Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er tiden kommet for at mange spør meg og sambo om hva vi ønsker oss til jul. En gave til oss felles kan jo gjerne være noe til huset. Men jeg er helt blank for tiden... eneste jeg kommer på er en kasserolle. Skulle kanskje begynt å samle på noe fint. Men da må jeg kikke litt å finne noe vi kan samle på først. Hehe. Det tar tid for det er jo så mye flott. 

Så jeg tenkte jeg kunne høre med dere, så får jeg sikkert noe ideer selv. 😉 Hva ønsker dere dere i felles gave? 

Anonymkode: e6c55...e96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stige, kakegafler og dessertskjeer i hardangerbestikk, kommode, lampe, babyutstyr. 

Anonymkode: e1468...afa

• Liker 1
Skrevet

Hm. Det må være en helautomatisk  pastamaskin .   Og noen fuglekasser og flere mat stasjoner til småfuglene. 

Men det kan jeg kjøpe selv og.  Mannen og jeg gir ikke hverandre gaver. Vi reiser til Grand Canaria i  14 dager.   Det blir felles julepresang.  

Barn og barnebarn  får penger så kan de ordne med gavene selv.  De liker det beste slik. 

Anonymkode: f6b42...f82

• Liker 1
Skrevet

Vi ønsker oss nye dyner, sengetøy, eggeglass, stekepanne og brannslukningsapperat med skum... :)

Anonymkode: 72274...7ed

• Liker 1
Skrevet

Vi ønsker oss ny støvsuger, vi har to innekatter hvorav den ene røyter noe helt enormt,
så ønsket oss støvsuger beregnet på dyreeiere :)

Anonymkode: 536db...8a0

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi ønsker oss ny støvsuger, vi har to innekatter hvorav den ene røyter noe helt enormt,
så ønsket oss støvsuger beregnet på dyreeiere :)

Vi har to katter selv. 😊 En langhåret voksen som er både ute og inne. Og en kattunge på 6 mnd som er for liten til å gå alene ut. Så kattehår blir det her og. Men disse to leker mye. Når de lekeslåss så blir det litt mye pels dotter rundt omkring. Klarer oss bra med de støvsugerne vi har, men hvis det finnes noen som er spesielt bra for oss så er det kanskje noe vi skulle satt på ønskelisten også. 🤔

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har to katter selv. 😊 En langhåret voksen som er både ute og inne. Og en kattunge på 6 mnd som er for liten til å gå alene ut. Så kattehår blir det her og. Men disse to leker mye. Når de lekeslåss så blir det litt mye pels dotter rundt omkring. Klarer oss bra med de støvsugerne vi har, men hvis det finnes noen som er spesielt bra for oss så er det kanskje noe vi skulle satt på ønskelisten også. 🤔

Hva med robotstøvsuger? Det hjelper selvsagt ikke mot kattehår i sofaen og sånt, men kan være gull verdt det å få dem opp fra gulvet ihvertfall, så slilpper man støvsuge det manuellt hver dag. (og i tillegg synes en del katter det er kjempestas å sitte på støvsugeren mens den går :P)

Anonymkode: e1468...afa

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bosch Zoo'o ProAnimal heter den vi har ønsket oss :)
Den har kommet best ut i test og blant annet.
Da vi flyttet nå sist kjøpte vi bare en billig en, men fant ut at vi trenger noe skikkelig noe.
Hvert fall med hun som røyter så fælt.

• Liker 1
Skrevet

Kan dere ikke ønske dere en bok? 

Anonymkode: dfab0...048

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere ikke ønske dere en bok? 

Anonymkode: dfab0...048

Klart vi kan det! 😊 

Skrevet

Vi ønsker oss nytt gulvteppe til å ha under sofaen. 

Anonymkode: 8c7a7...7c4

• 2 uker senere...
Skrevet

Sengetøy eller gode håndklær. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...