AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Hei! Var å tok blodprøver for en uke tilbake og ba spesifikt om elektronisk svar da jeg ikke ville vente så lenge på blodprøvene. Har fortsatt ikke fått det elektroniske svaret og lurer på om Furst sender brev hjem i posten? Anonymkode: 0fe9b...780
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Du får det nok elektronisk om de sa det var greit. Du kan ringe de og høre om svarene er kommet? Anonymkode: 2bb20...b44
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #3 Skrevet 23. november 2017 Jeg jobber på Furst, og vi sender ikke automastisk ut svarbrev til pasientene. Da må legen ha skrevet på rekvisisjonen at pasienten ønsket web.svar. Så hvis legen har slurvet her, vil du ikke får noe svar. Svaret går til legen, som har plikt til å kontakte deg, hvis noe er unotmalt. Er det en hel uke siden prøven ble tatt, kan du ringe legekontoret for å få svar. Anonymkode: 77faf...bcb
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #4 Skrevet 24. november 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber på Furst, og vi sender ikke automastisk ut svarbrev til pasientene. Da må legen ha skrevet på rekvisisjonen at pasienten ønsket web.svar. Så hvis legen har slurvet her, vil du ikke får noe svar. Svaret går til legen, som har plikt til å kontakte deg, hvis noe er unotmalt. Er det en hel uke siden prøven ble tatt, kan du ringe legekontoret for å få svar. Anonymkode: 77faf...bcb Hei! Jeg tok prøvene privat, uten noe rekvisjon. Hadde tydeligvis fått en sms, men som jeg hadde klart å overse. Har både fått svar på tlf ved at jeg oppga fødselsnr og på pasient.web. Får jeg noe mer brev i posten nå? Hun som registrerte blodprøven min sa at de pleide å sende ut svar i posten, selvom jeg ba om å ikke få det tilsendt i posten. Anonymkode: 0fe9b...780
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå