Gå til innhold

Skifte truse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange timer går det mellom hver gang du skifter truse, og når på døgnet skifter du?

Anonymkode: fc0b9...944

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skifter en gang om dagen, når jeg står opp

Anonymkode: 4f031...463

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skifter en gang om dagen, når jeg står opp

Så du bruker en truse i 24 timer, eller?

Skrevet

Jeg skifter alltid truse om morgenen, i 6-7-tiden og som regel om kvelden, i 22-tiden. 

Anonymkode: 23c0f...cb4

• Liker 1
Skrevet

Kan aldri forstå hvilken interesse har de som stiller sånne spørsmål. Hva dette sier deg liksom. 

• Liker 11
Skrevet
6 minutter siden, ilga skrev:

Kan aldri forstå hvilken interesse har de som stiller sånne spørsmål. Hva dette sier deg liksom. 

Hvor ofte jeg bør skifte? Hva som er vanlig?

Skrevet

Kun én gang i døgnet.

Anonymkode: 7d327...9cf

• Liker 2
Skrevet

Vanligvis morgen og kveld. Evt bare en gang om dagen når jeg bare er hjemme og ikke har besøk av kjæresten 😉 isåfall er det på kvelden, det er da jeg pleier å dusje. 

Anonymkode: 6d4b5...4dd

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Dusjer på kvelden og da tar jeg på meg ren truse. Sover jeg naken så bruker jeg bare den trusa neste dag, mens sover jeg i trusa så tar jeg en ny en på morgenen, med mindre jeg er drittrøtt og må skynde meg, da blir den på. Den blir ikke akkurat skitten av å soves i.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du bruker en truse i 24 timer, eller?

Ja det er det klokka sier da så 

• Liker 8
Skrevet

Tar av trusa på kvelden, sover uten og tar på ny neste morgen.

Ellers etter jeg har dusjet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker ikke truse

Anonymkode: d9c71...410

Skrevet

Sover alltid uten truse - så jeg tar den av meg om kvelden og tar på ny om morgenen.

Anonymkode: 75b01...050

• Liker 3
Skrevet

Og ellers etter jeg har dusjet ja. Jeg KLARER bare ikke å ta på meg en brukt truse f.eks. Etter dusj. Takler det ikke, føler meg så sinnsykt ekkel da - selv om trusa bare er brukt et par timer. Vet ikke hvorfor, men jeg MÅ ha ny truse etter dusj og hver morgen. Er litt sånn at hvis trusa kommer av, så skal en ren en på :P 

Anonymkode: 75b01...050

• Liker 9
Skrevet

Pleier å være 2-3 ganger om dagen. Morgen, ettermiddag og kveld/natt

Skrevet

Hver tredje time. Uansett hvor jeg er. Liker så å lukte på den før jeg legger det bort. 

Anonymkode: 13d3c...54d

• Liker 2
Skrevet

Annenhver dag. Skifter truseinnlegg 4 ganger om dagen ca. 

Anonymkode: 1b185...6cd

• Liker 4
Skrevet

Varierer. Som regel opptil hver tredje dag. Jeg bruker truseinnlegg som jeg skifter hver dag, da er trusa fortsatt ren.

Anonymkode: b867f...831

Skrevet

Hver morgen. Sover uten truse. Å skifte mer enn en gang i døgnet blir litt hysterisk, men ville likevel aldri gått med en truse i mer enn en dag. Tenker en gang i døgnet er fornuftig, normalt, hygienisk og  barnelærdom.

Anonymkode: 496fe...13d

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver morgen. Sover uten truse. Å skifte mer enn en gang i døgnet blir litt hysterisk, men ville likevel aldri gått med en truse i mer enn en dag. Tenker en gang i døgnet er fornuftig, normalt, hygienisk og  barnelærdom.

Anonymkode: 496fe...13d

Det er jo noen som har behov for å skifte mer enn en gang i døgnet. Noen har feks mer utflod enn andre.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...