AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Hei dere! Kanskje et litt rart spørsmål. En i min slekt har psoriasis og har brekt armen, men han får ikke opereres.. Er det noen som vet hvorfor? Er det på grunn av at han har psoriasisutbrudd på arma, eller medikamentene? Takker for alle svar siden jeg ikke får spurt før i morgen! - Hilsen meg Anonymkode: f0402...1ee
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Hvis han akkurat har brekt den har det nok ingenting med psoreasisen å gjøre, men heller med hevelsen i armen. Anonymkode: 62444...0ca
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei dere! Kanskje et litt rart spørsmål. En i min slekt har psoriasis og har brekt armen, men han får ikke opereres.. Er det noen som vet hvorfor? Er det på grunn av at han har psoriasisutbrudd på arma, eller medikamentene? Takker for alle svar siden jeg ikke får spurt før i morgen! - Hilsen meg Anonymkode: f0402...1ee Det vet bare pasient og lege. Med psorerasis kan det bli lettere infeksjoner både i psoreasisen og i et operasjonssår. Å svare på dette vil bare bli spekulasjoner. Anonymkode: cdbe7...0d8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Noen ganger må operasjon utsettes grunnet for mye hevelser. Det er helt umulig å svare på hvorfor vedkommende ikke blir operert. Men legene veit hva de gjør Anonymkode: a984e...e99
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 Neppe pga psoriasis. Ikke alltid de opererer med en gang. Ikke sikkert du trenger å operere en brekt hånd da. Da skal det være rimelig komplisert. Gips er vanlig Anonymkode: 2eb50...dda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå