Gå til innhold

Autisme og arv...

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, så bra! Håper du klarer å rense det ut over tid. Jeg lager en smoothie med dulse, spirulina, blåbær, fersk koriander og byggress juice pulver nesten daglig, og må si jeg har fått redusert endel helseplager som kom etter jeg tok ut mange amalgamfyllinger på èn gang for 20 år siden. Disse ingrediensene skal virke som et "fotballag" som får tungmetallene helt ut av kroppen. Det Medical Medium sier, er at kvikksølvet befinner seg mellom hjernehalvdelene i tilfeller av ADHD og autisme, og at man kan rense det helt ut før et barn blir 18 og blod-hjerne barrieren lukker seg. Man får visst ikke dette helt ut av hjernen på voksne. Men du kan iallefall redusere det som evt. blir overført til barnet, og så kan du inkludere noen av disse ingrediensene i dietten til barnet. Jeg vet at Robert de Niro har en autistisk sønn, og at Medical Medium takker han (sammen med mange andre, inkl. flere leger) i bøkene sine, så man kan jo tenke at han kanskje har fått hjelp av han.
PS: Ikke bruk chlorella, da denne "mister" tungmetallene på veien. Jeg brukte selv chlorella i mange år, men ble ikke noe bedre av det...

Anonymkode: e1887...e8e

Å herregud så mye svada man skal lese. 

Jaja, morro er det i hvert fall :)

Anonymkode: 25c3e...610

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...