Gå til innhold

Når samarbeidet ikke fungerer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en eks som hele tiden skal lage kvalme, lyger og gjør alt han kan for å gjøre livet mitt surt(han sa selv før jeg flyttet ut at han skulle gjøre meg psykisk utslitt). Vi går på fvk og har gjort det i mange år, men til ingen nytte.

Er det noen solskinnshistorier hvor det tilslutt roet seg? Har pågått i snart 8 år, og jeg er meget lei....

Anonymkode: 8347f...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det finnes solskinnshistorier.  Mitt eldste barnebarn er 14 år, og det er 10 år siden foreldrene gikk fra hverandre. Jeg husker godt hvor bekymret den lille var for hvordan framtiden skulle bli. 

Foreldre ble straks enige om 50/50, at hun skulle være èn uke hos mor og èn uke hos far.  Barnetrygden skulle til mor det ene året og til far det neste.  Ingen skulle betale bidrag. Hva barnet hadde behov for skulle foreldrene snakke om og avtale.  

Foreldrene gikk fra 0 samarbeid til 100% samarbeid.  Tror de begge har svelget mange kameler underveis , i viten om at samarbeidet var viktig for barnet. 

Det gleder et farmorhjerte veldig, å høre foreldrene snakke og le sammen med datteren deres, 10 år etter samlivsbruddet :) 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...