AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #1 Skrevet 20. november 2017 Hvilken modell har du? Hvor godt varmer den? For varm ved 0 grader og for kald ved minus 10? Hvordan er den i størrelsen? Hvordan er passfasongen på hetta? Pluss og minus? Jeg vurderer jakke fra Svea. Jeg pendler og står ute og venter i all slags vintervær og temperatur. Jeg trenger noe funksjonelt som også kan se relativt fint ut. Skjønner at muligheten for å kjøke på nett er til stede. Derfor spørsmål om størrelse. Anonymkode: 6af88...d52
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #2 Skrevet 20. november 2017 Jeg har svea miss smith. Den har jeg snart hatt i seks år, og den er fortsatt like fin. Jeg er drit lei den, men så er den så fryktelig varm og god, så sitter litt langt inne å kvitte seg med den. Funker fint helt ned til 25 minus. Jakka er veldig romslig. Jeg har en størrelse medium i og med jeg er 174 høy og bruker normalt 38 i klær, men jeg kunne ønske jeg kjøpte meg s i stedet Anonymkode: 33363...631
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 Jeg har miss smith, 4 år gammel. Fortsatt fin. Den er kjempevarm. Eneste jakken jeg aldri fryser i, og jeg bor i Nord-Norge. Er 160 cm og 52 kg, har str. S. Kunne godt hatt xs, men den ble akkurat for kort i armene. Synes også det er godt at den er litt romslig, på ekstra kalde dager har man da plass til ullgenser under. Men det har til dags dato aldri skjedd at jeg har trengt det. Anonymkode: 88e18...1f7
TinaEmilie98 Skrevet 21. november 2017 #4 Skrevet 21. november 2017 Jeg har nettopp kjøpt Miss Smith i olivengrønn, og er kjempefornøyd. Den er kjempevarm og god! Modellen er litt innsvinget, så jeg som har litt mage må ha str XL. Er 173cm og bruker vanligvis str. 44-46. Har også lånt en Whitehorse av ei venninne, og den er også kjempefin, men den er litt kortere og ikke fult så varm.
candykiss Skrevet 21. november 2017 #5 Skrevet 21. november 2017 Jeg har miss smith i str xxs, den er 1 år gammel. Jeg har ikke opplevd å fryse ved å bruke den. Jeg bor på vestlandet, er sjeldent vi har spreng kulde her så aner ikke hvordan den er på ekstremt kalde dager men jeg er fornøyd med den. Jeg synes de er litt store i størrelsen, jeg er liten og nett så xs ble litt for stort mens xxs passet perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå