AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1 Skrevet 22. november 2017 Og hva er ok for deg ang din kjære når det gjelder andre damer? Anonymkode: 4fc97...f60
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 En ordentlig kjæreste flørter ikke med andre. Anonymkode: 52bd7...424 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Hva er flørt? Anonymkode: 4fc97...f60
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 Det som ikke passer seg å gjøre foran meg, passer seg ikke å gjøre under noen omstendigheter. Må man gjemme samtaler, slette hjerter man har sendt for at ikke kjæresten skal se deg, sitter med andre jenter på fanget osv så er det langt over streken og en sånn person burde heller vært singel. Er man i forhold så ter man seg selvfølgelig deretter, og ikke som singel. Anonymkode: 0b9d5...6b3 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #5 Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det som ikke passer seg å gjøre foran meg, passer seg ikke å gjøre under noen omstendigheter. Må man gjemme samtaler, slette hjerter man har sendt for at ikke kjæresten skal se deg, sitter med andre jenter på fanget osv så er det langt over streken og en sånn person burde heller vært singel. Er man i forhold så ter man seg selvfølgelig deretter, og ikke som singel. Anonymkode: 0b9d5...6b3 Så å la en jente sitte i fanget er det som er flørting? Så hvis en fyr sier at dama hans flørtet med servitøren så betyr det at servitøren var ei jente og hun satt i fanget på dama? Det er det som er flørting? For det var hele poenget her. Ikke hva som ikke er greit i et forhold, men hva som er flørting. Anonymkode: 72800...69c 1
bortebra Skrevet 22. november 2017 #6 Skrevet 22. november 2017 Det er ikke så stress, jeg flørter med begge kjønn i hverdagen, til og med barn flørter, smiler til fremmede på trikken, fniser og drar seg i håret. Det er en omgangsform. Jeg flørter mye uten at det ligger noe som helst mer i det; det er ikke så vanlig i norsk kultur, men i mange andre. Og da snakker jeg ikke om å sette seg på fanget til fremmede; det begynner å nærme seg forførelse, og det er et annet nivå av flørting. Men om kjæresten blunker til ei eldre dame og lar henne slippe foran seg i køen på matbutikken, så er det helt i orden for meg. Ikke det at han ville gjort det, han er veldig lite flørtete av seg; men jeg vet av erfaring fra tidligere forhold at det ikke er så farlig for meg. Så lenge jeg kjenner trygghet i forholdet, trenger jeg ikke være limt til kjæresten og vite alle hans tanker og omgangsformer. Jeg har behov for frihet sjøl, og da skulle det bare mangle at jeg gir det tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #7 Skrevet 22. november 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så å la en jente sitte i fanget er det som er flørting? Så hvis en fyr sier at dama hans flørtet med servitøren så betyr det at servitøren var ei jente og hun satt i fanget på dama? Det er det som er flørting? For det var hele poenget her. Ikke hva som ikke er greit i et forhold, men hva som er flørting. Anonymkode: 72800...69c Jeg trodde du spurte om hva som var ok for meg forhold til min kjære og andre damer, det var jo det du skrev, og gikk da ut fra at du mente flørting med andre enn meg. Altså hva som ikke var greit å gjøre med andre når man var i et forhold, og ikke "hva som er flørting" som du nå spør om. Flørting er så mangt. Et blikk, kroppsspråk, berøring, noe man sier, måten man sier ting på osv. Med meg kan han flørte på de måtene han vil, men det er grenser for hva som passer seg i offentlig rom da, vi står ikke å tungekliner og klår på hverandre på bussen liksom. Hvis en fyr sier at dama hans flørtet med servitøren så ville jeg gått ut fra at servitøren var en mann (med mindre dama var bifil) og at det gjaldt kroppsspråket og det som ble sagt. Om en servitør ble dratt ned i fanget på en fremmed gjest så ville det vært seksuell trakassering og ikke flørting, jeg har aldri hørt om servitører som frivillig setter seg i fanget på en gjest utenom på strippebarer og lignende, og da er det jo flørting og over streken ja. Anonymkode: 0b9d5...6b3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #8 Skrevet 23. november 2017 22 timer siden, bortebra skrev: Det er ikke så stress, jeg flørter med begge kjønn i hverdagen, til og med barn flørter, smiler til fremmede på trikken, fniser og drar seg i håret. Det er en omgangsform. Jeg flørter mye uten at det ligger noe som helst mer i det; det er ikke så vanlig i norsk kultur, men i mange andre. Og da snakker jeg ikke om å sette seg på fanget til fremmede; det begynner å nærme seg forførelse, og det er et annet nivå av flørting. Men om kjæresten blunker til ei eldre dame og lar henne slippe foran seg i køen på matbutikken, så er det helt i orden for meg. Ikke det at han ville gjort det, han er veldig lite flørtete av seg; men jeg vet av erfaring fra tidligere forhold at det ikke er så farlig for meg. Så lenge jeg kjenner trygghet i forholdet, trenger jeg ikke være limt til kjæresten og vite alle hans tanker og omgangsformer. Jeg har behov for frihet sjøl, og da skulle det bare mangle at jeg gir det tilbake. Da tror jeg du har en annen definisjon på flørting enn det mange andre har. Det å tulle eller ha en spøkefull tone er vel ikke det samme som flørting? For meg er flørting det man gjør med de man har seksuell kjemi med, for å vise den andre at man har mer enn platoniske følelser for vedkommende. Anonymkode: eaa1c...d7a 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #9 Skrevet 23. november 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da tror jeg du har en annen definisjon på flørting enn det mange andre har. Det å tulle eller ha en spøkefull tone er vel ikke det samme som flørting? For meg er flørting det man gjør med de man har seksuell kjemi med, for å vise den andre at man har mer enn platoniske følelser for vedkommende. Anonymkode: eaa1c...d7a Kunne ikke vært mer enig. Ingen som flørter med barn eller egen familie liksom.. Anonymkode: 85f2d...d01 3
speilpåveggender Skrevet 23. november 2017 #10 Skrevet 23. november 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da tror jeg du har en annen definisjon på flørting enn det mange andre har. Det å tulle eller ha en spøkefull tone er vel ikke det samme som flørting? For meg er flørting det man gjør med de man har seksuell kjemi med, for å vise den andre at man har mer enn platoniske følelser for vedkommende. Anonymkode: eaa1c...d7a Dette. Så den regelen om at man ikke oppfører seg på en måte mot andre som man ikke kan være/vise foran kjæresten sin tilstede , mot andre, er en grei pekepinn. Kan egentlig ikke skjønne at det skal være vanskelig å vite hvor grensen går? Jeg kan smile og være hyggelig og tullete, men ikke gå inn for eller tillate seksuelt kroppsspråk, intim nærkontakt eller strofer og om jeg merker at den andre prøver med seksuelt ladet samtale eller fremstøt så trekker jeg meg vekk eller endrer samtaletema til noe helt vanlig for å sørge for at vedkommende ikke tror at jeg er med på den flørten. Jeg kan stryke et lite barn på kinnet eller sette meg på fanget til bestevenninda mi om det ikke er flere stoler, men jeg stryker ikke en mann som er seksuelt interessert i meg på kinnet når jeg har kjæreste eller setter meg på fanget til en som kan være seksuelt interessert i meg. Endret 23. november 2017 av speilpåveggender
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 #11 Skrevet 23. november 2017 3 timer siden, speilpåveggender skrev: Dette. Så den regelen om at man ikke oppfører seg på en måte mot andre som man ikke kan være/vise foran kjæresten sin tilstede , mot andre, er en grei pekepinn. Kan egentlig ikke skjønne at det skal være vanskelig å vite hvor grensen går? Jeg kan smile og være hyggelig og tullete, men ikke gå inn for eller tillate seksuelt kroppsspråk, intim nærkontakt eller strofer og om jeg merker at den andre prøver med seksuelt ladet samtale eller fremstøt så trekker jeg meg vekk eller endrer samtaletema til noe helt vanlig for å sørge for at vedkommende ikke tror at jeg er med på den flørten. Jeg kan stryke et lite barn på kinnet eller sette meg på fanget til bestevenninda mi om det ikke er flere stoler, men jeg stryker ikke en mann som er seksuelt interessert i meg på kinnet når jeg har kjæreste eller setter meg på fanget til en som kan være seksuelt interessert i meg. Hvis du vet en er intr i mer så kutter du bare kontakten? Selv om du vet du ikke går lenger? Anonymkode: 4fc97...f60
AnonymBruker Skrevet 24. november 2017 #12 Skrevet 24. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du vet en er intr i mer så kutter du bare kontakten? Selv om du vet du ikke går lenger? Anonymkode: 4fc97...f60 Man kutter ikke kontakten, man bare trekker seg unna berøring, deltar ikke/ responderer ikke på seksuell innuendo i samtaler (later som man ikke skjønner til de tar hintet, bytter samtaleemne). Man kan føre en normal samtale bare uten de seksuelle undertonene. Hvis man responderer på flørting med flørt, er det som å si «jeg ser du er seksuelt interessert i meg, det er gjensidig, vi ser hvor dette går». Ved å ikke flørte selv og avvise forsøk på flørt så sier man «sorry, jeg er ikke interessert». Anonymkode: eaa1c...d7a 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #13 Skrevet 25. november 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kutter ikke kontakten, man bare trekker seg unna berøring, deltar ikke/ responderer ikke på seksuell innuendo i samtaler (later som man ikke skjønner til de tar hintet, bytter samtaleemne). Man kan føre en normal samtale bare uten de seksuelle undertonene. Hvis man responderer på flørting med flørt, er det som å si «jeg ser du er seksuelt interessert i meg, det er gjensidig, vi ser hvor dette går». Ved å ikke flørte selv og avvise forsøk på flørt så sier man «sorry, jeg er ikke interessert». Anonymkode: eaa1c...d7a Når den samme personen prøver ofte? Og den andre ikke vil og er i forhold? Anonymkode: 4fc97...f60
AnonymBruker Skrevet 25. november 2017 #14 Skrevet 25. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når den samme personen prøver ofte? Og den andre ikke vil og er i forhold? Anonymkode: 4fc97...f60 Da er det helt på sin plass å kutte kontakten fordi denne personen som prøver seg ofte enda han eller hun har fått nei ikke har respekt for vedkommende dette gjelder. Anonymkode: 0b9d5...6b3
Gjest GoldenLioness Skrevet 26. november 2017 #15 Skrevet 26. november 2017 På 22.11.2017 den 10.43, AnonymBruker skrev: Og hva er ok for deg ang din kjære når det gjelder andre damer? Anonymkode: 4fc97...f60 Akkurat det samme som han mener er OK for meg å gjøre. Altså; man gjør ikke noe som man vet at en ikke hadde likt partneren gjøre.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2017 #16 Skrevet 26. november 2017 På Saturday, November 25, 2017 den 2.27, AnonymBruker skrev: Da er det helt på sin plass å kutte kontakten fordi denne personen som prøver seg ofte enda han eller hun har fått nei ikke har respekt for vedkommende dette gjelder. Anonymkode: 0b9d5...6b3 Denne personen er en i venninne gjengen hans. Aner ikke hvor ofte de møtes eller hvor. Jeg møter de han er i familie med. Og gode kamerater. Anonymkode: 4fc97...f60
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå