Gå til innhold

The Big Bang Theory på TVNorge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sesong 11 av The Big Bang Theory sendes for tiden mandager på TVNorge, men det viser seg at dagens episode er den siste på en lang stund. Neste uke sendes fotball, og deretter kommer Jul i Blodfjell. Noen som vet hva som skjer? Er det fordi andre programmer tar over sendetiden? Det er så vanvittig irriterende når man midt i en sesong av en eller annen grunn får et langt opphold!

Anonymkode: e40a7...a01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at det er pause i noen uker er fordi det er pause i USA. Neste episode i USA sendes 30. november. Vet ikke når TvNorge sender neste episode, men det blir tidligst 4. desember.

Endret av Poppzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Poppzy said:

Det at det er pause i noen uker er fordi det er pause i USA. Neste episode i USA sendes 30. november. Vet ikke når TvNorge sender neste episode, men det blir tidligst 4. desember.

Jeg får ikke bladd langt nok fram i tv-guiden til å se det, men om det sendes noen flere episoder før jul er det i alle fall ikke før 18. desember. Antakelig kommer det vel ikke tilbake før etter jul. Så usannsynlig irriterende, jeg hadde gledet meg til å se! Ærlig talt synes jeg det er tåpelig å begynne å sende en ny sesong, for så å stanse midt i.

Anonymkode: e40a7...a01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, røder said:

Skulle ønske de kunne sende serien på netflix, går jo kun an å se på tvnorge :sukk:

Ja, skulle ønske det gikk an å streame serien en eller annen plass! Da hadde jeg ikke vært avhengig av når TVNorge sender, men kunne sett episodene når det passer. Jeg har dessuten, nettopp fordi jeg gikk glipp av det på tv, ikke sett hele sesong 10. Håper at de denne gangen, i reprisene som går daglig, sender til og med denne:)

Anonymkode: e40a7...a01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på Netflix. Du må bruke VPN, da. Men alle har vel det i dag.

Anonymkode: ac02a...9b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er på Netflix. Du må bruke VPN, da. Men alle har vel det i dag.

Anonymkode: ac02a...9b9

Tror ikke vpn spiller noen særlig rolle, tbbt sendes ikke på Netflix :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkaserie. Måtte den bli fjernet for godt og aldri komme tilbake.

Anonymkode: 5fdeb...951

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skulle ønske det gikk an å streame serien en eller annen plass! Da hadde jeg ikke vært avhengig av når TVNorge sender, men kunne sett episodene når det passer. Jeg har dessuten, nettopp fordi jeg gikk glipp av det på tv, ikke sett hele sesong 10. Håper at de denne gangen, i reprisene som går daglig, sender til og med denne:)

Anonymkode: e40a7...a01

Jeg streamer. Ingen problem det 😉

Anonymkode: 23794...c68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Møkkaserie. Måtte den bli fjernet for godt og aldri komme tilbake.

Anonymkode: 5fdeb...951

Tja- bor du i Nord Korea hvor det er påbudt å se på det?   

Anonymkode: 5c6f1...5d8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sesong 11 av The Big Bang Theory sendes for tiden mandager på TVNorge, men det viser seg at dagens episode er den siste på en lang stund. Neste uke sendes fotball, og deretter kommer Jul i Blodfjell. Noen som vet hva som skjer? Er det fordi andre programmer tar over sendetiden? Det er så vanvittig irriterende når man midt i en sesong av en eller annen grunn får et langt opphold!

Anonymkode: e40a7...a01

Hvor lenge har du hatt tv? Alle vet jo at det skjer i jula og om sommeren. Nå er det Blodfjell og håndball som gjelder. Om sommeren er det Tour de France og fotball som gjelder. Pluss alle reprisene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mr. Kilmister skrev:

Hvor lenge har du hatt tv? Alle vet jo at det skjer i jula og om sommeren. Nå er det Blodfjell og håndball som gjelder. Om sommeren er det Tour de France og fotball som gjelder. Pluss alle reprisene...

Det er da likevel vanlig å sende en sesong ferdig om gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Mr. Kilmister said:

Hvor lenge har du hatt tv? Alle vet jo at det skjer i jula og om sommeren. Nå er det Blodfjell og håndball som gjelder. Om sommeren er det Tour de France og fotball som gjelder. Pluss alle reprisene...

Haha, joda, jeg har jo hatt tv i årevis, men de siste par årene har den bare stått pent i stua. Jeg vet vel egentlig at det er normalt med pauser sånn, det er ikke det, men denne serien ble jo reklamert så til de grader for, og så bare tar de en lang pause :sukk:

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg streamer. Ingen problem det 😉

Anonymkode: 23794...c68

Joda, jeg vet jo at du kan streame gratis, men av prinsipp gjør jeg ikke det. Da får jeg vente den lange måneden før serien kommer tilbake.

Anonymkode: e40a7...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja- bor du i Nord Korea hvor det er påbudt å se på det?   

Anonymkode: 5c6f1...5d8

Nei men samboeren min kan kanskje sammenlignes med Kim jong-un, skal absolutt se på dette mølet hele tiden.

Anonymkode: bfc3f...fb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjør de hver år. Ufattelig irriterende! Sport går som kjent foran alt, helt utrolig... 

Anonymkode: 14939...b77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...