AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Del Skrevet 22. november 2017 Er absolutt ikkje opptatt av merker....men syns Gannigenseren er veldig fin. Den kostar over 4000,- heilt utruleg....fann ut at eg kanskje kan strikke den,hvis det ikkje er alt for vanskeleg:))) Anonymkode: cff51...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 22. november 2017 #2 Del Skrevet 22. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er absolutt ikkje opptatt av merker....men syns Gannigenseren er veldig fin. Den kostar over 4000,- heilt utruleg....fann ut at eg kanskje kan strikke den,hvis det ikkje er alt for vanskeleg:))) Anonymkode: cff51...ced jeg har ikke strikket Gannikopien, men jeg har strikket en som er til forveksling lik. Jeg har strikket mye, så jeg syntes ikke den var spesielt vanskelig, men den er nok ikke superenkel for en som har strikket lite, eller som aldri har prøvd å strikke lace. For det første er det tungt å strikke på veldig tykke pinner. For det andre er det et hullmønster som krever litt øvelse og litt konsentrasjon, og du må vite hva du gjør hvis du kommer ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #3 Del Skrevet 22. november 2017 2 timer siden, Amafalathiel skrev: jeg har ikke strikket Gannikopien, men jeg har strikket en som er til forveksling lik. Jeg har strikket mye, så jeg syntes ikke den var spesielt vanskelig, men den er nok ikke superenkel for en som har strikket lite, eller som aldri har prøvd å strikke lace. For det første er det tungt å strikke på veldig tykke pinner. For det andre er det et hullmønster som krever litt øvelse og litt konsentrasjon, og du må vite hva du gjør hvis du kommer ut av det. Ts her. Takk for svar. Veit ikkje kva det vil seie å strikke lace....:) men eg har akkurat strikka eit løvlisjal,hvis du kjenner til det...så litt erfaring har eg. Kan eg spør om kva tråd og pinnar du brukte? Finn ikkje heilt ut av kor eg får tak i oppskrift. Anonymkode: cff51...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 22. november 2017 #4 Del Skrevet 22. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Takk for svar. Veit ikkje kva det vil seie å strikke lace....:) men eg har akkurat strikka eit løvlisjal,hvis du kjenner til det...så litt erfaring har eg. Kan eg spør om kva tråd og pinnar du brukte? Finn ikkje heilt ut av kor eg får tak i oppskrift. Anonymkode: cff51...ced. du får kjøpt den på nettet - bare søk på Kristianes bølgegenser. F.eks her https://www.ravelry.com/patterns/library/kristianes-blgegenser Jeg strikket ikke den, men en annen oppskrift, og til den brukte jeg børstet alpakka dobbelt på pinne 9. Til Kristianes bølgegenser tror jeg det er mange alternativer, f.eks Pus, Påfugl, Erle, Fairytale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #5 Del Skrevet 27. november 2017 Jeg har strikket utfra den oppskriften i linken over, med dobbelt Drops air garn på pinner 9, morsomt mønster å strikke og genseren ble veldig fin. Garnet er veldig mykt og kløfritt, er på 30% tilbud for tiden og du trenger kun 8 nøster, så det blir en billig genser til under 300kr. Anonymkode: a9325...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå