Gå til innhold

When I'm alone with my thoughts


adiva

Anbefalte innlegg

Savner eksen min. Har en samboer, er veldig glad i han, men gud å jeg savner eksen min. Jeg vet det aldri kan bli oss to igjen, ingen sjans i verden, men ingen har berørt meg og mitt så mye som han. Det var ikke lenge det varte, men kjærlighet ved første blikk gjør mye. Det er nå to år siden det ble slutt mellom oss, og jeg har slitt mye med følelsene etter det. Nå går det greit, men i hemmelighet har jeg fremdeles følelser for han jeg ikke kan fortelle til noen siden jeg har en annen kjæreste nå. Tanker om han jeg ikke kan fortelle om. Drømmer og fantasier jeg ikke kan fortelle om. På en måte er det lengselfullt, men på en anna måte, så er det en stor hemmelighet jeg har for meg selv. Skulle bare ønske jeg kunne fortelle det til han! Fortelle hva jeg føler, og hva jeg tenker, fortelle han alt. Han er en person jeg kunne dele alt i verden med. En person jeg har LYST til å dele alt med.

Jeg må bare lære meg å leve med hemmeligheten, noe jeg syns jeg har gjort bra hittil. Bare håper jeg ikke kommer opp i en situasjon hvor jeg kan bli utro, det er noe av det værste jeg vet.

Hvordan er det mulig å savne en person så mye?

Dette kommer til å vare livet ut, jeg kommer til å savne han hver eneste dag resten av livet mitt. Uansett om jeg har det bra med livet eller ikke.

Lurer litt på om jeg burde bryte opp med kjæresten på grunn av det jeg føler. Vet egentlig at jeg ikke trenger det, i og med at jeg har akseptert ting slik de er. Og har sluppet det med det (tror jeg)

Skulle ønske alt var så annerledes enn hva det er i dag. Er så mye jeg skulle gjort annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:trøste: til deg! Det kan ikke være lett å dra med seg et sånt savn. Bare ikke la det komme i veien for forholdet ditt til samboeren din, det fortjener vel ikke han... Håper du får savnet på avstand etter hvert da.

Forresten, nå blir jeg den aller første innom i dagboka di!!! :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:klem:

Vondt å lese,men allikevel virker det som om du takler det relativt bra! Skjønner det er vondt til tider, men jeg tror alle mennesker savner noen. Jeg savner Alva,men det er fordi hun er meget spesiell for meg,og hun vil alltid være det. Allikevel blir det aldri oss,så man må bare gå videre.

Du elsker sikkert samboeren din også, så jeg skjønner det er vanskelig og vondt. Vet han noe om eksen?

Hvorfor kan ikke du å eksen være sammen?(Kan jeg spørre om det?)

Lykketil, og gratulerer med dagbok :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Såklart elsker jeg min nåværende, og jeg lar jo ikke dette gå imellom meg og han. Som du sier, bustetroll, så må man rett og slett bare gå videre og akseptere ting som de er, ellers ville vel livet vært uutholdelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i dagdriver...eh....nei, jeg mener dagbokskriverklubben. OK sted å lufte tanker og masse hyggelige mennesker som stikker innom med hilsener.

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...