Gå til innhold

El-bil eiere som ikke eier skam i livet


Susanne23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Egoisme? Det er jo en voksende trend i landet. 

Anonymkode: d0aaa...2ac

Det forundrer meg stadig at enda i 2017 med all opplysning på internett og selvhjelpsbøker så er folk såpass låst i egoisme. Jeg forstår jo at for 50år eller mer siden at de da var litt mindre..erm..begavet sånn mentalt sett. Men gud hjelpes da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er egoistiske. Men jammen trigges egoismrn av teite lover også. Alle hjem bør ha minst en parkeringsplass inkludert i kjøpet. Forferdelig frekt av kommuner å sette opp doneparkering i byer, så familier ikke kan få komme på besøk, uten å betale den forbanna parkeringen.

skal jeg ha besøk, må de som kommer helst reise kollekyivt, eller parkere ganske langt unna, og gå langt, eller ta buss etter parkering, for å besøke meg.

leiligheten var dyr nok i seg selv. Jeg er ikke interessert i å kjøpe eller leie oarkeringsplass i tillegg, for å kunne ha besøk. Gidder helker ikke ha bil, så driter i å ta lappen nå.

Anonymkode: 2c246...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mennesker er egoistiske. Men jammen trigges egoismrn av teite lover også. Alle hjem bør ha minst en parkeringsplass inkludert i kjøpet. Forferdelig frekt av kommuner å sette opp doneparkering i byer, så familier ikke kan få komme på besøk, uten å betale den forbanna parkeringen.

skal jeg ha besøk, må de som kommer helst reise kollekyivt, eller parkere ganske langt unna, og gå langt, eller ta buss etter parkering, for å besøke meg.

leiligheten var dyr nok i seg selv. Jeg er ikke interessert i å kjøpe eller leie oarkeringsplass i tillegg, for å kunne ha besøk. Gidder helker ikke ha bil, så driter i å ta lappen nå.

Anonymkode: 2c246...1bf

Se bort fra skrivefeilene. Telefonen er merkelig i dag.

Anonymkode: 2c246...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi bensinbiler kan parkere overalt, mens el.bil eiere ikke kan parkere overalt fordi de ikke får lov til å strekke skjøteledning til bilen sin, derved håper de at de kan få en plass der de kan lade bilen mens de står parkert. Det er ikke verre enn som så

Anonymkode: 56493...4d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.11.2017 den 7.26, Susanne23 skrev:

Hva er det som feiler sånne mennesker som setter opp privat snekret parkeringskilt på offentlig vei?

Elbileiere henger opp ulovlige skilt for å sikre seg parkeringsplass

 

 

Jeg er oppriktig interessert i å forstå hva som rører seg under topplokket på ulike mennesker. Noen som kan forklare? :klo:

Det er noe som heter egoisme. Den "lidelsen" blir bare mer og mer uttalt i samfunnet i dag. Mange med de dyreste el-bilene tror og at de eier både bilen, veien og alle rettigheter der de er eller beveger seg. Før var dette i all hovedsak knyttet til sorte audier, nå er det og knyttet til el-biler. 

Anonymkode: 63f0b...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg skamme meg? Det er da tusenvis av bedre ting å bruke dagen på enn å skamme seg.

Anonymkode: 24872...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da ikke et nytt fenomen, og heller ikke noe som er forbeholdt El-bil eiere. Jeg opplevde selv for over 10 år siden å bli skjelt ut av en mann fordi jeg hadde parkert min bil langs kommunal vei utenfor porten hvor han hadde hengt opp et skilt om «privat parkering». Da han kom ut for å kjefte på meg spurte jeg om han eide den kommunale veien utenfor huset sitt. Det fikk han til å holde kjeft. 

Anonymkode: 17e53...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El-bileiere tror ofte de har mer rett på ting enn andre, fordi de er "miljøvennlige" (i motsetning til oss som går/sykler til jobben?)

Der jeg bodde før, hadde vi ikke egne parkeringsplasser, ei heller var det el-billading tilgjengelig i området. Da lot jeg rett og slett være å kjøpe meg el-bil. Vanskeligere er det ikke. Har man ikke mulighet til å parkere/lade bilen, lar man være å skaffe seg den, eller så flytter man til et sted med bedre parkering, eller så betaler man for å leie en parkeringsplass. Man tar seg ikke til rette på kommunal grunn. 

Å ha el-bil er ingen menneskerett. Ei heller er det en menneskerett å få parkert rett utenfor inngangsdøren. Man velger selv hvor man bosetter seg, og bør da se an behovene man har. Trenger man bil, kjøper man ikke bolig et sted dette er umulig å ha. 

Anonymkode: 15771...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...