Gå til innhold

Dyrevennlige og varme vinterjakker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I lys av tråden om vinterjakker med fokus på woolrich og CG, håper jeg her å få tips om trygge og dyrevennlige jakker som holder meg varm i vinter😊

Anonymkode: 70aff...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Didrikson sine parkaser og jakker :) Save the duck er også bra, også er det et lignende merke jeg ikke husker navnet på

Anonymkode: 91723...91d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Didrikson sine parkaser og jakker :) Save the duck er også bra, også er det et lignende merke jeg ikke husker navnet på

Anonymkode: 91723...91d

Er all dun no-no? Hilsen en som er for lite oppdatert...

Anonymkode: 70aff...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er dyrevennlig er et stort spørsmål. At der ikke blir brukt dyr i form av skinn eller fjær/dun i ett plagg betyr dermed ikke automatisk at plagget i sin fremstilling, forpakning, forsendelse og senere nedbrytning er dyrevnnlig. 

Kan ts være snill og presisere hva hun mener med dyrevnnlig og hva som er viktigst? Ikke bruk av produkter fra dyr men veldig miljøskadelig både for mennesker, dyr og hav hva er viktigst?

Anonymkode: 8144b...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva som er dyrevennlig er et stort spørsmål. At der ikke blir brukt dyr i form av skinn eller fjær/dun i ett plagg betyr dermed ikke automatisk at plagget i sin fremstilling, forpakning, forsendelse og senere nedbrytning er dyrevnnlig. 

Kan ts være snill og presisere hva hun mener med dyrevnnlig og hva som er viktigst? Ikke bruk av produkter fra dyr men veldig miljøskadelig både for mennesker, dyr og hav hva er viktigst?

Anonymkode: 8144b...278

I den andre tråden blir trådstarter hudfletta for å stå mellom to parkaser: CG og woolrich. Andre kommenterer at de jakkene ikke burde vært lov å selge sånn som dyra blir behandlet. Kan man ha en dunjakke, eller i det hele tatt en dundyne uten at dyret har lidd tortur for fjær og duna sine? Jeg synes de jakkemodellene er fine. Jeg vil gjerne holde meg varm, og da sier de fleste jeg må ha dun. Den pelsen rundt hetta skal ikke være ekte.

Anonymkode: 70aff...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...