Gå til innhold

Vill av finger i analen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går hadde jeg sex for første gang med min nye ff. Han var over snittet kåt å vill, han lagde mye lyd.. Det gikk vel sånn 10 minutter før lydene ble litt ekstreme, han strammet seg, å spente musklene før han begynte å riste. Ja ja tenkte jeg, det var det, jeg var ikke i nærheten av orgasme. Men neida han slokna ikke, han bare fortsatte og nå holdt han lengere. Jeg kom faktisk 2 ganger, uten at han kom igjen. Etter min orgasme, ba han meg stikke fingrene i rumpa hans. Litt nølende, men fikk det til. Han ble helt vill, mye mer enn første gang. Han buktet å vrei seg å lagde heftig med lyd, orgasmen var superintens. Aldri opplevd sånn med en mann tidligere. Hva skjedde?

Anonymkode: 4fdc6...c38

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du traff nok hans G-punkt spot on ;) 
Er jo litt spent på om du stakk fingrene, som du skriver, og da i tilfelle hvor mange, eller om det var en finger ;) 

Gjør det på meg selv innimellom, ofte på damas oppfordring ;)

Anonymkode: e29a9...c43

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo litt spent på om du stakk fingrene, som du skriver, og da i tilfelle hvor mange, eller om det var en finger ;) 

Det heter faktisk P-punkt på menn! 

Anonymkode: 72ffe...795

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, det var nok hans g-punkt. Han ble helt vill å vrei seg som en ål og stønna noe inmari 😊.  Jeg stakk først inn en finger og etterhvert 2 og 3 fingre. Han ble ekstra vill i stønningen når jeg masserte frem og tilbake på en klump aktig sak, kanskje 5 til 6 cm inni han.

Skjønner du er gutt, hvordan opplever du det? Er det veldig godt å er det grunn til å bli så gal og vill? Han blir bare flau å ville ikke snakke om det etterpå. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ble ekstra vill i stønningen når jeg masserte frem og tilbake på en klump aktig sak, kanskje 5 til 6 cm inni han.

En bæsjeklump?

Anonymkode: 42c47...441

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, det var nok hans g-punkt. Han ble helt vill å vrei seg som en ål og stønna noe inmari 😊.  Jeg stakk først inn en finger og etterhvert 2 og 3 fingre. Han ble ekstra vill i stønningen når jeg masserte frem og tilbake på en klump aktig sak, kanskje 5 til 6 cm inni han.

Skjønner du er gutt, hvordan opplever du det? Er det veldig godt å er det grunn til å bli så gal og vill? Han blir bare flau å ville ikke snakke om det etterpå. 

Så kult! Han kommer nok tilbake, skal du se.😀

Skrevet

Jeg bare lurer, holder man bare fingeren stille, eller bøyer man den når den er inni der, eller drar man den sakte eller evn fort ut og inn fra analen eller hva? Og hvor langt inn ca?  Hilsen nysgjerrig som vil lære 

Anonymkode: f79a2...937

Gjest Anonymann
Skrevet (endret)

Du traff rett på prostata ;) Den er som en liten klump inni der. Masseres den, kan vi gutta komme uten å gjøre noe med penis. Har ikke opplevd akkurat det enda. Orgasmene blir større, og ja, mer ukontrollerbare når den masseres! Ble litt overrasket selv en gang jeg ikke kunne kontrollere lydene jeg laget.. 

Om du tar inn en eller flere fingre med tuppen(ene) mot magen finner du prostata som en glatt, litt ruglet klump. Selv synes jeg det er godt å ta fingeren litt inn og ut, eller side til side. Det er nesten orgasmegaranti. Vi kommer ikke alltid helt på likt, kommer hun før meg, så tar jeg en finger inn bak og kommer rimelig kjapt og det er høylytt og sykt godt! Har lyst på en butplugg, men er redd jeg skal komme for raskt da. Men tror det hadde vært sykt deilig. Da hadde jeg også hatt begge hender fri til andre ting ;) Jeg er glad vi er så trygge på hverandre seksuelt, snakker ofte om hva som var godt etterpå :)  Er forøvrig ikke så glad i at hun tar en finger inn, vet ikke helt hvorfor, men føler jeg har mindre kontroll på det da.

Endret av Anonymann
Skrevet
På 22.11.2017 den 14.43, AnonymBruker skrev:

En bæsjeklump?

Anonymkode: 42c47...441

Bruk evt kondom.... på fingrene.

Anonymkode: 5d6e6...f57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...