AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Har noen av dere vært på Ottestad og evt hva synes dere om opphold der? Jeg skal dit neste år og er veldig spent på hvordan det vil bli. Jeg har litt blandede følelser, men håper oppholdet skal hjelpe meg videre i livet. Anonymkode: 6b787...0cd
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Mener du Sanderud? Anonymkode: 57457...3a8
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Eller "Vanførhjemmet"? Anonymkode: bc903...a26
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mener du Sanderud? Anonymkode: 57457...3a8 Legen sa det het Ottestad. Jeg har aldri hørt om det så vet ikke mer. Det skal bygge meg opp, selvtillit og kanskje få meg til å se ting fra andre vinkler. Målet mitt er å kunne tørre å søke ny jobb og samtidig trene opp en skade jeg har. Anonymkode: 6b787...0cd
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #5 Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Legen sa det het Ottestad. Jeg har aldri hørt om det så vet ikke mer. Det skal bygge meg opp, selvtillit og kanskje få meg til å se ting fra andre vinkler. Målet mitt er å kunne tørre å søke ny jobb og samtidig trene opp en skade jeg har. Anonymkode: 6b787...0cd Er det opptrening eller psykiatri? Anonymkode: 67da2...91e
Phaedra Skrevet 23. november 2017 #6 Skrevet 23. november 2017 Ryddet iht. relgene. Du kan ikke poste innlegg som inneholder: * Spekulasjoner eller ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. Spekulasjoner om trolling ryddes under denne regelen. Phaedra,adm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå