AnonymBruker Skrevet 20. februar #21 Del Skrevet 20. februar Har prøvd å få kontakt. Svært mange ganger. Over flere år. Virkelig. Og jeg er et godt menneske. Ikke et tegn tilbake. Da er det ekstra oppmuntrende å ha dårlige mennesker i nettverket som aldri har gjort noe fint for andre og de hevder de har nær kontakt med Jesus.😳🙈 Anonymkode: 61941...ca3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #22 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har prøvd å få kontakt. Svært mange ganger. Over flere år. Virkelig. Og jeg er et godt menneske. Ikke et tegn tilbake. Da er det ekstra oppmuntrende å ha dårlige mennesker i nettverket som aldri har gjort noe fint for andre og de hevder de har nær kontakt med Jesus.😳🙈 Anonymkode: 61941...ca3 De lyver til deg. Anonymkode: c9780...971 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #23 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De lyver til deg. Anonymkode: c9780...971 Det tror jeg og. Anonymkode: 61941...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #24 Del Skrevet 15. mars Jeg ble tatt av barnevernet, livet sugde og jeg ble misbrukt i fosterhjem og institusjon. Ble psykatri pasient som 14 åring, flere selvmordsforsøk og grov selvskading fra 11-16. var så ute av følelseslivet mitt at jeg lå bare å skrek og dunka hodet i veggen hver natt. som 16 åring fikk jeg noen bibelvers av en prest. Jeg leste de alene på rommet mitt når det stod på som som verst. Der stod det blant annet at Gud hadde aldri forlatt meg, og at ingenting kan skille meg fra hans kjærlighet. Selv om en mor forlater sitt diende barn så forlater ikke han meg. Jeg er elsket. fra den dagen av trodde jeg på Gud og ble overbevist om at det var et håp for meg og. nå er jeg 26, to barn, er gift, eier hus og mange hundre mål med eiendom, studerer master, og har det skikkelig greit. Jeg har fått lyst på livet og finner lykken i de små øyeblikkene livet. Jeg gleder meg og takker for alt jeg har fått. Har stor kjærlighet for meg selv og de rundt meg. Statistikkene om slike barnevernsbarn som meg… de er dystre. Kun 2 prosent av barnevernsbarn som klarer seg greit etter 18. jeg er verken psykatri pasient i dag, og heller ikke noe kriminell, driver ikke rus eller andre ting som er farlige for en. Selv i første graviditet tok Gud snus avhengigheten min bare to dager etter jeg fant ut jeg var gravid. Jeg ga det til han og sa at jeg ikke ville skade dette barnet. Snusing fra 12-22 år ble tatt vekk på en samtale med Gud. jeg har derfor ingen andre enn Gud å takke. Og for at Jesus tok mine synder og leget mine sjelelige sår og traumer. det jeg har fått er et liv som er verdt å leve. Og jeg har fred med meg selv. Jeg er ikke lenger redd når vanskelige ting i livet skjer. Anonymkode: d6dc8...c00 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brad pitt Skrevet 17. mars #25 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 22.11.2017 den 16.18): Hva har du opplevd med Jesus ? Anonymkode: b936e...92d Dyktig på Taco. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #26 Del Skrevet 17. mars Tungetale. Anonymkode: 21b9e...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brad pitt Skrevet 17. mars #27 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tungetale. Anonymkode: 21b9e...1f0 Fortell mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 17. mars #28 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 24.11.2017 den 14.46): Har du prøvd å lytte til han? Anonymkode: 09f80...a8a Vel. Han er jo død, så det er jo umulig. Men mange millioner mennesker opprettholder dette syke selvbedraget, så du er ikke alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #29 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (På 20.2.2025 den 16.46): Har prøvd å få kontakt. Svært mange ganger. Over flere år. Virkelig. Og jeg er et godt menneske. Ikke et tegn tilbake. Da er det ekstra oppmuntrende å ha dårlige mennesker i nettverket som aldri har gjort noe fint for andre og de hevder de har nær kontakt med Jesus.😳🙈 Anonymkode: 61941...ca3 Du må omvende deg først Gud hører ikke syndere står det nesten 40 ganger i bibelen! Jeg måtte omvende meg først da oppkevde jeg mye med han etterpå. Anonymkode: fed88...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars #30 Del Skrevet 18. mars Han finnes ikke. Dessverre. Men de som ønsker å tro finner alltid en forklaring på at de er unike og han er nær dem. Hvis han finnes og elsker oss så griper han inn i kriser som voldtekt og misbruk av barn i stede for å stryke Gudrun i Gudbrandsdalen på ryggen fordi hun husker salmene sine. Anonymkode: 61941...ca3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PKV Skrevet søndag kl 14:19 #31 Del Skrevet søndag kl 14:19 Rotemor skrev (På 17.3.2025 den 5.14): Vel. Han er jo død, så det er jo umulig. Men mange millioner mennesker opprettholder dette syke selvbedraget, så du er ikke alene. Det er ikke så sikkert. Men veldig få mennesker forstår hvem han var og hvor han kom i fra. Vi forstår lite om det virkelige verdensrommet og hvem som kommer derfra. Religionen har egentlig kuppet historien om Jesus og pakket den inn i - nettopp; religion. Han har nok aldri stått i ledetog med noen som heter Gud. Alt tyder på besøk fra verdensrommet hvor romskip/ufoaktivitet er kjernen i historien. Romskipet Nye Jerusalem er beskrevet i bibelen, og der lever han nok fortsatt siden den gangen har forlot jorden med budskap om å komme tilbake på samme viset som han reiste. Albert Einstein med sin relativitetsteori forklarer hva som skjer med tiden under romreiser i lyshastighet. Men vi må søke kunnskap for å forstå. Det er det ikke så mange som gjør, og det er Jesus sitt problem. Boken min; Budskap fra Andromeda - gir mange svar hvis noen lurer på ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PKV Skrevet søndag kl 14:21 #32 Del Skrevet søndag kl 14:21 Budskap_fra_Andromeda_av_Pål_Kristian_Vaag.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet søndag kl 14:51 #33 Del Skrevet søndag kl 14:51 PKV skrev (31 minutter siden): Det er ikke så sikkert. Men veldig få mennesker forstår hvem han var og hvor han kom i fra. Vi forstår lite om det virkelige verdensrommet og hvem som kommer derfra. Religionen har egentlig kuppet historien om Jesus og pakket den inn i - nettopp; religion. Han har nok aldri stått i ledetog med noen som heter Gud. Alt tyder på besøk fra verdensrommet hvor romskip/ufoaktivitet er kjernen i historien. Romskipet Nye Jerusalem er beskrevet i bibelen, og der lever han nok fortsatt siden den gangen har forlot jorden med budskap om å komme tilbake på samme viset som han reiste. Albert Einstein med sin relativitetsteori forklarer hva som skjer med tiden under romreiser i lyshastighet. Men vi må søke kunnskap for å forstå. Det er det ikke så mange som gjør, og det er Jesus sitt problem. Boken min; Budskap fra Andromeda - gir mange svar hvis noen lurer på ting. Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå