Gå til innhold

Barnemark hos voksen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

*hukker av "Skriv som anonym."*

Huff, dette er et utrolig pinlig og ekkelt spørsmål ... Jeg klødde i endetarmen i dag, en kløe jeg kjente igjen fra da jeg var barn. Jeg løp til badet, og satte meg på huk over et speil, og joda, som dere har forstått - der så jeg noe hvitt som kravlet. Fikk tatt det ut, og håper jeg slipper det flere ganger.

Det jeg bare ikke forstår, er hvordan jeg kan ha blitt smittet av dette? Når jeg har forsøkt å google, kommer jeg bare til treff som gjelder barn. Jeg er voksen! Har bikket 30, og har ikke egne barn! Kan heller ikke huske sist jeg var i nærheten av barn, egentlig heller. Kan det ha vært i forbindelse med kjøpesenterbesøk?

Jeg har ellers det jeg vil betegne som forholdsvis god hygiene. Jeg kan vel uansett ikke ha smittet meg selv, så er vel kanskje ikke der det ville ligget i utgangspunktet. Jeg forstår jo at jeg på en eller annen måte har fått egg fra noens endetarm i kjeften. Greit ubehagelig tanke, det.

Anonymkode: aefdf...5b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel tatt borti noe da. Ta ormekur nå da så du blir kvitt det. Noe jeg lurer på er om de med stomi kan få barnemark og hvordan det oppdages da rumpa er frakoplet...

Anonymkode: 1d210...489

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har vel tatt borti noe da. Ta ormekur nå da så du blir kvitt det. Noe jeg lurer på er om de med stomi kan få barnemark og hvordan det oppdages da rumpa er frakoplet...

Anonymkode: 1d210...489

Ja, det er vel det.

Oi, jeg lo litt for mye av "rumpa er frakoplet". Unnskyld til alle med stomi, og beklager at jeg ikke kan svare på spørsmålet ditt.

Anonymkode: aefdf...5b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...