Gå til innhold

Jentetur til London


Anne Kristine

Anbefalte innlegg

Hei jeg og datteren min skal på jentetur til London fra lørdag - tirsdag og jeg lurte på om noen har noen forslag til hva vi kan gjøre? Skal hvertfall shoppe og dra på winter wonderland. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Winter wonderland er nesten bare å glemme. Det er grelt og sykt mye kø. Og en bør nesten holde seg unna Sub stasjonene i nærheten, for dem er også sykt fulle. Pass på tingene der. Lomme tyver. Om en elsker tivoli okey da. Gå på de vanlge markedene som Camden marked og Picadilly.. og musical Lienking eller andre.

 Ved Picadilly circus er det er kult opplevelses aktiviters museum, husker ikke hva det heter men kult er det. Tenker ikke på tog museet som og er der. London Dungon er spooky    og om en tåler å bli litt skremt så er det kult sted. 

Så er det en snope butikk i riktig harrypotter stil og en får kjøpt slike bombommer som en ikke vet om smaker godt eller forfærdelig. Og så har de mye godt. Om Harry potter er noe kan en gå garlangs med guide som vise hvor ting ble filmet. 

Kanal båt tur går ann, men ikke helt den teens greia tenker jeg.

 Borough Marked er også kjekt. Ikke bare mat, det er litt andre ting også. 

Dere kommer nok over noe. andre ganske  små jule markeder rundt om i byenn.

Dere kommer tiil å passere mange uteliggere i porttummene på kveldene. De er over alt. Ta med et pledd eller sovepose og gi til ei dere synes trenger det. Ikke mye stas å sove der i kald London trekk. 

Blue door resturanten ( sør afrikansk) ved Britisk museum er ganske bra men det er jo mange å velge i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...