Gå til innhold

Dere som aldri onanerer...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gjør det ytterst sjelden, har ikke noe glede av det, aldri fått det til å funke, singel og 29år.

Anonymkode: 1f9cb...ca9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når barna står opp kl 06, og jeg legger meg med mannen min og ellers er på jobb eller med ungene hele dagen blir det lite onanering desverre. 

Sexlivet er ok, men onanering er mye kjappere. Hadde jeg væft alene hjemme hadde jeg onanert nesten daglig tror jeg. 

Anonymkode: 07545...07e

• Liker 1
Skrevet

Har sex ça et par ganger om dagen med mannen, så har ikke noe behov for det. Syntes heller ikke noe særlig om onani, - enten fantaserer man om ektefellen sin/partner (da er det okei, men jeg kommer jo uansett flere ganger om dagen av mannen, så har aldri tenkt på å onanere), - eller så har man jo "mental sex" med andre, - noe jeg syntes er svært avtennende og ekkelt, hadde følt meg utro. 

Anonymkode: b304c...bb5

Skrevet

Jeg bare føler ikke for det

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet ditt er nok ikke at du ikke onanerer nok, men at du ikke er fysisk aktiv nok. Onanerer sjeldent men har ingen stivhet i kroppen fordi jeg er fysisk aktiv.

Anonymkode: f0c2a...d57

Sier du det? Jeg trener styrke 6 dager i uka.   Går 1 1/2 t med hundene hver dag. I tillegg går jeg 5km fram og tilbake til toget 5-6 dager i uka når jeg skal på jobb. Regner med jeg er mer aktiv på en dag, enn du er på en uke. 

Anonymkode: 361dc...767

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 42 år og trodde det var noe alvorlig galt med meg når jeg ikke onanerte på et par måneder pga enormt mange stressfaktorier rundt meg. Har onanert siden jeg var 11 år gammel. Det hjelper meg å få ut mye stress og jeg slapper av etter orgasme. Blir også kvitt hodepine og anspenthet rundt i kroppen Jeg gjør dette mens tenåringen min er på skolen ca 3 ganger i uken. Singel i to år, kvinne.

Anonymkode: 10a78...e49

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg onanerer aldri alene, bare om det er forspill til sex eller i en seksuell setting med kjæresten. Jeg må ha en mann der for å tenne

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet ditt er nok ikke at du ikke onanerer nok, men at du ikke er fysisk aktiv nok. Onanerer sjeldent men har ingen stivhet i kroppen fordi jeg er fysisk aktiv.

Anonymkode: f0c2a...d57

Nå er du dum, du forstår vel metaforen?

Ts

Anonymkode: 96793...a2e

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det ytterst sjelden, har ikke noe glede av det, aldri fått det til å funke, singel og 29år.

Nemlig, der har du det jeg mener, bli kjent med kroppen din, så du vet som er best for deg☺

Ts igjenn...

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nemlig, der har du det jeg mener, bli kjent med kroppen din, så du vet som er best for deg☺

Ts igjenn...

Jeg synes folk skal få lov å bestemme selv hva de har lyst til å gjøre med kroppen sin, jeg. Du liker å onanere, ab...ca9 liker det ikke. Begge deler må da være like greit. 

Anonymkode: 30739...9a2

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har alltid onanert mye, og ganske uavhengig av om jeg er i et forhold eller ikke. Mine tenningsmønstre tar så mange retninger og tar så mye plass.

Skrevet

Dere damer si ikke onanerer er det fordi dere ikke får orgasme når dere gjør det?

Anonymkode: 00ad2...d67

Skrevet

Bruker p-piller som dreper sexlysten :/

Anonymkode: c3a8c...16e

Gjest Alterego666
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker p-piller som dreper sexlysten :/

DET er en effektiv prevensjon!

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjenn...

Jeg er kjent med kroppen min 8g har likevel ingen glede av det!

Skrevet

Dette er jo veldig forskjellig fra person til person. Har ingenting med alder eller kjønn å gjøre. Men noen har aldri onanert og noen onanerer av og til og noen oftere. Jeg gjør det ofte, selv om jeg har dame som aldri sier nei....:nori:

Skrevet
På 25. november 2017 den 9.36, Alterego666 skrev:

DET er en effektiv prevensjon!

Ja, du har vel i grunn rett der, men jeg føler liksom at jeg betaler 196kr hver tredje måned for å ikke ha sex.. Mmh. Vet ikke. Jeg synes det er mere kipt. Fatter ikke helt at samboeren gidder heller. Blir liksom som å ha et abonnement på nedturer.

Men men, passer det ikke med barn så passer det ikke med barn.

Skrevet

Dere som aldri onanerer og "trenger en mann" for tenning;

- Hva er det lengste dere har gått som singel?
- Hva er det lengste forholdet dere har vært i? Hvordan var sexen mot slutten av forholdet?

Anonymkode: 80a4c...c4e

Gjest Alterego666
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du har vel i grunn rett der, men jeg føler liksom at jeg betaler 196kr hver tredje måned for å ikke ha sex.. Mmh. Vet ikke. Jeg synes det er mere kipt. Fatter ikke helt at samboeren gidder heller. Blir liksom som å ha et abonnement på nedturer.

Men men, passer det ikke med barn så passer det ikke med barn.

Skjønner det. Litt insensitivt av meg å vitse om. My bad.😏

Skrevet

Litt opp og ned hvor mye jeg onanerer, heller sjeldent.

Har ikke ofte sex heller, syns det skal være spesielt. Ble itillegg smittet av en kjønnssykdom det var vanskelig å bli kvitt av en jeg hadde følelser for. Det sitter litt inne å tørre å ha sex igjen.

J 21

Anonymkode: 15bdb...456

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...