AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #1 Skrevet 24. november 2017 Mine nærmeste venner har lenge hintet om trekant. Det er hun som er på og som kommer med diverse utsagn. Vi har alltid hatt et veldig avslappet og naturlig forhold. Jeg har overnattet der masse. På eget rom. Jeg og han har vært gode buddies, kan prate uanstrengt om alt eller gå på byen alene sammen. Selv om det er kjemi/tiltrekning der så har jeg "holdt meg på matta", for jeg har ikke lyst å rote til noe..! I det siste har venninnen min intensivert "maset" om at vi skal ha sex, også foran han. Så jeg skjønner at det trolig har vært diskutert mellom de to. Alltid etter noen glass en fredagskveld... Jeg har trukket meg litt vekk. Syns sånt er skummelt nok fra før, om en ikke skulle blande inn bestis i tillegg! Det kan fort blitt veldig rart eller feil... Sist gang (på tlf) sa jeg noe sånt som at nei dette får dere to finne ut av selv, jeg vil ikke tulle det til. Hun bare avfeier det jeg sier om ler. Litt sånn "its gonna happen"! Så nå må jeg si noe som får henne til å slutte og finne tilbake til vårt "vanlige vennskap" og nære forhold! Tips til hva jeg skal/bør si eller gjøre? Anonymkode: 6366b...c45
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #2 Skrevet 24. november 2017 Si at det ikke er aktuelt noensinne og dersom dette ikke tar slutt er vennskapet over. Anonymkode: 1b0f2...9c4 9
Gjest NotNaomi Skrevet 24. november 2017 #3 Skrevet 24. november 2017 Ok. Hadde dette vært en mann ville det blitt kategorisert som sexpress. Bare sier det. Æsj. At du gidder. At det er en dame som presser deg gjør det da ikke til noe annet?! Hadde bare meldt meg ut av det " vennskapet ".
Arabella Skrevet 24. november 2017 #4 Skrevet 24. november 2017 Enkelte ting er best å holde i fantasien. 1
Gjest NotNaomi Skrevet 24. november 2017 #5 Skrevet 24. november 2017 Jeg bare tenker at alle som svarer her tenker mildere på dette enn om det var mannen som presset på. Ikke sant ? En dame kan liksom tillate seg så mye mer. Det er så jævli feil !
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #6 Skrevet 24. november 2017 Jeg hadde blitt kvalm.. vet ikke om jeg ville hatt en slik "venn".. høres jo ut som om hun prøver å strekke grensene laangt, ikke bra. Anonymkode: 19086...e9f 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #7 Skrevet 24. november 2017 12 minutter siden, NotNaomi skrev: Jeg bare tenker at alle som svarer her tenker mildere på dette enn om det var mannen som presset på. Ikke sant ? En dame kan liksom tillate seg så mye mer. Det er så jævli feil ! Nei. For meg ville vennskapet vært over i det øyeblikk jeg innså at de ikke spøkte. Anonymkode: 1b0f2...9c4 5
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #8 Skrevet 24. november 2017 Vi har alltid hatt en fleipete tone.. og også tøyset om seksuelle ting. Men jeg har alltid vært bevisst på å dra streken et sted. Og ikke gå over en grense. Men er ikke sikkert jeg har klart å formidle det at jeg har en grense så tydelig... kanskje jeg har sendt signaler jeg ikke har ment å sende? Hvis jeg skulle hatt sex med flere, hadde det trolig vært trekant med 2 menn eller to par.. aldri fantasert om en dame sånn sett, selv om jeg har hatt jentekos tidligere, for mange år siden.. Det er bare det at vennskap og sex blir fort feil å blande! Anonymkode: 6366b...c45
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #9 Skrevet 24. november 2017 Usj dette ødela et vennskap for min del. Han prøvde å sjekke meg opp før han og min venninde ble ordentlig sammen (veldig upassende) og etter de hadde vært sammen en stund spurte hun meg nesten hver gang jeg drakk med hun om jeg syntes han var kjekk. Hva skal man svare? Jeg syns jo ikke han var kjekk men ville ikke såre hun å kalle kjæresten hennes stygg heller så jeg sa "jada han er kjekk han men ikke min type" og hun spurte om jeg ville hatt sex med han om han var singel, jeg trodde hun var sjalu eller noe og fryktet jeg var ute etter typen hennes og sa såklart nei! For hver gang hun spurte eskalerte spørsmålene og dette om trekant med de to spurte hun plutselig om "du syns jo jeg er pen og han er kjekk så vil du trekant med oss?" (mens han stod et par meter lenger bort og så forhåpningsfull bort på oss når hun spurte grøss) , og jeg sa rett ut at "Nei det kunne jeg ikke gjort, det ville ødelagt vennskapet vårt og blitt veldig rart!" Hun spurte ikke mer etter dette, men jeg kuttet også ganske raskt kontakten med hun etter dette... Syns det var upassende, ekkelt og ubehagelig. For det første så ville sex med en venn(inde) ødelagt vennskapet, og sex med kjæresten til noen andre ødelagt meg selv. Anonymkode: 7ba65...60b 6
stan Skrevet 24. november 2017 #10 Skrevet 24. november 2017 Det er jo forsåvidt greit at de (hun) spør. Men å fortsette når du er tydelig på at det ikke er aktuelt, er litt spesielt. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #11 Skrevet 24. november 2017 35 minutter siden, stan skrev: Det er jo forsåvidt greit at de (hun) spør. Men å fortsette når du er tydelig på at det ikke er aktuelt, er litt spesielt. Jeg syns ikke det er greit å spørre om sånt. Men er venner, ikke gruppesex partnere. Er man interessert i sånt så finner man sexpartnere og spør ikke vennene sine. Det skal være et veldig sjeldent vennskap om man overlever noe sånt. Kanskje 1 av 50 svarer ja, og 0,2 av disse bevarer vennskapet etter å ha blitt sexpartnere og ender opp med å verken være sexpartnere eller venner. Da er det bedre å bli kjent med noen kun for sex, og bli sexpartnere med de. Anonymkode: 7ba65...60b 1
cmd Skrevet 24. november 2017 #12 Skrevet 24. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tips til hva jeg skal/bør si eller gjøre? Du sier dere er veldig gode venner. Så si det på en god måte slik at vennskapet ikke blir ødelagt. De er voksne og de bør akseptere når en sier nei/ikke interessert. 1
miss summers Skrevet 24. november 2017 #13 Skrevet 24. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Si at det ikke er aktuelt noensinne og dersom dette ikke tar slutt er vennskapet over. Anonymkode: 1b0f2...9c4 6 timer siden, NotNaomi skrev: Ok. Hadde dette vært en mann ville det blitt kategorisert som sexpress. Bare sier det. Æsj. At du gidder. At det er en dame som presser deg gjør det da ikke til noe annet?! Hadde bare meldt meg ut av det " vennskapet ". 6 timer siden, Arabella skrev: Enkelte ting er best å holde i fantasien. 6 timer siden, NotNaomi skrev: Jeg bare tenker at alle som svarer her tenker mildere på dette enn om det var mannen som presset på. Ikke sant ? En dame kan liksom tillate seg så mye mer. Det er så jævli feil ! Hvordan trakk du DEN konklusjonen basert på svarene jeg har sitert over? Prøver du å bli populær? Er du synsk og vet hva folk skal svare før de svarer?
Gjest NotNaomi Skrevet 24. november 2017 #14 Skrevet 24. november 2017 2 timer siden, miss summers skrev: Hvordan trakk du DEN konklusjonen basert på svarene jeg har sitert over? Prøver du å bli populær? Er du synsk og vet hva folk skal svare før de svarer? ? Bli populær faktisk. Takk for dagens smil.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #15 Skrevet 24. november 2017 Ikke gjør det, det går til helsike. Gjorde denne feilen, skulle ta en dame foran typen. Begge var mine venner. Endte med at jeg fylte dama 3 ganger, fyren satt og så på, så stakk han. Kom hjem etter et døgn, vennskap terminert. Snakker ikke med dem den dag i dag. Er 3 år siden. Anonymkode: 5c3c9...a6f 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #16 Skrevet 24. november 2017 Jeg og min mann har hatt mange trekanter, men aldri med mine venninner. Det er bare helt uaktuelt for meg. To av mine venninner har imidlertid flere ganger spurt meg om å få være med oss, fordi de har lyst til å prøve, og mener det virker trygt at både jeg og mannen er noen de kjenner godt. Det er jo motsatt situasjon av det du er i TS, men svaret mitt til dem (som de etterhvert har akseptert) er iallfall: Jeg er svært glad i dere venninner, og jeg synes dere er vakre, men for meg er dere omtrent som søstre, og derfor er det ikke noe seksuelt i min relasjon til dere. Det vil bare føles helt feil for meg, og det håper jeg du respekterer og forstår. Hun ene har ikke helt gitt seg, og forsøker seg litt i fylla, men det er iallfall ingen av dem som har blitt fornærmet av svaret mitt, og vennskapene står like støtt, selv om jeg er ufravikelig på dette. Anonymkode: 863d1...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #17 Skrevet 24. november 2017 Kunne ALDRI hatt sex med en venninne og kjæresten hennes. Ikke bare blir forholdet vårt ødelagt, men det ser jeg for meg forholdet deres kan bli også. Anonymkode: e4d9b...eb2 2
miss summers Skrevet 24. november 2017 #18 Skrevet 24. november 2017 1 time siden, NotNaomi skrev: ? Bli populær faktisk. Takk for dagens smil. Svar på spørsmålene da.
Gjest NotNaomi Skrevet 24. november 2017 #19 Skrevet 24. november 2017 24 minutter siden, miss summers skrev: Svar på spørsmålene da. Jeg vet ikke hva folk skal svare. Men det er så typisk at damer kommer lettere unna med sånt. Det er ikke for å forsvare menn at jeg skriver det. Det er for å kritisere damer som tillater seg å nærmest drive sexpress. Hvis en vil ha trekant med noen så snakker en ordentlig om det og spør. En må jo logge stemningen først da. En driver ikke og hinter og antyder. Det er både respektløst og sjukt frekt. Svarte jeg på det du mente ?
miss summers Skrevet 24. november 2017 #20 Skrevet 24. november 2017 17 minutter siden, NotNaomi skrev: Jeg vet ikke hva folk skal svare. Men det er så typisk at damer kommer lettere unna med sånt. Det er ikke for å forsvare menn at jeg skriver det. Det er for å kritisere damer som tillater seg å nærmest drive sexpress. Hvis en vil ha trekant med noen så snakker en ordentlig om det og spør. En må jo logge stemningen først da. En driver ikke og hinter og antyder. Det er både respektløst og sjukt frekt. Svarte jeg på det du mente ? Ja, og nei. Jeg forsto innlegget ditt med at du syns reaksjonene var urettferdige, men det var jo nesten ingen slike i tråden. Lurte på hvor du leste det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå