Gå til innhold

Svenske hollywood fruene

Anbefalte innlegg

jeg synes de begynner å blir for unge, og spesielt den nye litt for shabby og lite rik.

dette er jo en svensk versjon av det real house, og da skal man selge en viss drøm og rikdom.

Ikke grungy wannabe popstjerne og blogger.

Anonymkode: 7ddf6...39a

• Liker 4
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1149934-svenske-hollywood-fruene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er tidlig ennå og vi kjenner ikke henne så godt. Tror det blir nok en sesong med fart i. 

Anonymkode: 333c2...555

Virker som de prøver å herme etter beverly hills sin Erika Girardi, men forskjellen der at hun er dritt rik og kan faktiske gi oss den glamorose hverdagen, noe jeg ikke ser Eckman kan. Det så jeg på leiligheten og hvordan de var. De er ikke rike.

• Liker 3
Just now, Bottega said:

hahahah åååh jeg elsker svenske hollywoodfruer, men de eneste som egentlig lever opp til den luksusen er jo Maria og Isabel. Hun nye og Gunilla har ikke særlig luksushjem, HVERTFALL ikke Gunilla som bor på den shabby plassen

Helt enig, Maria, Isabell og Elena Belle virker det som lever opptil luksus livet jeg vil se i en slik serie.

Jeg ser på også Beverly Hills, så vil jeg leve meg inn i drømme verden, med dyre hus og interiør og ferier osv,

ikke slik med den siste "fruene" som er ett helt vanlig meneske som jobber og sliter på lik linje som alle oss andre dødligheter.

Det holder ikke at hun er søstra til B kendisen Malin Eckman.

• Liker 2

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Helt enig, Maria, Isabell og Elena Belle virker det som lever opptil luksus livet jeg vil se i en slik serie.

Jeg ser på også Beverly Hills, så vil jeg leve meg inn i drømme verden, med dyre hus og interiør og ferier osv,

ikke slik med den siste "fruene" som er ett helt vanlig meneske som jobber og sliter på lik linje som alle oss andre dødligheter.

"Fruen

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva er det egentlig gunilla jobber med, og hvor får hun inntekten sin fra? Hun leier jo bare, og den er jo skikkelig shabby. 

Anonymkode: afeb6...cc5

FRa tvseriene hennes.

Podcasten hennes.

• Liker 3
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, jeg glemte helt å nevne Elena for jeg mente henne også!

Men ja, er så enig. Ser også på beverly hills, og de har standard altså. Er litt kleint at de nesten bare leter etter noen svenske fruer som bor i LA og prøver å bli verdenskjendis. Skikkelg e-kjendis hun siste haha.

• Liker 1
1 minutt siden, Bottega said:

Oi, jeg glemte helt å nevne Elena for jeg mente henne også!

Men ja, er så enig. Ser også på beverly hills, og de har standard altså. Er litt kleint at de nesten bare leter etter noen svenske fruer som bor i LA og prøver å bli verdenskjendis. Skikkelg e-kjendis hun siste haha.

Enig,

For min del behøver de ikke å være like rik som de i Beverly Hills, men det må være noe lusksuriøs og en slags fantasi

For meg høres det ut som to seprerate reality show,det er ikke gøy å se på folk som har like bra rådsom meg og har råd til det samme som meg, det er ikke derfor jeg ser på.. Da ser jeg på noe annet. Skuffa.

• Liker 2
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig,

For min del behøver de ikke å være like rik som de i Beverly Hills, men det må være noe lusksuriøs og en slags fantasi

For meg høres det ut som to seprerate reality show,det er ikke gøy å se på folk som har like bra rådsom meg og har råd til det samme som meg, det er ikke derfor jeg ser på.. Da ser jeg på noe annet. Skuffa.

Ikke sant. Skulle ønske det kun var Maria, Isabel, Elena, hun der norske som også snakker svensk(mener hun var med for to sesonger siden, litt katteøyne), og noen av de fra de eldste sesongene. De hadde luksus og klasse. Er enig med deg ang at de så og si har like bra råd som meg noen av de(virker det som), da jeg kan gjøre mye av det Gunilla gjør for eksempel haha! Du skjønner

9 minutter siden, Bottega said:

Ikke sant. Skulle ønske det kun var Maria, Isabel, Elena, hun der norske som også snakker svensk(mener hun var med for to sesonger siden, litt katteøyne), og noen av de fra de eldste sesongene. De hadde luksus og klasse. Er enig med deg ang at de så og si har like bra råd som meg noen av de(virker det som), da jeg kan gjøre mye av det Gunilla gjør for eksempel haha! Du skjønner

Skulle få tilbake hu dama som lagte den hollywood sangen om Gunilla. Catfight!

• Liker 5

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle få tilbake hu dama som lagte den hollywood sangen om Gunilla. Catfight!

Men hun var jo så gørrkjedelig😬 

Hun var heller ingen glamourdame. Puma the swede skulle heller vært med😂

Anonymkode: afeb6...cc5

• Liker 1
Annonse

Kan jeg få spørre hvorfor dere egentlig gidder å følge med på disse "Hollywood-fruene" og hva dem driver med? 

Hva er det egentlig som gjør de folkene så spennende og interessant?? :P

Anonymkode: e192e...056

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...