Gå til innhold

Vi som tar avstand til bloggere som blogger om kosmetiske behandlinger - Hva må og kan gjøres for å stoppe denne trenden?

Gjest Carina Maria

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, KatyP skrev:

Jeg tenker det handler mye om hvordan dette blir fremstilt. Ta hun på 45 som har øyelokk som omtrent henger over øyet. Å løfte øyelokket vil hjelpe både kosmetisk og praktisk. Hun på 25 som er flatbrystet, har blitt mobbet for det og aldri har turt å vise seg naken for kjæresten kan faktisk få hjelp ved å ta silikon. Dette er kanskje ikke helt i tråd med temaet men kosmetisk kirurgi er ikke bare negativt. 

Når det kommer til restylan, botox osv mener jeg at dette strengt tatt er unødvendig og ofte er resultatet mye verre enn utgangspunktet. Hos unge mennesker er det i tillegg bortkastet. Vi mennesker er skapt slik at er vi heldige å få vokse opp og bli både middelaldrende, eldre og gamle vil huden vise spor av levd liv. Dette burde være idealet men slik samfunnet er med diverse SoMe kanaler promoteres andre ting. Samfunnet er kynisk og penger er viktigere enn hvorvidt en 14-åring ønsker botox og buttlift. Det er trist og min ærlige mening er at dette må snu så fort som mulig. Men vi verken kan eller skal kneble noen. For hvor går grensen? Alle har noe de blir trigget av, noe som provoserer og kan gjøre livet litt vanskeligere. Om det er restylan, trening, mat eller sterke politiske meninger. Vi kan ikke diktere hva folk skriver men de som har mulighet til å nå ut til et bredt publikum burde etter min mening tenke seg om hvordan de ordlegger seg. Det er mulig å like kosmetisk kirurgi uten å fremstille det som det eneste riktige i verden. Det er mulig å ikke få et rynkefritt ansikt til å virke som løsningen på alle problemer uten å undergrave sin egen interesse for og glede av inngrep. 

Godt skrevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det ser ikke naturlig og fint ut samme hva du sier og det vises at det er fake og det er stykt på alle. 

Da har du ikke sett fint utført arbeid av en flink behandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
9 minutter siden, Lovelulu skrev:

Da har du ikke sett fint utført arbeid av en flink behandler.

Det hjelper ikke samme hva du sier for det er stykt og unaturlig på alle og jeg har sett alt for mange som har ødelakt utseendet sitt med den faenskapen der men dem om det. Det er ikke jeg som ødelegger utseendet mitt med og vere fake og unaturlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det hjelper ikke samme hva du sier for det er stykt og unaturlig på alle og jeg har sett alt for mange som har ødelakt utseendet sitt med den faenskapen der men dem om det. Det er ikke jeg som ødelegger utseendet mitt med og vere fake og unaturlig. 

Ha din mening, så har jeg min. Og vi er enig om å være uenig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Lovelulu skrev:

58F67C95-635D-4EE7-8500-6A04790947A0.jpeg

Dette er nydelige restylane lepper, som er utført av en flink behandler. Ser naturlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig? Er du morsom eller? Tror du trenger sterkere briller. Det der er faen ikke mye naturlig. Fyldige lepper er fint om det er naturlig, nebb som står ut i profil er ikke pent på annet enn ender, gjess og andre fugler! Gakk Gakk...🐣🐤

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Salka skrev:

Naturlig? Er du morsom eller? Tror du trenger sterkere briller. Det der er faen ikke mye naturlig. Fyldige lepper er fint om det er naturlig, nebb som står ut i profil er ikke pent på annet enn ender, gjess og andre fugler! Gakk Gakk...🐣🐤

Alle fyldige lepper står litt ut i profil, noe annet ville vært umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Carina Maria skrev:

Kaller du det fint? Omg det var stykt og lyste falskt på lang vei, Jeg spyr 🤮

Ja dette er fint. Hva er fine lepper for deg da? To strek?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Lovelulu skrev:

Dette er også lepper med restylane og er litt mindre. Mye finere på etterbilde.

Nope.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lovelulu skrev:

Men er det så viktig hva som er finest? Det er LEPPER?! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke bare vi voksne mennesker være fornøyd med hvordan vi ser ut? Hvorfor må vi fylle på lepper,pupper og rumpe gift? Hvorfor må vi sprøyte inn Botox for og fjerne rynker som faktisk er en naturlig ting? 

Jeg vil at alle barn og unge skal slippe og se bloggere skrive om hvor bra det er,pøse på med bilder. De skal slippe og måtte lese på blogger at de må veie 60 kg,bruke størrelse xs/s for å være normale.

HVORFOR KAN VI IKKE VÆRE SOM VI ER!!!!!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Amethyst skrev:

Men er det så viktig hva som er finest? Det er LEPPER?! 

Har fått inntrykk av at de som er mest misfornøyd med seg selv, er de som roper høyest om at de har gjort noe. Og de som gjør det for «en grunn» ikke sier noe. Har ei venninne som opererte brystene, men hadde hun ikke sagt noe hadde man ikke sett det. Ikke går hun rundt og viser og skryter av det heller.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 timer siden, Lovelulu skrev:

Ja dette er fint. Hva er fine lepper for deg da? To strek?

Naturlige flotte lepper som ikke er ødelagt av møkk og dritt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 time siden, princesse skrev:

Hvorfor kan ikke bare vi voksne mennesker være fornøyd med hvordan vi ser ut? Hvorfor må vi fylle på lepper,pupper og rumpe gift? Hvorfor må vi sprøyte inn Botox for og fjerne rynker som faktisk er en naturlig ting? 

Jeg vil at alle barn og unge skal slippe og se bloggere skrive om hvor bra det er,pøse på med bilder. De skal slippe og måtte lese på blogger at de må veie 60 kg,bruke størrelse xs/s for å være normale.

HVORFOR KAN VI IKKE VÆRE SOM VI ER!!!!!

Supert svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 timer siden, Lovelulu skrev:

Nei det er stykt🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...