CrazyChick90 Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Jeg fikk påvist UVI i går og har siden mandag sliti med smerter, varme og dunking nedentil. Det eneste som hjelper meg er å onanere. Jeg har nå hatt over 10 orgasmer på to dager for å døyve disse smertene. Vet ikke om jeg bare er fryktelig opphissa eller om det er UVI som gjør dette mot meg. Jeg føler meg i hvert fall utrolig ekkel og unormal. Jeg er deprimert og lei meg på grunn av dette og sliter fra før av med alvorlig angst. Noen som kn dele tips eller hjelpe meg til å forstå hva dette er og om det er normalt eller ei. Jeg terroriseres innvendig på grunn av dette, og jeg gråter forsi jeg føler jeg ikke har kontroll;( Hjelp meg!!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Få deg type så skal du se at kåtheten din blir kurert med en gang. Fungerer fjell på alle andre kvinner! Anonymkode: 80c95...6bc 1
CrazyChick90 Skrevet 22. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2017 Jeg har type jeg har jevnlig sex med, men dette er noe annet.. oppleves som ubehagelig. Jeg ser på dette som et hinder og vil ha det vekk. Kan det være noe som ligger i klem eller noe.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 Du har vel fått antibiotika for UVIen nå? Kan bare snakke for mitt eget vegne men onanere er det siste jeg er i stemning til når jeg har UVI , blir ikke kåt i det hele tatt men når jeg tvinger meg fordi jeg kjeder meg har jeg merket at det hjelper midlertidig for ved en orgasme (særlig g spot orgasme) så trykkes jo nervene i urinrøret sammen og det kjennes ut som man på en måte får presset ut noen av bakteriene/vondtene. Men smerten kommer jo tilbake etter 15 min da. Anonymkode: 653f9...4e0
CrazyChick90 Skrevet 22. november 2017 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2017 Dessuten kan jeg ikke humpe på han 5 ganger om dagen... dette er ikle noe behagelig og jeg begynner å blir redd for å miste kontrollen:((
CrazyChick90 Skrevet 22. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har vel fått antibiotika for UVIen nå? Kan bare snakke for mitt eget vegne men onanere er det siste jeg er i stemning til når jeg har UVI , blir ikke kåt i det hele tatt men når jeg tvinger meg fordi jeg kjeder meg har jeg merket at det hjelper midlertidig for ved en orgasme (særlig g spot orgasme) så trykkes jo nervene i urinrøret sammen og det kjennes ut som man på en måte får presset ut noen av bakteriene/vondtene. Men smerten kommer jo tilbake etter 15 min da. Anonymkode: 653f9...4e0 Gått på antibiotika i 24 timer nå. Legen var litt usikker på om det kunne være noe annet. Jeg har ikke lyst til å onnanere jeg heller, men presser så jævlig der nede at når jeg kommer så går det over for en stund. Jeg vet ikke helt, men redd for å bli gal liksom.. ikke gøy
CrazyChick90 Skrevet 22. november 2017 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2017 Kanskje jeg skal prøve å la være for nå blir det jo nesten en tvang, men jeg vil ikke ha det sånn for det føles skremmende og ubehagelig:(
Gjest Axl Rose Skrevet 22. november 2017 #8 Skrevet 22. november 2017 6 minutter siden, CrazyChick90 skrev: Dessuten kan jeg ikke humpe på han 5 ganger om dagen... dette er ikle noe behagelig og jeg begynner å blir redd for å miste kontrollen:(( 5 ganger om dagen går fint det. Du får høre med en lege hvis det er så ubehagelig.
CrazyChick90 Skrevet 22. november 2017 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2017 Jads, jeg bare ville høre om noen opplever det samme:/
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #10 Skrevet 22. november 2017 Kjenner meg veldig igjen. Om jeg har uvi eller bare er veldig dehydrert så er det alltid slik. Hjelper å få godfølelse der istedenfor. Det går alltid over. Tipper trykket går over når infeksjonen trer tilbake. Ps: husk å drikke masse! Anonymkode: c5816...c74 1
CrazyChick90 Skrevet 22. november 2017 Forfatter #11 Skrevet 22. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg veldig igjen. Om jeg har uvi eller bare er veldig dehydrert så er det alltid slik. Hjelper å få godfølelse der istedenfor. Det går alltid over. Tipper trykket går over når infeksjonen trer tilbake. Ps: husk å drikke masse! Anonymkode: c5816...c74 Tusen takk! Du fikk meg til å føle meg okey og litt mindre som en freak!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #12 Skrevet 22. november 2017 Jeg har også onanert mye når jeg har UVI. Letter midlertidig på smertene Anonymkode: 55052...8e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå