Gå til innhold

Tar jeg feil nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- Har han følelser for meg når han faktisk gidder å bruke flere timer på meg, som å ligge snakke og puske. Holde i rundt meg, helst så tett inn til seg som bare mulig?

- Har han følelser når du legger merke til at sexen har forandret seg, sånn iform av at det har blitt mer intens og intimt på en måte?

- Har han følelser når han faktisk gidder å bruke mange timer etter sex også på å bare kose. Pusker til jeg sovner, og igjen der han holder meg så tett inn til seg som over hode mulig? 

- Er det følelser der når han alltid svarer på snap og alltid er bare snill og god og ærlig? 

- Har han følelser der selvom jeg ikke hører fra han f.eks en dag, men vanligvis har daglig kontakt? (Dette er jo gjensidig, ikke hver dag jeg heller tar kontakt, men han er jo i tankene mine fordi) 

Jeg liker han sinnsykt godt og jeg tror han også liker meg. Hadde det bare vært sex for han så hadde han aldri ville ha koset så mye med meg før og etter sex? Eller tar jeg helt feil nå ? 

Hvordan vet man at en mann har følelser?

Anonymkode: 233b9...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, når de ikke har følelser så kan de kose med deg før og etter sex. De kan til og med oppføre seg som en kjæreste og mer romantisk enn ever. Jeg kan også gjøre det samme selvom jeg ikke har følelser.

Greia er egentlig bare at man selv merker forskjell når det er følelser der. Jeg føler mer intimitet rundt det, det betyr mer, du føler mer...

Så det eneste svaret du kan få er ved å snakke med han om hvor dere står, om det er gjensidige følelser?

Anonymkode: a8920...5ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å si. Du må spørre han. Det finnes mange pulevenner som holder rundt hverandre, alltid er snill og god og svarer raskt, har intens og intim sex og bruker mange timer på å kose. Min erfaring og observasjon på andre venninder og kamerater er at menn også trenger nærhet og kos og en timeout fra å være tøff og selvstendig og bare ligge å pjuske og være sårbar og ringe pulevenninda si for å se film å ha selskap og ei i armkroken, men vil ikke nødvendigvis ha kjæreste og forpliktelser og følelser fordet. 
Så jeg ville ikke latt hjertet hamre så mye kun pga dette, man må snakke med den det gjelder for å vite dens intensjoner og følelser og handling samsvarer ikke alltid med følelsene. 

Anonymkode: 6fb58...272

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...