Annie Skrevet 30. januar 2005 #21 Skrevet 30. januar 2005 Jeg har sagt det før og sier det igjen- det er en egen rase bruder som herjer her inne. MAKAN til utakknemlighet! Dere fortjener ikke at noen gjør noe sånt for dere heller' date=' med den holdningen dere utviser. Fy søren. Snakk om høy bitchfaktor![/quote'] Må bare kommentere dette. ALT annet av arrangement kunne hvem som helst arrangert for meg, men når det kommer til giftemål, ja da vil jeg være med på det selv! Det har ingenting med utakknemlighet å gjøre! SÅ DET SÅ!!! :evil:
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2005 #22 Skrevet 30. januar 2005 hjelp!! Skulle aldri spurt her inne. :-( Anyway, har funnet kjole på braidsave.com vist det blir aktuellt.
Gjest MrsL Skrevet 30. januar 2005 #23 Skrevet 30. januar 2005 Synes du har fått mange teite svar, ja. Men hvilken kjole er det dere har funnet da om det blir aktuelt?
Gjest gjest1 Skrevet 30. januar 2005 #24 Skrevet 30. januar 2005 har ikke valg noen spess derfra, men det er urtolig mange å velge i fra 6-700 kr og opp til 1500 kr.. Vi får se hva det blir til, er en del praktiske ting som skal løses først (blandt annet økonomi) og masse fisking og snusing på hva og hvordan de vil ha det osv osv
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #25 Skrevet 31. januar 2005 har ikke valg noen spess derfra' date=' men det er urtolig mange å velge i fra 6-700 kr og opp til 1500 kr.. Vi får se hva det blir til, er en del praktiske ting som skal løses først (blandt annet økonomi) og masse fisking og snusing på hva og hvordan de vil ha det osv osv[/quote'] Bridesave tar omtrent det kjolen koster i frakt...
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #27 Skrevet 31. januar 2005 Jeg fant en kjole der til ca. 700 kroner (riktignok en selskapskjole, men det går vel for det samme) og fikk beskjed om at det ville koste ca. 700 kroner i frakt for å sende den til Norge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå