Gå til innhold

Betent nippel??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har plutselig fått veldig vondt i begge brystvortene(hovedsaklig nippelen), og høyre nippel er verst. Det er skikkelig sårt, og nippelen er helt rød! Er ikke gravid, og det er ikke mensen (går på minipiller som har gjort at jeg ikke har hatt mensen på 3 år).
Noen som vet hva det kan være?

Anonymkode: 9037d...cb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fettnippel?

Anonymkode: 05ee8...ffc

• Liker 1
Skrevet

TS

jaja, samme faen det vel. Kan noen svare seriøst?

• Liker 2
Skrevet

TS

Har skjønt det nå! Drit i :P 
Kvinnfolk..

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS

Har skjønt det nå! Drit i :P 
Kvinnfolk..

Er faktisk helt enig med deg. Det må være en kvinnfolkting å ikke være i stand til å svare på noe når det de anser for "feil" ord blir brukt.

Tror faktisk jeg ville fått legen til å kikke på det. Høres ut som en betennelse eller noe.

Anonymkode: 65c1d...3c0

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

jaja, samme faen det vel. Kan noen svare seriøst?

Det er du som dummer deg ut, TS. Hva mener du med at du har vondt i begge brystvortene, hovedsakelig nippelen?

• Liker 8
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har plutselig fått veldig vondt i begge brystvortene(hovedsaklig nippelen), og høyre nippel er verst. Det er skikkelig sårt, og nippelen er helt rød! Er ikke gravid, og det er ikke mensen (går på minipiller som har gjort at jeg ikke har hatt mensen på 3 år).
Noen som vet hva det kan være?

Har du aldri født/vært gravid er sjangsen liten for infeksjon innenfra, da skyldes problemet ytre påvrikning. Uansett dette er noe som hører hjemme på et legekontor og ikke på et nettforum å vurdere. Og etter @Hoppetaujenta kommentar, særlig når det ikke er bildebevis og heller ikke er brukt forståelige ord på problemets sted. 

Anonymkode: 5b8c6...ed3

• Liker 3
Skrevet
Just now, Arabella said:

Det er du som dummer deg ut, TS. Hva mener du med at du har vondt i begge brystvortene, hovedsakelig nippelen?

TS

Har skjønt det nå, er det mulig.. 
Dramakvinnfolk! :) 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Er faktisk helt enig med deg. Det må være en kvinnfolkting å ikke være i stand til å svare på noe når det de anser for "feil" ord blir brukt.

Tror faktisk jeg ville fått legen til å kikke på det. Høres ut som en betennelse eller noe.

Anonymkode: 65c1d...3c0

TS

Takk!

Skrevet
1 minutt siden, Linaa said:

Har du piercing der?

TS

Nope.

Skrevet

"Dramakvinnfolk" nytt ord?

Anonymkode: 05ee8...ffc

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Har skjønt det nå, er det mulig.. 
Dramakvinnfolk! :) 

Det er en stor fordel å kunne uttrykke seg presist, uansett hva det gjelder. :) Jeg sier som andre her, la en lege se på dette.

Endret av Arabella
Tastaturet er lunefullt.
  • Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS  Dramakvinnfolk! :)  Anonymkode: 9037d...cb9

Hvordan kan du være sikker på at det er kvinnfolk som svarer når de er anonyme?
       Sjansen er STOR for at det er menn som svarer i sitt spesialfelt her. :fnise: 

Skrevet

TS

Haha, dette gidder jeg ikke mer. Går ut fra her nå jeg, så får dere kose dere videre! Kommer ikke til å lese svarene uansett.

• Liker 1
Skrevet

...vi tøyser en del her, men gå til lege, ts. Det er det eneste rådet som er brukbart her. 
Nytter ikke å spørre om sånne ting på et forum for vi er egentlig ikke leger, selv om noen ofte later som. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...vi tøyser en del her, men gå til lege, ts. Det er det eneste rådet som er brukbart her. 
Nytter ikke å spørre om sånne ting på et forum for vi er egentlig ikke leger, selv om noen ofte later som. :jepp: 

Det er både leger og annet helsepersonell her, men skulle man antyde noe om det, er det rett ut.

• Liker 1
Skrevet

Gå til legen Ts. Krysser fingre for alt er bra med deg. 

Det ligger for nært i minnet i en annen diskusjon her om den underfulle "nippelen"og den mysteriske areola og hvor alt sammen befinner seg hen..:fnise: 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Blod, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...