AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Glad i en del av Decleor produktene, lukter nydelig. Bruker mest Dermalogica nå, men det er jo dyrt. Nettopp fått høre om Babor som visstnok skal være bra. Noen som kjenner disse merkene, hvilket er best? Anonymkode: 96e73...cd9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Det kommer ann på huden din. Jeg bruker babor. Anonymkode: b3c77...989
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 Huden min liker Dermalogica. Anonymkode: edc40...d12
Hjertefisk Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Det viktigste er at du bruker produkter som passer huden din. Har selv prøvd både Dermalogica og Decleor. Begge var like gode. Merket ikke noe forskjell på produktene annet enn at Decleor lukter godt og føles mer "eksklusiv". Har også noen ansiktsmasker fra Decleor som er herlige. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 Babor er relativt dyrt. Ellers er det vel ikke noe universalsvar her, det kommer an på huden din og dine preferanser. Jeg har prøvd alle tre og synes Babor virker mest eksklusivt på huden og opplevelsen. Dermalogica virker på meg mer aktivt og egentlig det merket av de tre jeg har mest tro på, men er av en eller annen grunn ikke helt fornøyd likevel. De har en øyekrem/maske som er super dog. Decleor elsker jeg i perioder, så går jeg litt lei av lukten (som jeg jo først liker, synes også produktene er gode på huden). Vil også tipse om Darphin, hudsalongmerke. Nydelig på huden og gode dufter, men også ganske dyrt. Anonymkode: d086c...27b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #6 Skrevet 21. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Babor er relativt dyrt. Ellers er det vel ikke noe universalsvar her, det kommer an på huden din og dine preferanser. Jeg har prøvd alle tre og synes Babor virker mest eksklusivt på huden og opplevelsen. Dermalogica virker på meg mer aktivt og egentlig det merket av de tre jeg har mest tro på, men er av en eller annen grunn ikke helt fornøyd likevel. De har en øyekrem/maske som er super dog. Decleor elsker jeg i perioder, så går jeg litt lei av lukten (som jeg jo først liker, synes også produktene er gode på huden). Vil også tipse om Darphin, hudsalongmerke. Nydelig på huden og gode dufter, men også ganske dyrt. Anonymkode: d086c...27b Trodde også Babor var veldig dyrt, men på Blivakker.no i dag (skulle bestille julegaver etc) sorterte jeg på laveste pris og synes Babor lå helt ok i pris på en del basisprodukter. Men jeg har brukt Detmalogica en stund nå og det er jo i hvert fall svindyrt, så kanskje jeg er herdet eventuelt var det gode tilbud på Babor, sikkert verdt å sjekke for dere som bruker det! Dårlig på å skjønne innholdsfortegnelser og hva jeg bør se etter liker som nevnt lukten på Decleor, men når det blir mange produkter og særlig oljene blir det litt overveldende. Har en tendens til å ville holde meg til en serie (ser så ryddig ut i badehylla ) men jeg må visst mikse og matche litt. Bruke de beste enkeltproduktene fra hver serie. Noen som har favorittprodukter? ts Anonymkode: 96e73...cd9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #7 Skrevet 22. november 2017 12 timer siden, Hypnosee skrev: Det viktigste er at du bruker produkter som passer huden din. Har selv prøvd både Dermalogica og Decleor. Begge var like gode. Merket ikke noe forskjell på produktene annet enn at Decleor lukter godt og føles mer "eksklusiv". Har også noen ansiktsmasker fra Decleor som er herlige. Haha, jeg synes lukten gjør at Decleor føles langt mindre eksklusiv enn Dermalogica, og mer som noe en halvgæren hippiedama har rotet sammen på kjøkkenet sitt av diverse urter fra veigrøfta. Anonymkode: 53082...831 1
fresia Skrevet 22. november 2017 #8 Skrevet 22. november 2017 favorittproduktet mitt er Decleor Hydra Floral 24hr Hydrating Rich Cream jeg har tørr hud og dette er den eneste dagkremen som gir huden min nok fuktighet som varer gjennom hele dagen
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #9 Skrevet 22. november 2017 1 minutt siden, fresia skrev: favorittproduktet mitt er Decleor Hydra Floral 24hr Hydrating Rich Cream jeg har tørr hud og dette er den eneste dagkremen som gir huden min nok fuktighet som varer gjennom hele dagen Heilt enig! Er det trygt å kjøpe frå blivakker....? Har hørt så mykje forskjellig,at produkta ikkje er ekte bl.a Anonymkode: fafe1...63c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #10 Skrevet 22. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heilt enig! Er det trygt å kjøpe frå blivakker....? Har hørt så mykje forskjellig,at produkta ikkje er ekte bl.a Anonymkode: fafe1...63c Produktene må være ekte for å kunne bli solgt i Norge. Så ekte er de. Men jeg er usikker på kvaliteten. Oppbevares de riktig i riktig temperatur, hvordan er datoen på varene? Skulle ønske blivakker kunne svart oss på de spørsmålene for jeg har lyst å handle der selv, men tør ikke for vil ikke ødelegge den teite såre huden min.. Anonymkode: 8f382...4d1
fresia Skrevet 22. november 2017 #11 Skrevet 22. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heilt enig! Er det trygt å kjøpe frå blivakker....? Har hørt så mykje forskjellig,at produkta ikkje er ekte bl.a Anonymkode: fafe1...63c jeg kjøper alltid fra Blivakker
Mounira76 Skrevet 22. november 2017 #12 Skrevet 22. november 2017 Fovoritt produktene mine er MultiVitamin Power Firm fra Dermalogica og ampullene i Babors adventskalender.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #13 Skrevet 22. november 2017 Anbefaler du blivakker eller blush? Anonymkode: fafe1...63c
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #14 Skrevet 22. november 2017 Har noen favoritter fra Decleor: Precleanse. Bruker denne også som sminkefjerner. Tar til og med vannfast mascara uten at du gjør noe annet enn å massere produktet på huden en liten stund. Active moist. Lett og god fuktighetskrem Skin resurfacing cleanser. Ansiktsrens. Oil free matte spf 30. Solkrem jeg faktisk ikke får kviser av. Blander den også inn i fuktighetskremen ved behov. Jeg har to typer eksem og får lett kviser. Må ligge unna produkter med mye parfyme og olje. Dermalogica har mange bra produkter og jeg har fått "ny hud" etter jeg fant gode produkter fra Dermalogica. Anonymkode: edc40...d12
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #15 Skrevet 22. november 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Produktene må være ekte for å kunne bli solgt i Norge. Så ekte er de. Men jeg er usikker på kvaliteten. Oppbevares de riktig i riktig temperatur, hvordan er datoen på varene? Skulle ønske blivakker kunne svart oss på de spørsmålene for jeg har lyst å handle der selv, men tør ikke for vil ikke ødelegge den teite såre huden min.. Anonymkode: 8f382...4d1 Hvor har du det fra? Driver ikke Blivakker med parallelimport? Da har de strengt tatt ikke anelse hvor varene de selger kommer i fra 😊 Anonymkode: 22dca...fd8 1
fresia Skrevet 22. november 2017 #16 Skrevet 22. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler du blivakker eller blush? Anonymkode: fafe1...63c jeg har bestilt masse fra begge sider og er like fornøyd med begge kjøper der det er billigst!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #17 Skrevet 22. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har noen favoritter fra Decleor: Precleanse. Bruker denne også som sminkefjerner. Tar til og med vannfast mascara uten at du gjør noe annet enn å massere produktet på huden en liten stund. Active moist. Lett og god fuktighetskrem Skin resurfacing cleanser. Ansiktsrens. Oil free matte spf 30. Solkrem jeg faktisk ikke får kviser av. Blander den også inn i fuktighetskremen ved behov. Jeg har to typer eksem og får lett kviser. Må ligge unna produkter med mye parfyme og olje. Dermalogica har mange bra produkter og jeg har fått "ny hud" etter jeg fant gode produkter fra Dermalogica. Anonymkode: edc40...d12 Tror du mener Dermalogica, ikke Decleor? Precleanse er fantastisk! Active moist er god, men jeg sverger til Intensive moisture om vinteren. Jeg bruker blivakker som regel, alltid fått gode produkter. Ekstremt rask levering - jeg bestilte i går kveld, og har fått melding om at de er kommet allerede... Anonymkode: 96e73...cd9
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #18 Skrevet 22. november 2017 Jeg elsker Decleor, de duftene er bare nydlige. Elsker Ylang ylang oljen deres og Neroli når jeg ikke slet med så fet hud. Men jeg er også veldig glad i Matis, en stund siden jeg brukte de nå, har bare en rens derifra igjen. Dermalogica synes jeg ble veldig klinisk, sikkert bra, men liker at det dufter godt. Babor har jeg ikke prøvd. Anonymkode: 408c9...66e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #19 Skrevet 22. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror du mener Dermalogica, ikke Decleor? Precleanse er fantastisk! Active moist er god, men jeg sverger til Intensive moisture om vinteren. Jeg bruker blivakker som regel, alltid fått gode produkter. Ekstremt rask levering - jeg bestilte i går kveld, og har fått melding om at de er kommet allerede... Anonymkode: 96e73...cd9 Ja, jeg skrev feil. Det er fra Dermalogica. Takk for korrigeringen! Anonymkode: edc40...d12
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #20 Skrevet 22. november 2017 Hvorfor bruker dere så dyre produkter? Det beste for huden er en frotteklut og varmt vann. Så kan dere kjøpe en 400 ml med Biotherm krem, den orange og smøre med. Jeg har brukt klut siden jeg ble født og biotherm fra jeg var 15. Aldri hatt problemer med huden, ikke engang kviser. Mine barn har gjort det samme i alle de årene jeg bestemte over de. Så begynte ene datteren min med sminke og kremer av alle mulige slag og idag sliter hun med masse kviser og uren hud. Dette blir jo ikke bedre så lenge hun skal sminke bort alle kviser daglig. Prøv det dere også. Jeg anbefaler det til kunder på jobben også (Apotek). Anonymkode: 63fbe...960
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå