Gå til innhold

Julegave til svigerforeldre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei folkens :)

Har litt problemer med å finne en god julegave til svigerforeldrene mine. Vi har hatt et turbulent forhold i år og bor nå langt unna (så invitasjon til middag osv er urealistisk). Men ønsker å reparere forholdet litt og vil gjerne kjøpe en julegave som viser at vi setter pris på de. De er avholds, så alkoholrelaterte gaver er også uaktuelt. :)

Anonymkode: 69104...9a4

Videoannonse
Annonse
Gjest GoldenLioness
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei folkens :)

Har litt problemer med å finne en god julegave til svigerforeldrene mine. Vi har hatt et turbulent forhold i år og bor nå langt unna (så invitasjon til middag osv er urealistisk). Men ønsker å reparere forholdet litt og vil gjerne kjøpe en julegave som viser at vi setter pris på de. De er avholds, så alkoholrelaterte gaver er også uaktuelt. :)

Anonymkode: 69104...9a4

Vi pleier å kjøpe god sjokolade, kaffe og rødvin(men ser det faller bort) i fellesgave.

Svigerfar elsker alt fra Italia så gavepakke med gode oljer, sauser og diverse fra Oliviers(https://www.oliviers-co.no/?gclid=EAIaIQobChMIv7DAn5zT1wIVxkQYCh3SAQlpEAAYASAAEgIkvvD_BwE) pleier å falle i smak.

Til svigermor har jeg kjøpt øredobber, smykke, armbånd, sko, veske, deilige ullskjerf/hansker etc. 

Kjenner smaken hennes og vi bruker samme størrelse så vet hva som passer :) 

Skrevet

I år blir det tufte trøye (i bambus) og en god krimbok til svigerfar, svigermor ønsker seg ulltrøye fra Kari traa. Hør med dem hva de ønsker seg da vel? 

Skrevet

Vi har kjøpt litt forskjellige over årene.  Er de interessert i teater/konsert osv?  Må ikke være rock konsert, kan være i kirken feks.  Ellers har vi kjøpt musikk, fine bøker osv

Anonymkode: 41f1f...7ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...