AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Har pr. I dag p-stav, som jeg ikke er fornøyd med. Sånn har de siste 2 årene sett ut - 3 mnd mensen - 1 uke mensen - 1 uke pause - 1 uke mensen - 3 uker pause - 1 uke mensen - 1 uke pause +++ i mange måneder - hatt stabil syklus i noen måneder - nå hatt mensen 3 ganger på 5 uker. Lei! Så nå skal jeg prøve spiral, men usikker på om jeg vil ha hormon eller kobber. Hvilken har du og er du fornøyd eller ikke? Anonymkode: 053bc...fe7
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Jeg var kjempefornøyd med min første hormonspiral. Småblødninger i tre mnd, så litt av og på - men så mistet jeg mensen i flere år! Da var alt verdt det... For å gjøre en lang historie kort: etter det har tre hormonspiraler falt ut. Den siste satt i et halvt år, jeg hadde småblødninger HVER dag - før jeg en kveld fikk blødning fra h_______, smerter osv, og jeg tenkte at "nå ryker denne også". Jeg har aldri SETT dem falle ut, men jeg har blødd klumper osv, så det har neppe vært så enkelt. Etter denne runden sluttet jeg å småblø, så jeg skjønte jo at den var borte - noe gynekologen bekreftet da... Så i det store og det hele - jeg digger egentlig hormonspiral! Ihvertfall den første jeg hadde! Det er en grunn til at jeg har prøvd tre ganger til, for å si det sånn... Spiralene har vært satt inn av tre forskjellige, så jeg tror ikke det er "innsettingsfeil". Samtidig har jeg bare hatt keisersnitt, så gynekologene synes det er veldig rart at de skal falle ut. Han siste hadde faktisk en fornuftig teori... At jeg har litt liten livmor, og at småblødningene har kommet fordi spiralen har irritert livmorveggene, og til slutt har spiralen "klappet sammen" (den er jo litt som en paraply). Men jeg er veldig unntaket her altså.... Nå har jeg gitt opp og forsøker p-stav... Håper jeg får bedre erfaring med det enn det du har hatt... Men da kan jeg kanskje spørre deg om en ting? Hvor lang tid tok det før du merket bivirkninger fra du satte den inn? Anonymkode: 9abf3...e7c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå