Gå til innhold

Hvorfor tar han kontakt med meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holdt på med en leenge, han var ikke klar for noe seriøst så jeg avslutta da jeg ikke klarte mer. Nå er han «sammen» med en, eller virker som hun tror de er sammen mens han til nå har nektet for det for sine kamerater. Hva han sier til henne vet jeg ikke. Men han tar fremdeles kontakt med meg. Hvorfor gjør han det? Jeg føler ikke vi er «ekser» som er venner liksom.. Hvis jeg legger ut noe på f.eks mystory hvor det ser ut som jeg er en med en gutt spør han om hvor jeg er, men ikke hvem jeg er med. Om han er så lykkelig forelska kan han ikke bare la meg være? Hvorfor skal han bry seg om hva jeg gjør? De er på tur sammen nå, og jeg klarer ikke slutte å tenke på det. Vet det er tullete av meg men jeg skulle jo gjerne ønske det var jeg som var med han. Avviste han ett par ganger etter vi avslutta da jeg var livredd for å havne tilbake i samme dritten. Vil ikke vise han at jeg bryr så han tror nok sikkert ikke jeg gjør det heller, men jeg mener jo at om han ville gitt det en sjanse hadde han sagt noe, og vi hadde ikke bare hatt sånn surre kontakt

 

Anonymkode: 940b1...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ignorert han. Han er jo heller ikke klar for forhold. Og han driver med uærlighet, når han later som om han ikke er sammen med hun han er med nå. Kanskje han vil ha i pose og sekk?

Anonymkode: 308c7...5bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ignorert han. Han er jo heller ikke klar for forhold. Og han driver med uærlighet, når han later som om han ikke er sammen med hun han er med nå. Kanskje han vil ha i pose og sekk?

Anonymkode: 308c7...5bf

Ja, til meg har han ikke sagt noenting om de «to». Ikke ett ord. Jeg har bare hørt det av andre. Har hatt veldig lyst til å si noe om det til han men vil ikke virke bitter. Jeg forstår bare ikke hensikten med å kontakte meg når han er med hu, det er jo egentlig ikke greit. Har veldig lite tro på at det er noe hun vet om 

ts

Anonymkode: 940b1...1aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i samme situasjon selv, om han virkelig ønsket deg ville han gjort mer enn å bare sende noen små meldinger her og der.

Jeg slettet min fyr over alt når jeg til slutt klarte å komme ut av alt det tullet (jeg var alt for forelsket og hektet på han...). Var veldig befriende å slette han alle steder, da hadde jeg ikke mulighet for å følge med på livet hans lenger og slapp å tenke så mye på han. Kom raskt over han etter det og gikk videre i livet mitt.

Noen måneder senere kom han faktis tilbake igjen sa, sa han var utrolig glad i meg, savnet meg og hadde lyst til å prøve igjen på et ordentlig forhold. 

Anonymkode: 0462d...4e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vært i samme situasjon selv, om han virkelig ønsket deg ville han gjort mer enn å bare sende noen små meldinger her og der.

Jeg slettet min fyr over alt når jeg til slutt klarte å komme ut av alt det tullet (jeg var alt for forelsket og hektet på han...). Var veldig befriende å slette han alle steder, da hadde jeg ikke mulighet for å følge med på livet hans lenger og slapp å tenke så mye på han. Kom raskt over han etter det og gikk videre i livet mitt.

Noen måneder senere kom han faktis tilbake igjen sa, sa han var utrolig glad i meg, savnet meg og hadde lyst til å prøve igjen på et ordentlig forhold. 

Anonymkode: 0462d...4e2

Ja, det er det jeg også tenker at han ville ha gjort. Jeg føler hele tiden jeg går 10 skritt frem og 5 tilbake, fordi jeg er fortsatt forelsket i han og det gjør vondt. Likevel har jeg det mye bedre nå. 

 

Men det at han er med en ny er bare forferdelig, men heller ikke noe jeg kan gjøre noe med. Jeg prøver å glemme han men det er vanskelig. Mitt største ønske er at han skal komme tilbake og si at han har driti seg ut, men jeg tror dessverre ikke det kommer til å skje

Anonymkode: 940b1...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, exictence skrev:

Han er ikke verdt å samle på når han er uærlig. Vil du ikke heller se deg om etter en annen?

Jeg prøver å date andre men ender alltid opp med å sammenlikne. Handler vel om at jeg savner «tryggheten» kanskje. 

Anonymkode: 940b1...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver å date andre men ender alltid opp med å sammenlikne. Handler vel om at jeg savner «tryggheten» kanskje. 

Anonymkode: 940b1...1aa

Hva er trygt med å være sammen med en som ikke er klar for forhold? Det er jo 100% utrygghet.

Anonymkode: 308c7...5bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar han kontakt med deg når han er sammen med en annen, og hva vil da skje hvis han er sammen med deg, tar han da kontakt med den andre igjen? han der kan du kaste på dynga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er det jeg også tenker at han ville ha gjort. Jeg føler hele tiden jeg går 10 skritt frem og 5 tilbake, fordi jeg er fortsatt forelsket i han og det gjør vondt. Likevel har jeg det mye bedre nå. 

 

Men det at han er med en ny er bare forferdelig, men heller ikke noe jeg kan gjøre noe med. Jeg prøver å glemme han men det er vanskelig. Mitt største ønske er at han skal komme tilbake og si at han har driti seg ut, men jeg tror dessverre ikke det kommer til å skje

Anonymkode: 940b1...1aa

Han kommer hvert fall ikke tilbake så lenge han har deg rundt lillefingeren. Så uansett er nok det beste å slette han og jobbe med å komme over han. Kanskje han dukker opp igjen, kanskje ikke, men da er du forhåpentlgivis på et punkt der du kan ta et ordentlig valgt for hva du vil gjøre, altså et valg som ikke er påvirket av ditt følelseskaos.

Når min fyr kom tilbak, angret seg, unnskyldte seg, savnet meg og ville prøve igjen, så hadde jeg ikke lenger følelser for han. Han tok ansvar for hvordan han hadde oppført seg og beklaget seg, fortalte om hvorfor (ingen unskyldning så klart, men gjorde at jeg forsto hva som lå bak). Jeg har faktisk nå nylig gått med på å gi han en ny sjanse, så vi har akkurat begynt å date igjen, men nå er jeg helt fattet og finner meg ikke i noe tull, så første tegn til tull fra han så er jeg vekk, og det vet han også.

Anonymkode: 0462d...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver å date andre men ender alltid opp med å sammenlikne. Handler vel om at jeg savner «tryggheten» kanskje. 

Anonymkode: 940b1...1aa

Jeg forstår deg. Det er ikke alltid så lett å følge fornuften når man føler noe annet. Men tenk, er det en sånn "trygghet" du vil ha? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kommer hvert fall ikke tilbake så lenge han har deg rundt lillefingeren. Så uansett er nok det beste å slette han og jobbe med å komme over han. Kanskje han dukker opp igjen, kanskje ikke, men da er du forhåpentlgivis på et punkt der du kan ta et ordentlig valgt for hva du vil gjøre, altså et valg som ikke er påvirket av ditt følelseskaos.

Når min fyr kom tilbak, angret seg, unnskyldte seg, savnet meg og ville prøve igjen, så hadde jeg ikke lenger følelser for han. Han tok ansvar for hvordan han hadde oppført seg og beklaget seg, fortalte om hvorfor (ingen unskyldning så klart, men gjorde at jeg forsto hva som lå bak). Jeg har faktisk nå nylig gått med på å gi han en ny sjanse, så vi har akkurat begynt å date igjen, men nå er jeg helt fattet og finner meg ikke i noe tull, så første tegn til tull fra han så er jeg vekk, og det vet han også.

Anonymkode: 0462d...4e2

Han vet nok ikke at han har meg så rundt lillefingeren som han har. Jeg kontakter han ikke noe særlig lenger og svarer ikke hver gang han sender en snap med mindre det er ett spørsmål. Men ja, jeg burde slette han for det jeg driver med nå er bare selvpining. Samtidig liker jeg å tenke at siden han fortsatt tar kontakt med meg kan han ikke være helt 100% inn i det nye. Hadde han vært det ville han ikke brydd seg mindre om meg og mitt. 

 

Ja, tror det er eneste måten for oss også. Jeg må komme helt over han og det må gå tid før det hadde vært aktuelt med noe. Jeg lever i en «ønske verden» for det hadde krevd mye av han før jeg kunne gått med på å gi det hele en ny sjanse i frykt for at vi skulle endt opp som forrige gang

Anonymkode: 940b1...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, til meg har han ikke sagt noenting om de «to». Ikke ett ord. Jeg har bare hørt det av andre. Har hatt veldig lyst til å si noe om det til han men vil ikke virke bitter. Jeg forstår bare ikke hensikten med å kontakte meg når han er med hu, det er jo egentlig ikke greit. Har veldig lite tro på at det er noe hun vet om 

ts

Anonymkode: 940b1...1aa

hensikten er å ha deg i bakhånd. thats it. ikke prøv å se etter tegn på at han liksom er genuint interessert fordi han kontakter deg for det er han mest sannsynlig ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ha oppmerksomhet og spenning. At du skulle ønske du var henne kan jeg ikke fatte, vil du virkelig ha en mann som driver å legger inn aksjer hos andre jenter mens han er sammen med deg og nekter for at han er sammen med deg til andre?! 

Anonymkode: d5e96...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han vil ha oppmerksomhet og spenning. At du skulle ønske du var henne kan jeg ikke fatte, vil du virkelig ha en mann som driver å legger inn aksjer hos andre jenter mens han er sammen med deg og nekter for at han er sammen med deg til andre?! 

Anonymkode: d5e96...03c

Nei, jeg vil jo ikke det. Jeg bare savner de gode sidene ved han og den gode tiden vi i perioder hadde. Men han er nok litt for umoden til å vedkjenne seg noe som helst sånn ting er nå.. Han er kjempe usikker, selv etter han begynte å være med hu har han sagt at han er livredd for å angre på at han lar meg gå - det er jo ikke normalt om man dater noen og det er seriøst

Anonymkode: 940b1...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vil jo ikke det. Jeg bare savner de gode sidene ved han og den gode tiden vi i perioder hadde. Men han er nok litt for umoden til å vedkjenne seg noe som helst sånn ting er nå.. Han er kjempe usikker, selv etter han begynte å være med hu har han sagt at han er livredd for å angre på at han lar meg gå - det er jo ikke normalt om man dater noen og det er seriøst

Anonymkode: 940b1...1aa

Han høres ut som en eogistisk idiot som ikke klarer å bli voksen. Ville holdt meg langt unna ham jeg, sånne mennesker klarer alltid å ødelegge både for seg selv og andre.

Anonymkode: 8660f...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...