AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1 Skrevet 21. november 2017 Hvor i kroppen kjenner man angst og uro? Jeg får en rastløs og ekkel følelse i hele kroppen, og får et ekkelt "sug" i mage og underliv. Er dette normalt? Anonymkode: 03e92...485
solmåneogstjerner Skrevet 21. november 2017 #2 Skrevet 21. november 2017 Ja det er normalt! Men andre kan kjenne det annerledes f eks i brystet. Det er også normalt. Men hvis angsten hemmer deg, burde du kanskje ta kontakt med legen?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #3 Skrevet 21. november 2017 3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Ja det er normalt! Men andre kan kjenne det annerledes f eks i brystet. Det er også normalt. Men hvis angsten hemmer deg, burde du kanskje ta kontakt med legen? Åh, takk! Har undret på dette så lenge, og følt meg så ekkelt og unormal.. men nå når jeg har vært mer på vakt for når denne følelsen kommer, så kjenner jeg at det er i sammenhenger hvor jeg føler ubehag og uro.. det var da tanken slo meg! Men hva er det som gjør det? Hvorfor i underlivet..? Har lenge følt meg så utrolig ekkel pga det, men siden de hendelsene som har gitt meg angst handler mye om seksualitet, kan det hende det er derfor jeg kjenner det mest der nede eller..? Ja jeg går hos psykolog, og vet konkret hvilke opplevelser som har ført meg hit, og jobber med å bearbeide det ts Anonymkode: 03e92...485
solmåneogstjerner Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Hvis du sier dette til psykologen så får du sikkert et bedre svar. Men ja, det kan være at du kjenner det i underlivet pga dine opplevelser. Det kan også være bare pga at organene du har der er viktige, det er mye blodgjennomstrømming der, på samme måten som lenger opp i magen? Jeg vet ikke altså, men har kjent noe lignende selv i enkelte situasjoner hvor jeg har vært nervøs/redd/hatt angstfølelse. Og jeg har ikke et vedvarende problem med angst og har ikke vært utsatt for overgrep eller lignende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå