jeg er sanndrøm denne gangen🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 23. april 2018 #1523 Del Skrevet 23. april 2018 Kan noen hjelpe meg.. Er dette ønske tenkning eller er det en svak strek med positiv pp denne ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 23. april 2018 #1524 Del Skrevet 23. april 2018 21 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev: Kan noen hjelpe meg.. Er dette ønske tenkning eller er det en svak strek med positiv pp denne ? Jeg ser en svak strek🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 23. april 2018 #1525 Del Skrevet 23. april 2018 1 minutt siden, tuppelene skrev: Jeg ser en svak strek🤞 Åååå guri da er det ikke bare med, håper flere ser den. Jeg skal til lege i morgen for noe annet så tenkte jeh skulle få hab til og ta en hcg:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 23. april 2018 #1526 Del Skrevet 23. april 2018 Tok bilde over i negativ også. Og jeg ser fortsatt en svak strek :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 23. april 2018 #1527 Del Skrevet 23. april 2018 1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev: Kan noen hjelpe meg.. Er dette ønske tenkning eller er det en svak strek med positiv pp denne ? Ser også streken godt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 23. april 2018 #1528 Del Skrevet 23. april 2018 1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev: Kan noen hjelpe meg.. Er dette ønske tenkning eller er det en svak strek med positiv pp denne ? Ser en strek jeg også Tenk om du er det? det hadde vært så fantatsisk, særlig etter alt du har gått gjennom. De sier at mange blir gravide rett etter en SA, da kroppen har en del hormoner og er klar for å bli gravid igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 23. april 2018 #1529 Del Skrevet 23. april 2018 12 minutter siden, Hollymolly skrev: Ser en strek jeg også Tenk om du er det? det hadde vært så fantatsisk, særlig etter alt du har gått gjennom. De sier at mange blir gravide rett etter en SA, da kroppen har en del hormoner og er klar for å bli gravid igjen Guri tørr ikke og håpe, men mensen er forsinket og alt. Og vi har hatt en del sex etter SA uten å tenke på dette. Men tørr ikke håpe. Skal kjøpe eb dyr test nå i efta også ta i kveld :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 23. april 2018 #1530 Del Skrevet 23. april 2018 42 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev: Guri tørr ikke og håpe, men mensen er forsinket og alt. Og vi har hatt en del sex etter SA uten å tenke på dette. Men tørr ikke håpe. Skal kjøpe eb dyr test nå i efta også ta i kveld :-) Kjøper du en dyr test, så vent heller til i morgen tidlig med å teste deg. ( jeg vet det er sjukt vanskelig) Da får du kanskje bedre og klarere resultat. Jeg kjøpte clair blue 2 pakk. Jeg krysser alt jeg har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 23. april 2018 #1531 Del Skrevet 23. april 2018 9 minutter siden, Hollymolly skrev: Kjøper du en dyr test, så vent heller til i morgen tidlig med å teste deg. ( jeg vet det er sjukt vanskelig) Da får du kanskje bedre og klarere resultat. Jeg kjøpte clair blue 2 pakk. Jeg krysser alt jeg har Jeg tenkte på og kjøpe den med ukeidikator og 2 pk ta en i kveld og en i morgen tidlig føre jeg drar til legen:-) :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 23. april 2018 #1532 Del Skrevet 23. april 2018 21 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev: Jeg tenkte på og kjøpe den med ukeidikator og 2 pk ta en i kveld og en i morgen tidlig føre jeg drar til legen:-) :-) Dette blir spennende. Lykke lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 23. april 2018 #1533 Del Skrevet 23. april 2018 27 minutter siden, Hollymolly skrev: Dette blir spennende. Lykke lykke til Takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 23. april 2018 #1534 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) 4 timer siden, tuppelene skrev: Jeg ser en svak strek🤞 Jeg ser en svak strek, når jeg gjorde det ventet jeg to dager før jeg tok en ny test.men siden du skal til legen i morgen,får du sikkert tatt blodprøve uansett. Men anbefaler deg å kjøpe cb ukesindikator,da slipper du å måtte analysere strek eller ei. jeg prøver å si gratulerer 🎉 Endret 23. april 2018 av Tingelling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agitha Skrevet 23. april 2018 #1535 Del Skrevet 23. april 2018 Da var egginnsetting fullført. 4 egg hadde blitt befruktet og 2 hadde utviklet seg. Satt inn 1 egg og på onsdag ringer de angående det andre egget om det kan fryses eller ikke. Egget hadde delt seg masse, så ikke som sist gang hvor det bare hadde delt seg i to da det ble satt inn, så det var jo utrolig positivt. Nesten så jeg tørr å være litt optimistisk..men bare litt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agitha Skrevet 23. april 2018 #1536 Del Skrevet 23. april 2018 6 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Tok bilde over i negativ også. Og jeg ser fortsatt en svak strek :-) Ser definitivt en strek. Gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 23. april 2018 #1537 Del Skrevet 23. april 2018 Begynner med nesespray 8.mai. Egguttak i juni sånn ca. Dette har gått fortere enn jeg trodde! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 23. april 2018 #1538 Del Skrevet 23. april 2018 @tuppelene, hvordan har det gått med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 23. april 2018 #1539 Del Skrevet 23. april 2018 8 minutter siden, Chickenwings85 skrev: @tuppelene, hvordan har det gått med deg i dag? Det har gått så bra😍 En blasto og en som straks blir blasto er satt inn, begge av super kvalitet. I morgen ringer de om de fryser ned noen. Nå er det bare å være positiv og god med seg selv frem til testing. Litt vanskelig når stemor ligger for døden kjenner jeg, veldig ytterpunkter. Må bare finne en god balanse og krysse fingrene for at det sitter og at stemor sovet stille inn uten angst og smerter❤️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 23. april 2018 #1540 Del Skrevet 23. april 2018 4 minutter siden, tuppelene skrev: Det har gått så bra😍 En blasto og en som straks blir blasto er satt inn, begge av super kvalitet. I morgen ringer de om de fryser ned noen. Nå er det bare å være positiv og god med seg selv frem til testing. Litt vanskelig når stemor ligger for døden kjenner jeg, veldig ytterpunkter. Må bare finne en god balanse og krysse fingrene for at det sitter og at stemor sovet stille inn uten angst og smerter❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå