Gå til innhold

Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann, jeg er en uerfaren gutt, ikke jomfru, men heller ikke hatt så mye sex. Nå går jeg på en jentedominert linje på høyere nivå.

Jeg sitter og hører jentene prate om alle tinder dates og hva dem synes er attraktivt osv, og dem prater til meg som om eg også går på masse tinder dates, selvom eg aldri har vert på date med noen jeg har fått match med, og eg har sveipet alle til høyre opptil flere kvelder uten match. Jeg smiler og nikker og later som jeg forstår, for jeg vill jo ikke fremstå som taper med dårlig selvtillit heller...  Jeg skjønner svært godt at dem ikke sveiper meg til høyre når jeg har sett dems profil, vi går jo i samme klasse osv...

Det får meg til og føle meg unormal og avvist.... og NRKs prog som innafor og line fikser kroppen og trekant hjelper ikke, da får jeg intrykk av at alle alltid har sex, men jeg får ikke bli med... Jeg er snill grei og empatisk med veninner... Men føler meg ensom...

hmm nå vet jeg ikke helt hvor denne tråden skulle gå eller hva problemstillingen er, men jeg lurer vel på om det er flere som har det sånn? eller en bekreftelse på at dette ikke er normalt?..

Anonymkode: f374f...ac3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feiler deg ingenting. Er en tom tilstedeværelse å gå på tomme dater, når man egentlig vil ha en partner.

Sannheten er at de fleste  har det som deg.  De som snakker høyt om det er enten en av to:

1. De som får til spillet rundt dating, men ikke greier/vil/får til å gå videre.

2. De som legger på for å ikke føle seg slik du beskriver.

Uansett er selvskryt oppskrytt.

Alle vi andre holder bare kjeft, enten det går bra eller dårlig. Lev ditt eget liv, og la de høylytte fortsette sine tomme tilværelser. Ordner seg 😉

Skrevet

Det er nok mange som kan sitte å sveipe på Tinder uten å få match, det er ganske vanskelig som gutt å få match for for at en jente skal falle for en gutt så er det så mye mer enn utseende som skal til.. Jeg sveiper høyre på veldig veldig få for utseendet gir meg liksom ikke noe inntrykk av sjarmen eller personligheten som er det jeg faller for. De som jeg sveiper høyre på må ha noe ved profilen sin som gjør at jeg skjønner de er "min type mann" i personlighet ut fra bilde, klesstil, aktivitet de gjør på bildet og profiltekst. 

Men siden du har så mange jenter rundt deg som snakker så åpent og fritt om dates og Tinder, så har du jo en kjempe god mulighet til å spørre de om råd! Vær ærlig å si at du ikke helt skjønner om Tinder er din greie, spør om de kan se på profilen din og hjelpe deg å velge ut bilder og tekst, spør de om hva de ser etter i en mann og hva de faller for, ikke for at du skal prøve å få de til å falle for deg men som vennskapelig råd og veiledning! Du er jo kjempeheldig sånn sett som har så mange åpne jenter rundt deg i hverdagen som allerede snakker om sjekking og dating, sånn at du også kan snakke om det og spørre om ting uten at det blir flaut :) Det er naturlig tema for dem så det skal du bruke for det det er godt for, å spørre de på en like naturlig måte tilbake om råd og om de kan hjelpe deg å bli bedre til å komme i kontakt med og sjekke damer :)
Ikke bare sitt å nikk og jatt med, da er jo ikke samtalen nyttig for deg, spør, vær ærlig og inkluder deg! 
:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...