Gå til innhold

Denne strømpe-greia.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg synes tynne strømper er veldig fint. Synes jeg det fordi jeg tenner på det eller fordi jeg synes at kvinner som bruker det er sjarmerende fordi de på en måte har pyntet seg litt mer enn andre?

Hvor vanlig er det at menn tenner på Stay Ups? Hvor mange finner selv strømpebukser litt spennende?

Og hva tenker kvinner om å ikle seg f.eks stay ups for å fremstå mer sexy for en mann de liker? Er det noe positivt eller et herk?

Jeg tenker at tynne strømper for kvinner er på mange måter som slips for menn. Begge deler kan sløyfes og få vil tenke over det.

Men brukes det, vil noen sette pris på det. Både en dame i strømper og en attraktiv mann i dress som velger et passende slips for å sette prikken over i'en. Strømper er en stor fetisjgreie. Trenger bare Google for å finne ut det. Tviler på at slips er det derimot.

Er strømper noe kvinner liker eller er det en sex-ting skapt av og for menn?

Hva er folks oppfatninger?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingenting2
Skrevet

Spørs på strømpen. Generelt går jeg mye i skjørt og derfor ofte i strømper. Men de strømpene du tenker på, tror jeg, gjør jeg gjerne for en kjæreste om han vil det og syns det er fint. Jeg pynter meg gjerne for kjæresten. 

Skrevet

Hva slags strømper er det snakk om da?

For min del er "sexy undertøy" turoff. Ser bare horete og rart ut. 

Mann

Anonymkode: aa5e8...2ef

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenkte på helt vanlige som like godt brukes på jobb.

Gjest Ingenting2
Skrevet
1 minutt siden, Lano-mannen skrev:

Brukes 3-5 dager i uka. Men jeg syns de er gode å gå med da. Ikke for å være sexy eller noe sånt. 

Skrevet
Akkurat nå, canacas skrev:

Brukes 3-5 dager i uka. Men jeg syns de er gode å gå med da. Ikke for å være sexy eller noe sånt. 

Ja, da er du litt inne på hva jeg tenkte på. For noen er det en del av et antrekk og for andre å være veldig sexy.

Huff, jeg vet ikke helt hvor jeg ville med dette.

Skrevet

Stay-ups er sexy. Strømpebukser praktisk. Det er mine tanker om det iallefall.

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
4 minutter siden, Lano-mannen skrev:

Ja, da er du litt inne på hva jeg tenkte på. For noen er det en del av et antrekk og for andre å være veldig sexy.

Huff, jeg vet ikke helt hvor jeg ville med dette.

Jeg har en hel skuff med strømper :lur:

Skrevet

Jeg lever med menn og går stort sett i uniform der vestlige kvinner ikke finnes. Og hadde noen tanker om dette da dameben ikke er noe jeg ser så ofte.

Så grenseland mellom å være sexy og se "presentabel ut," muligens et utvasket område. De fleste av oss ønsker sikkert å se attraktiv ut, selv om det ikke betyr å prøve og være sexy.) 

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Lano-mannen skrev:

De fleste som går med strømpebukse på jobb, inkludert de tynne sorte, bruker ikke stay-ups.

Tror menn at vi har på stay-ups når vi har på vanlig strømpebukse? 

Anonymkode: 1a661...09b

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Sphere skrev:

Stay-ups er sexy. Strømpebukser praktisk. Det er mine tanker om det iallefall.

Et helt annet tema. Sphere, jeg ser du har en blogg. Moderatorne har tidligere bedt meg om å starte en egen. Men jeg finner ikke ut av hvor jeg går. Kunne du ha linket eller hjulpet meg?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De fleste som går med strømpebukse på jobb, inkludert de tynne sorte, bruker ikke stay-ups.

Tror menn at vi har på stay-ups når vi har på vanlig strømpebukse? 

Nei. Det tror jeg ikke. Men hvis du søker opp pantyhose på Google, vil du se at menn tenner like mye eller mer på det;) Ikke at jeg er en pervert, jeg bare lurer litt..

Skrevet
1 minutt siden, Lano-mannen skrev:

Nei. Det tror jeg ikke. Men hvis du søker opp pantyhose på Google, vil du se at menn tenner like mye eller mer på det;) Ikke at jeg er en pervert, jeg bare lurer litt..

Ja selvsagt, men stay-ups har jo forsvunnet ganske mye ettersom det ofte er ubehagelig og upraktisk. Butikkene selger ikke mye av det heller. Det er nå noe de fleste kjøper i en spesiell anledning som "sexy undertøy". De som kjøper det gjør det som regel fordi mannen har et uttrykt ønske om det.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja selvsagt, men stay-ups har jo forsvunnet ganske mye ettersom det ofte er ubehagelig og upraktisk. Butikkene selger ikke mye av det heller. Det er nå noe de fleste kjøper i en spesiell anledning som "sexy undertøy". De som kjøper det gjør det som regel fordi mannen har et uttrykt ønske om det.

Takk, det var litt av det jeg lurte på.

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Lano-mannen skrev:

Et helt annet tema. Sphere, jeg ser du har en blogg. Moderatorne har tidligere bedt meg om å starte en egen. Men jeg finner ikke ut av hvor jeg går. Kunne du ha linket eller hjulpet meg?

Finn Generell Dagbok som passer alfabetisk med nicket ditt. Så starter du et nytt emne der. 

http://forum.kvinneguiden.no/forum/67-l-n/

Endret av Sphere
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Sphere skrev:

Finn Generell Dagbok som passer alfabetisk med nicket ditt. Så starter du et nytt emne der. 

Takk, var inne der men usikker hvordan det fungerte. Da gjør jeg det. Takk.

Skrevet
2 minutter siden, Lano-mannen skrev:

Takk, var inne der men usikker hvordan det fungerte. Da gjør jeg det. Takk.

Kjør på. :)

• Liker 1
Skrevet

En liten motvekt til alt maset om kvinnekropp, strømper og hva vi menn liker osv. Ikke på noen måte perfekt, men det er i det minste et svar for å skape balanse i tråden.

Takk for svar.:)

pphoto-123 - Kopi.jpg

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser bare horete og rart ut.

Det er jo nettopp det som er poenget! Den pyntelige, skikkelige dama i gata og frua i stua, som i all hemmelighet er hore for deg.

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg kan godt gå med det. Synes for eksempel strømper sammen med hofteholdere er veldig sexy og feminint, men jeg går ikke med det sånn spesielt ofte. 

Det blir vel mest for å pynte seg for en partner, og det kan jeg godt gjøre. 

Men jeg ser egentlig ikke på det som bare soveromsbekledning. Det er vel bare det at jeg tenker litt for praktisk når jeg kler meg, og da blir det vanlige strømpebukser :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...