Gulleplutt Skrevet 22. november 2017 #21 Del Skrevet 22. november 2017 Denne tråden skjønner jeg lite av.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 22. november 2017 #22 Del Skrevet 22. november 2017 (endret) Du får høre med dem det gjelder da heller enn å lage en tråd om det her. Vi kan ikke svare for denne personen så hva poenget? Endret 22. november 2017 av justcurious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeryn Skrevet 22. november 2017 #23 Del Skrevet 22. november 2017 Hva er 40 + listen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 22. november 2017 #24 Del Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, Uhumskheter skrev: Du kan ikke seriøst tro på det du selv sier nå? Du er ute etter å ta noen, du oppretter tråd etter tråd der du går etter de samme personene med de samme argumentene, samme innleggene, dag ut og dag inn. Vannvidd og alt for mye fritid hele gjengen. Jeg er ikke ute etter og ta noen av dem. Jeg har ikke opprettet tråder om noen av dem før, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 22. november 2017 #25 Del Skrevet 22. november 2017 Akkurat nå, Aeryn skrev: Hva er 40 + listen? Det er en liste på blogg.no som er delt inn etter alder og kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 22. november 2017 #26 Del Skrevet 22. november 2017 16 minutter siden, Carina Maria skrev: Innlegget dreier seg om at voksne blogger må tåle og lese andre sine innlegg uten at dem tar det personlig og det hadde sikkert skjedd viss det var politikk som ble diskutert også. Det er dessverre et ganske vanlig fenomen, at folk spammer kommentarfelt med bæsj, både på blogger, FB og nettaviser, uansett hva temaet er. Det er bare mangel på dannelse og forståelse. Jeg lurer likevel litt på om det er de eldste av oss som er verst, de som ikke er vokst opp med internett og mangler den innsikten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 22. november 2017 #27 Del Skrevet 22. november 2017 Akkurat nå, orfeus skrev: Det er dessverre et ganske vanlig fenomen, at folk spammer kommentarfelt med bæsj, både på blogger, FB og nettaviser, uansett hva temaet er. Det er bare mangel på dannelse og forståelse. Jeg lurer likevel litt på om det er de eldste av oss som er verst, de som ikke er vokst opp med internett og mangler den innsikten. Thank you for svaret ditt Det var en fin vinkling og jeg tror oxo det at det er dem gamleste som er verst. Jeg følger bloggere som er 25 - 39 år og på den listen ser jeg ikke noe av det fenomenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 22. november 2017 #28 Del Skrevet 22. november 2017 Hæ? Forsto lite av dette, men tror du det er forskjell på 20 og 40 når det gjelder bloggingen? Forsto det slik at en blogger har gått inn på en annens blogg og kritiserte? Og sånn fortsatte de? Kan dekke bare holde på da? Viste ikke at det var en liste for de over 40. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 22. november 2017 #29 Del Skrevet 22. november 2017 11 minutter siden, pelikanen skrev: Hæ? Forsto lite av dette, men tror du det er forskjell på 20 og 40 når det gjelder bloggingen? Forsto det slik at en blogger har gått inn på en annens blogg og kritiserte? Og sånn fortsatte de? Kan dekke bare holde på da? Viste ikke at det var en liste for de over 40. Det kan se slik ut ja. Jeg tror som @orfeus at de eldste er verst, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 22. november 2017 #30 Del Skrevet 22. november 2017 H V E M er på 40+ listen og hva snakker du om? Er det samme to damer som alltid blir diskutert hvor en av de alltid går på kg og syter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 22. november 2017 #31 Del Skrevet 22. november 2017 (endret) 9 minutter siden, yeans skrev: H V E M er på 40+ listen og hva snakker du om? Er det samme to damer som alltid blir diskutert hvor en av de alltid går på kg og syter? Hvem det er spiller ingen rolle. Det har ikke noe med saken og gjøre. Jeg vet at den ene har vært her på kvinne guiden og syter. Endret 22. november 2017 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 22. november 2017 #32 Del Skrevet 22. november 2017 14 minutter siden, yeans skrev: H V E M er på 40+ listen og hva snakker du om? Er det samme to damer som alltid blir diskutert hvor en av de alltid går på kg og syter? Ja, gikk inn på bloggen til trådstarter for bare for å få det bekreftet. Hun mener at folk er misunnelig på henne for at de ikke har råd til å sette nåler i ansiktet Selv skjønner jeg ikke problemet. Det er jo ekstremt mange som er motstander av dette og det er viktig at det blir diskutert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. november 2017 #33 Del Skrevet 22. november 2017 1 time siden, Uhumskheter skrev: Hva er poenget med denne tråden? Hva lurer du på? Akkurat det lurer jeg også på 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 22. november 2017 #34 Del Skrevet 22. november 2017 13 minutter siden, Carina Maria skrev: Hvem det er spiller ingen rolle. Det har ikke noe med saken og gjøre. Jeg vet at den ene har vært her på kvinne guiden og syter. Hvis du er en av de to så syter visst dere begge her inne. Skjønner meg ikke på bloggere som velger å dra bråket de starter på bloggen inn på kg for å få lesere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 22. november 2017 #35 Del Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, yeans skrev: Hvis du er en av de to så syter visst dere begge her inne. Skjønner meg ikke på bloggere som velger å dra bråket de starter på bloggen inn på kg for å få lesere. Jeg er ikke av en dem to for jeg blogger ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 22. november 2017 #36 Del Skrevet 22. november 2017 2 minutter siden, yeans skrev: Hvis du er en av de to så syter visst dere begge her inne. Skjønner meg ikke på bloggere som velger å dra bråket de starter på bloggen inn på kg for å få lesere. Jeg har aldri vert en av dem heller., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 22. november 2017 #37 Del Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Jeg er ikke av en dem to for jeg blogger ikke. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 22. november 2017 #38 Del Skrevet 22. november 2017 10 minutter siden, Miranda16 skrev: Ja, gikk inn på bloggen til trådstarter for bare for å få det bekreftet. Hun mener at folk er misunnelig på henne for at de ikke har råd til å sette nåler i ansiktet Selv skjønner jeg ikke problemet. Det er jo ekstremt mange som er motstander av dette og det er viktig at det blir diskutert Jeg er tråd starter men ikke den bloggern for jeg blogger ikke og har aldri i livet hatt blogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 22. november 2017 #39 Del Skrevet 22. november 2017 Ikke vanskelig å gjette hvem som setter seg i forsvarsposisjon, men hvem har skrevet innlegget hun klikket sånn for? Jeg vil lese. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 22. november 2017 #40 Del Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, Salka skrev: Ikke vanskelig å gjette hvem som setter seg i forsvarsposisjon, men hvem har skrevet innlegget hun klikket sånn for? Jeg vil lese. Argh... Det er vel synskepeggy og karimaritas som har braket sammen igjen. Helt uinteressant, spør du meg, men scenarioet er vel sånn omtrent slik: Den ene fyller på med botox og fillers og føler seg fin, den andre roper høyt om hvor forferdelig det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg