Gå til innhold

Gammel type Dent


Lycra

Anbefalte innlegg

Er det noen som husker hva disse Dent pastillene jeg leter etter het? Mener å huske at de kom i en svart og blå/lilla (?) eske, og jeg syntes egentlig de smakte mest som såpe :fnise: Dette var forøvrig mens pastillene var formet som små trekanter. Kanskje ble de produsert rundt 2007?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

På 70-tallet fantes det rød, gul og grønn Dent.

Den røde var søt lakris, den gule salt lakris og den grønne eukalyptus (sistnevnte rørte jeg aldri).

Anonymkode: e8ff0...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke en furunål-Dent? Jeg fant ikke den ved søk, men denne er det kanskje? Bilderesultat for dent furunål

Anonymkode: d04d1...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, alle sammen! Desverre er det ikke noen av bildene dere har funnet som stemmer :vetikke: Er 99% sikker på at det var Dent som hadde disse pastillene ja, for husker den trekantformen så godt.. :) Tror kanskje navnet på pastillene begynte med S..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lycra skrev:

Tusen takk for svar, alle sammen! Desverre er det ikke noen av bildene dere har funnet som stemmer :vetikke: Er 99% sikker på at det var Dent som hadde disse pastillene ja, for husker den trekantformen så godt.. :) Tror kanskje navnet på pastillene begynte med S..

634143-a2f93-product_detail.jpg

Anonymkode: dc1f1...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lycra skrev:

Tusen takk for svar, alle sammen! Desverre er det ikke noen av bildene dere har funnet som stemmer :vetikke: Er 99% sikker på at det var Dent som hadde disse pastillene ja, for husker den trekantformen så godt.. :) Tror kanskje navnet på pastillene begynte med S..

e45068d14d179d8fe73e34aa4f886d2eb8cf997f

Anonymkode: dc1f1...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Lycra skrev:

Tusen takk for svar, alle sammen! Desverre er det ikke noen av bildene dere har funnet som stemmer :vetikke: Er 99% sikker på at det var Dent som hadde disse pastillene ja, for husker den trekantformen så godt.. :) Tror kanskje navnet på pastillene begynte med S..

Her er de som var på 70/80-tallet

dent2.png

Anonymkode: dc1f1...06a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Centrino said:

Denne? 

20B30ABC-3935-4641-B021-69F7ED0B1E2E.png

Der var den ja! Tusen takk, Centrino, har lett så lenge etter navnet på den :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Lycra skrev:

Der var den ja! Tusen takk, Centrino, har lett så lenge etter navnet på den :fnise:

Da slapp jeg å fundere lenger 😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...