Kaptein6 Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 (endret) Hei, je Endret 12. juni 2018 av Kaptein6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Jada, kjenner noen som var slik. Mest i tenårene, et par i 20 årene, og en i 30 årene. Noen av de lever single ulykkelige og ingen damer tar de seriøst eller vil bli sammen med de fordi de har hørt dem har pult byen rundt og halve vennindegjengen sin, noen av de lever i forhold med drama og krangling og utroskap og har barn med flere forskjellige damer og damene deres har barn med flere forskjellige menn og ruser seg og river av seg håret for de lurer på hvordan i all verden de kunne ende opp sånn (no shit Sherlock) , og han ene i 30 årene er alkoholliker og lever fortsatt som en casanova ved å plukke med seg nye tilfeldige damer fra bar hver av de 5-6 dagene i uka han sitter på bar og drikker vekk den ensomheten han egentlig føler på men prøver å overdøve ved tileldige fylla knull med damer som stinker sigg og reke. Ikke veldig gode liv akuratt. Anonymkode: 46003...1e5 2
Gjest Alterego666 Skrevet 25. november 2017 #3 Skrevet 25. november 2017 Jeg har det i en mild form. Jeg får energi av seksuell spenning. Et blikk som søker mitt på tvers av et møterom eller tre togseter unna gjør dagen min. Det er deilig. M(50).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå