AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Har lyst å kjøpe meg et akvarie mellom 60-80 liter. Er det noen plasser som har rimelige startpakker? Anonymkode: 93295...0be
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Finn en dyrebutikk som da har god kunnskap om akvarier. En del av disse startpakkene kommer med bl.a. alt for dårlig filter i forhold til størrelsen. Du kan forøvrig finne ganske mange fine akvarium på Finn.no, og Akvaforum har også rubrikk og mye kunnskap om fisk. Regner med du har satt deg inn i hva slag fisk som passer i et så lite kar etc. Anonymkode: 50e58...d82
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #4 Skrevet 23. november 2017 Mange dyrebutikker har store akvarier, men du kan sikkert finne noe på finn.no også. Når det gjelder finne ut hvilke fisk som passer sammen anbefaler jeg akvaforum, de har egen fiskebase med info om hvor i akvariet de er, hva de spiser, hvilken temperatur de tåler osv http://akvaforum.no/fishbase.cfm Jeg pleide være kjempeinteressert i akvariefisk, men så begynte jeg å lure på om det egentlig var fint for dem med små akvarium, så jeg sluttet med det. Var heller ikke moro de få gangene jeg måtte avlive fisk grunnet sykdom. Anonymkode: 3aad5...59d
Doge Skrevet 23. november 2017 #5 Skrevet 23. november 2017 Først bør finne ut hva slags fisk du vil ha og hva disse fiskene liker av vannverdier, bunnlag og dekorasjoner (stein, tre osv). Det kan være lurt å melde seg inn i akvariegrupper på Facebook som f.eks "Vi med akvarium" for der er det mange som har mye kunnskaper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå