AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Del Skrevet 24. november 2017 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt pimpstein? Helst hvit. Bor i Bergen, så enten butikker der eller nettbutikker Anonymkode: 9e3bb...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #2 Del Skrevet 25. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt pimpstein? Helst hvit. Bor i Bergen, så enten butikker der eller nettbutikker Anonymkode: 9e3bb...964 Tror ikke det finnes hvit, men det er en butikk inne på xhibition like ved rulletrapp ned til rema som selger brun pimpsten. Er en butikk med mye rart. Anonymkode: 150a8...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #3 Del Skrevet 25. november 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det finnes hvit, men det er en butikk inne på xhibition like ved rulletrapp ned til rema som selger brun pimpsten. Er en butikk med mye rart. Anonymkode: 150a8...76a Tusen takk. Håper at den kan brukes selv om den ikke er hvit Anonymkode: 9e3bb...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #4 Del Skrevet 27. november 2017 På 25.11.2017 den 11.58, AnonymBruker skrev: Tusen takk. Håper at den kan brukes selv om den ikke er hvit Anonymkode: 9e3bb...964 Jeg bruker min som fotskrubb. Funker fjell. Anonymkode: 150a8...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #5 Del Skrevet 27. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker min som fotskrubb. Funker fjell. Anonymkode: 150a8...76a Jeg skal ikke bruke den til det. Jeg skal forsøke å lage slitt effekt neders på jeans, som jeg har lagt opp Anonymkode: 9e3bb...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #6 Del Skrevet 28. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ikke bruke den til det. Jeg skal forsøke å lage slitt effekt neders på jeans, som jeg har lagt opp Anonymkode: 9e3bb...964 Da kan du like gjerne finne deg fint sandpapir eller en pussekloss på Europris. Anonymkode: f29a8...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 28. november 2017 #7 Del Skrevet 28. november 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ikke bruke den til det. Jeg skal forsøke å lage slitt effekt neders på jeans, som jeg har lagt opp Anonymkode: 9e3bb...964 Hvorfor spiller fargen noen rolle da? Eller har de forskjellig hardhetsgrad alt etter fargen? Og som den over svarte så tror jeg sandpapir fungerer like bra, eller en fotfil kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå