Gå til innhold

.


BerntHulken

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg har hatt følelser for to menn, men han ene lot jeg tiden gli ut med så vi begge rakk å forelske oss i en ny før vi gjorde noe, det er jeg glad for nå, orker ikke tanken på sex med ham. 

Anonymkode: 26ffa...325

Du hadde følelser for ham, som du bare har hatt for ham og en til. Hvorfor orker du ikke tanken på å ha sex med ham nå da? Bare nysgjerrig... 

Anonymkode: 52e9f...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest making.a.mess
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær glad du ikke blir påtent!

Anonymkode: 70c73...3c1

For en stygg kommentar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Legg ut bilde av deg i tråden her da ts. Kanskje du får napp. Ser jo at det er likesinnede i tråden her. Hva har du å tape? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
23 timer siden, stf skrev:

Jeg vil påstå at jeg er en snill og grei kar,

Det er nok der problemet ligger. Vær mer drittsekk og bad guy. Jeg f.eks er drittsekk og blir mye hatet, men mye sex får jeg. Kvinner liker ikke å innrømme det men de går så klart etter utseendet og de liker å ha sex (enten ons eller ff) med drittsekker og badguys. 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
13 minutter siden, stf skrev:

Ligger ikke i min natur å være slik. Da får heller jentene ta meg som jeg er. Men det burde jo være bra nok for noen, da..

Kvinnfolk er noen rare skapninger:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2017 den 20.55, stf skrev:

Jeg føler meg så utelatt fra alle de fine tingene i livet, som forhold og sex. Det lager enormt dype sår i meg å lese artikler om sex i det vide og det brede, når det ufrivillig ikke er en del av livet ditt. Og lese her inne om alle andres florerende sexliv.

Sosialt er jeg ikke den som utmerker meg mest, og jeg har også et helt normalt utseende og kropp. Verken i virkeligheten eller på nett virker som om det er mulig å få napp.

Man kan godt kalle meg litt desperat etter snart seks år uten sex. Jeg syns ikke det er noen skam i føle seg desperat. Fysisk kontakt med andre mennesker er jo et naturlig savn, og et av de største behovene vi har. Og seks år uten er lenge.

Det er nesten så jeg har lyst til å skrike ut; "prøv meg". Jeg vil påstå at jeg er en snill og grei kar, og jeg vet jeg hadde brydd meg om kvinnens behov. Men man kan jo ikke fronte slikt i virkeligheten, heller. I virkeligheten er det jo direkte farlig å ytre seg om sex. Og på nett finnes det 100 menn pr 1 dame, så da er det naturlig at man blir oversett.

Jeg vil ikke kjøpe sex, men hadde gladelig tatt imot et ons hvis muligheten bød seg. Å vente på et forhold, den kan vi trygt avskrive slik stå er nå. Jeg ønsker meg bare å ha sex, å begjære og bli begjært. Føle at noen vil ha deg, om ikke som person, så iallefall fysisk.

Har jo vært litt ute på byen, men jeg faller alltid igjennom sosialt og er veldig lite fremtredende og brautende.

Det er så himla vondt føle at man ikke er ønsket. Årene bare går og sjansene blir mindre og mindre.

Er du han som ble avvist av kollegaen? Synes skrivemåten var lik+samme alder. 

Anonymkode: cbc19...5f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
1 time siden, stf skrev:

Bilde? Ansikt skjer ikke:fnise:  Kanskje på pm. Fordi jeg har skrevet for mye sensitivt her inne.

Ingen kommer til å be om en pm. Ditt eventuelle tap. Den som intet våger, intet vinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stf skrev:

Joa:fnise:

Det skjedde med meg, og det var helt merkelig. Jeg ble singel for flere år siden, og i vår/sommer nådde jeg det punktet at jeg bare var helt fornøyd med å være evig singel og å, vel, aldri skulle ha sex igjen. Dessuten var tanken på å skulle ha sex med et annet menneske helt absurd (store intimitetsissues etter forrige forhold). Så kom det faen meg ramlende en person inn i livet mitt som forandret alt, helt plutselig. Jeg sitter her og skjønner fortsatt ikke hva som skjer.

Så tro meg, ALT kan skje. Skjedde det med meg kan det skje alle. Og da mener jeg alle.

Anonymkode: 4e423...d63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn må nok bare akseptere at de må være alene. Kvinner påvirkes gjerne av hverandre og samles om noen få menn som har rykte på seg om å være populære. Mange kvinner vil heller dele noen få menn seg i mellom enn å ha en for seg selv. Da blir ganske mange menn ensomme.

Anonymkode: 4ea29...720

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elseby13
3 timer siden, stf skrev:

Generaliserer du og mener de man kjøper fra utlandet nå? For det fins faktisk også thaidamer som bor i Norge og som ikke er ute etter å bli kjøpt.

Nei, overhodet ikke. Jeg syns kone fra Thailand er et godt alternativ for menn som ikke greier å finne kvinner i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Elseby13
7 timer siden, stf skrev:

Har hatt norske partnere og kjærester før, jeg.

Vel, nå er jo overskriften din "vil jeg noensinne ha sex igjen?". Høres ut som ordene til en desperat mann som faktisk frykter og ser for seg en fremtid uten en dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2017 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Noen menn må nok bare akseptere at de må være alene. Kvinner påvirkes gjerne av hverandre og samles om noen få menn som har rykte på seg om å være populære. Mange kvinner vil heller dele noen få menn seg i mellom enn å ha en for seg selv. Da blir ganske mange menn ensomme.

Anonymkode: 4ea29...720

På ungdomsskolen kanskje. 

Anonymkode: 9f82d...d96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2017 den 17.27, stf skrev:

Generaliserer du og mener de man kjøper fra utlandet nå? For det fins faktisk også thaidamer som bor i Norge og som ikke er ute etter å bli kjøpt.

Jenter/damer fra østen kan være utrolig pene de også. :) Hvorfor ikke prøve noe nytt ?

Anonymkode: bdf8a...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...