Lapper Skrevet 28. november 2017 #361 Del Skrevet 28. november 2017 7 timer siden, Lovelulu skrev: Dette er nydelige restylane lepper, som er utført av en flink behandler. Ser naturlig ut. Dette er ikke naturlige og pene lepper 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. november 2017 #362 Del Skrevet 28. november 2017 11 timer siden, Bottega skrev: Hva tenker du på her? Selv om bloggerne fikser på utseendet, betyr det ikke at de vil at barna deres skal gjøre det samme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. november 2017 #363 Del Skrevet 28. november 2017 9 timer siden, Lovelulu skrev: Dette er nydelige restylane lepper, som er utført av en flink behandler. Ser naturlig ut. De der var grusomme. I tillegg ser både leppene og området rundt skikkelig hovent ut 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 28. november 2017 #364 Del Skrevet 28. november 2017 10 timer siden, Lovelulu skrev: Dette er nydelige restylane lepper, som er utført av en flink behandler. Ser naturlig ut. Disse leppene er direkte STYGGE. Jeg har ikke annet å si om den saken. Og jeg greier IKKE forstå de som ødelegger seg med dette tullet med restylane i leppene og botox i ansiktet. De har et forvrengt bilde av den virkelige verden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 28. november 2017 #365 Del Skrevet 28. november 2017 5 timer siden, Lovelulu skrev: Dette er også lepper med restylane og er litt mindre. Mye finere på etterbilde. Over hodet ikke. Det vises innmari godt at det er juks og fanteri. Du gjør stikk motsatt når du deler disse bildene. For jeg får det hele opp i vrangstrupen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 28. november 2017 #366 Del Skrevet 28. november 2017 5 timer siden, Lovelulu skrev: Ja dette er fint. Hva er fine lepper for deg da? To strek? Hva er galt med NORMALE og NATRULIGE lepper eller strek som du kaller det. Jeg synes du forferdelig fordømmende når du bruker begrepet strek om normale og naturlige lepper. Det er naturlige lepper som er det normale. Og ikke noe annet. Alt annet er juks, tull og falskhet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 28. november 2017 #367 Del Skrevet 28. november 2017 4 timer siden, princesse skrev: Hvorfor kan ikke bare vi voksne mennesker være fornøyd med hvordan vi ser ut? Hvorfor må vi fylle på lepper,pupper og rumpe gift? Hvorfor må vi sprøyte inn Botox for og fjerne rynker som faktisk er en naturlig ting? Jeg vil at alle barn og unge skal slippe og se bloggere skrive om hvor bra det er,pøse på med bilder. De skal slippe og måtte lese på blogger at de må veie 60 kg,bruke størrelse xs/s for å være normale. HVORFOR KAN VI IKKE VÆRE SOM VI ER!!!!! Det er som jeg skulle ha sagt det selv. Hvorfor kan vi ikke være som vi er fra naturens side. Og noe er riv ruskende galt når bloggere gjelder bloggere i 20-års alderen og 40-års alderen som sitter og forherliger og normaliserer kosmetiske behandlinger og plastiske operadjoner. Jeg blir mest skremt når voksne bloggere fra 35 år ++++ som forherliger og normaliserer kosmetiske behandlinger og plastiske operasjoner. De bidrar til et kroppspress om det de anser som perfekt utseende som i VIRKELIGHETEN er FALSK og UEKTE. Men når mine to jenter som (19 og snart 21 år) har mer fornuft enn disse forteller det meg at de har hatt en sunn oppdragelse, de er trygge på seg selv og kroppen sin og de har et fornuftig syn på kropp og utseende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 28. november 2017 #368 Del Skrevet 28. november 2017 3 timer siden, Den røde fare skrev: Har fått inntrykk av at de som er mest misfornøyd med seg selv, er de som roper høyest om at de har gjort noe. Og de som gjør det for «en grunn» ikke sier noe. Har ei venninne som opererte brystene, men hadde hun ikke sagt noe hadde man ikke sett det. Ikke går hun rundt og viser og skryter av det heller. Jeg har en arbeidskollega som tok en brystreduksjonsoperasjon. For hun slet med skuldre og nakke. Hun skryter aldri av operasjonen hun tok. Hvorfor? Fordi hun gjorde det av helsemessige årsaker. Jeg tror det er noe i det du skriver. De som roper høyest er mest misfornøyd. Og de er mest kritiske til andres utseende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. november 2017 #369 Del Skrevet 28. november 2017 11 timer siden, Lovelulu skrev: Dette er nydelige restylane lepper, som er utført av en flink behandler. Ser naturlig ut. Beklager, men det ser absolutt ikke «naturlig»ut. Munnen er hoven og leppene er ikke en del av anatomien, de ser ut som om de er plassert utenpå. Hvis du mener at formen på leppene er fin, er jeg enig, men de ser altså langt fra naturlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. november 2017 #370 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) 2 timer siden, Lambigirl skrev: Jeg har en arbeidskollega som tok en brystreduksjonsoperasjon. For hun slet med skuldre og nakke. Hun skryter aldri av operasjonen hun tok. Hvorfor? Fordi hun gjorde det av helsemessige årsaker. Jeg tror det er noe i det du skriver. De som roper høyest er mest misfornøyd. Og de er mest kritiske til andres utseende. Jeg tok også en brystløftoperasjon og litt reduksjon på det ene brystet pga litt størrelse forskjell og veldig hengende litt store bryster i 2013. Det var også av helsemessige årsaker, men de ble også finere etterpå. Jeg har ikke silikon. Når det gjelder det siste bildet med lepper tror jeg innerst inne dere syns bilde 2 er finest, men ikke vil innrømme det, fordi dere ikke skal si noe positivt om restylane lepper. Endret 28. november 2017 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. november 2017 #371 Del Skrevet 28. november 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Jeg tok også en brystløftoperasjon og litt reduksjon på det ene brystet pga veldig hengende litt store bryster i 2913. Det var også av helsemessige årsaker, men de ble også finere etterpå. Når det gjelder det siste bildet med lepper tror jeg innerst inne dere syns bilde 2 er finest, men ikke vil innrømme det, fordi dere ikke skal si noe positivt om restylane lepper. Leser du hva dem her inne skriver og henger du med? Hadde jeg ment at nummer to var finest hadde jeg sakt det. Frekt skrevet av deg og til legge oss meninger som jeg ikke har. Nummer to er drit stykt. Ferdig punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 28. november 2017 #372 Del Skrevet 28. november 2017 4 minutter siden, Lovelulu skrev: Når det gjelder det siste bildet med lepper tror jeg innerst inne dere syns bilde 2 er finest, men ikke vil innrømme det, fordi dere ikke skal si noe positivt om restylane lepper. Jeg synes bilde nr.2 var GRUSOMT, FALSKT og UEKTE. Er det veldig ille for deg at vi som har ytret våre meninger på tråden om bildet mener at bilde nr.2 ikke var finest? Det kan virke slik når du kommer med påstander at vi ikke vil innrømme det. Var det ikke du som skrev i et svar at vi måtte godta at vi hadde forskjellige meninger? Godta det eller la vær. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. november 2017 #373 Del Skrevet 28. november 2017 6 minutter siden, Carina Maria skrev: Leser du hva dem her inne skriver og henger du med? Hadde jeg ment at nummer to var finest hadde jeg sakt det. Frekt skrevet av deg og til legge oss meninger som jeg ikke har. Nummer to er drit stykt. Ferdig punktum. Jeg skjønner ikke hvordan du kan mene det er drit stykt? Ser du ikke at leppene er mye mer symmetriske og at overleppen er mye finere enn før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 28. november 2017 #374 Del Skrevet 28. november 2017 9 minutter siden, Lovelulu skrev: Når det gjelder det siste bildet med lepper tror jeg innerst inne dere syns bilde 2 er finest, men ikke vil innrømme det, fordi dere ikke skal si noe positivt om restylane lepper. Ærlig talt, du må da respektere at andre har annen mening enn deg. Dette er type argument man høre fra trassige 14-åringer og ikke en godt voksen dame. Du får sprøyte så mye restylane du vil i leppene dine, men det er ikke alle som synes det ser hverken pent eller naturlig ut. Forstår ikke det store behovet for å forsvare det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 28. november 2017 #375 Del Skrevet 28. november 2017 Jeg vet jeg har meldt meg ut av denne *kremt* diskusjonen. Men idag hørte jeg "Så lenge skuta kan gå" av Erik Bye. Den setter disse overfladiske tingene litt i perspektiv. "Hvem har sagt deg at du skal ha hørsel og syn og at livet skal holde hva det lover" Alle som er så jævla opptatt av disse unødvendige overflatiske tingene som en stram maske og store lepper bør tenke seg om før de promoterer det. Det finnes mennesker med store funksjonsnedsettelser som bare er glade for å fungere og leve. De driter i store lepper og botox. Det finnes mennesker som lever på tross av ekstreme utfordringer. Og her sitter folk og fremmer kjemiske forbedringer på utseendet som om det er den største selvfølge når de fikser på unødvendige ting. Dere som gjør det får forhåpentligvis for dere aldri kjenne på virkelige utfordringer. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulleplutt Skrevet 28. november 2017 #376 Del Skrevet 28. november 2017 Herregud, for en diskusjon.. får assosiasjoner til femåringer i sandkassen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. november 2017 #377 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) 4 minutter siden, Lambigirl skrev: Jeg synes bilde nr.2 var GRUSOMT, FALSKT og UEKTE. Er det veldig ille for deg at vi som har ytret våre meninger på tråden om bildet mener at bilde nr.2 ikke var finest? Det kan virke slik når du kommer med påstander at vi ikke vil innrømme det. Var det ikke du som skrev i et svar at vi måtte godta at vi hadde forskjellige meninger? Godta det eller la vær. Jo for all del jeg godtar at du syns det, men forstår det gjør jeg ikke. Bilde nr 2 ser jo veldig naturlig ut, det er jo bare forandret litt på øverleppen for å få de mer symmetriske, for øverleppen var ganske liten i forhold til nedre leppe. Men greit du syns det. Endret 28. november 2017 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. november 2017 #378 Del Skrevet 28. november 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Jeg skjønner ikke hvordan du kan mene det er drit stykt? Ser du ikke at leppene er mye mer symmetriske og at overleppen er mye finere enn før? Det at du ikke skjønner mine meninger om den stygge leppa kommer ikke som noen bombe og du klarer ikke å overtale meg. Jeg synes det er stykt, falskt og unaturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. november 2017 #379 Del Skrevet 28. november 2017 15 minutter siden, Lovelulu skrev: Jeg tok også en brystløftoperasjon og litt reduksjon på det ene brystet pga litt størrelse forskjell og veldig hengende litt store bryster i 2013. Det var også av helsemessige årsaker, men de ble også finere etterpå. Jeg har ikke silikon. Når det gjelder det siste bildet med lepper tror jeg innerst inne dere syns bilde 2 er finest, men ikke vil innrømme det, fordi dere ikke skal si noe positivt om restylane lepper. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. november 2017 #380 Del Skrevet 28. november 2017 2 minutter siden, gjestgitt skrev: Ærlig talt, du må da respektere at andre har annen mening enn deg. Dette er type argument man høre fra trassige 14-åringer og ikke en godt voksen dame. Du får sprøyte så mye restylane du vil i leppene dine, men det er ikke alle som synes det ser hverken pent eller naturlig ut. Forstår ikke det store behovet for å forsvare det. Ja jeg respekterer det, men skjønner ikke hvordan dere kan mene bilde 1 er finere enn bilde 2? Men helt greit dere syns det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg