AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #1 Skrevet 20. november 2017 Har mye smerter/stikkinger på høyre siden i livmor området. Pluss utfloden lukter rart og har økt i det siste. Dette har vedvart en liten stund og i neste uke har jeg legetime. Skal be henne ta en GU. Har av og til litt blødninger utenom mens (svært lite) men har pstav og har blødd mye pga den siden jeg satt den inn for et år siden! Sjekket bivirkninger man kan få av pstav og infeksjon i skjeden kan være en av de. Har liksom en "ekkel" følelse der nede og er redd😕 Kreft er noe jeg frykter mest pga mormor døde av dette for noen år siden! Så vi har det i familien. Har ikke hatt feber eller noe. Men kjenner jeg er livredd for hva legen finner ut. Anonymkode: 8fd80...3bd
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #2 Skrevet 20. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har mye smerter/stikkinger på høyre siden i livmor området. Pluss utfloden lukter rart og har økt i det siste. Dette har vedvart en liten stund og i neste uke har jeg legetime. Skal be henne ta en GU. Har av og til litt blødninger utenom mens (svært lite) men har pstav og har blødd mye pga den siden jeg satt den inn for et år siden! Sjekket bivirkninger man kan få av pstav og infeksjon i skjeden kan være en av de. Har liksom en "ekkel" følelse der nede og er redd😕 Kreft er noe jeg frykter mest pga mormor døde av dette for noen år siden! Så vi har det i familien. Har ikke hatt feber eller noe. Men kjenner jeg er livredd for hva legen finner ut. Anonymkode: 8fd80...3bd Kan du ha klamydia? Om ikke er jeg nesten 100 % sikker på det er bakteriell vaginose, hadde akuratt samme plagene selv men sjekk det for sikkerhetsskyld. Tar du regelmessig celleprøve og du er over 25? Anonymkode: 84eca...d52
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #3 Skrevet 20. november 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ha klamydia? Om ikke er jeg nesten 100 % sikker på det er bakteriell vaginose, hadde akuratt samme plagene selv men sjekk det for sikkerhetsskyld. Tar du regelmessig celleprøve og du er over 25? Anonymkode: 84eca...d52 Ikke over 25, men skal begynne å ta.. Har klamydia disse symptomene?🤤 Anonymkode: 8fd80...3bd
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #4 Skrevet 20. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke over 25, men skal begynne å ta.. Har klamydia disse symptomene?🤤 Anonymkode: 8fd80...3bd Tror ikke du da trenger å være redd for kreft, dette er veldig sjeldent i så ung alder. Ja det kan være, økt utflod er ett av symptomene men de fleste har jo ingen symptom i det hele tatt. Hvordan er utfloden din i farge? Tykk eller tynn? Anonymkode: 84eca...d52
Maleficenta Skrevet 20. november 2017 #5 Skrevet 20. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ha klamydia? Om ikke er jeg nesten 100 % sikker på det er bakteriell vaginose, hadde akuratt samme plagene selv men sjekk det for sikkerhetsskyld. Tar du regelmessig celleprøve og du er over 25? Anonymkode: 84eca...d52 Stinker ikke utfloden råtten fisk ved bakteriell vaginose?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #6 Skrevet 20. november 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Stinker ikke utfloden råtten fisk ved bakteriell vaginose? Veldig få ganger har den stinket råtten fisk hos meg, dette skjer egentlig bare etter sex. Den har luktet sterkt, litt som ost og av og til som råttent søppel. Tror det varierer veldig men vet ikke? Anonymkode: 84eca...d52
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #7 Skrevet 20. november 2017 Har aldri stinket råtten fisk av meg. Lukter utflod, bare sterkere. Tror også det er det ts har. Anonymkode: e3e3b...23d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #8 Skrevet 20. november 2017 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Stinker ikke utfloden råtten fisk ved bakteriell vaginose? Den kan lukte råtten fisk. Eller fisk. Eller bare vagt ubehagelig. Eller intet unormalt. Få lidelser har et symptom som finnes i 100 % av tilfellene. Det sagt så kan Ts like gjerne ha uvi eller tarmproblematikk. Hun er i så fall ikke den første som har tolket ubehag fra blære, urinrør eller tarm som ubehag fra vagina. sopp er også en ikke usannsynlig kandidat. Anonymkode: a4fba...e94
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #9 Skrevet 21. november 2017 Idag har jeg murringer nedentil🤤 Kommer ut noe misfarget væske, lyse brun.. ser ikke ut som blod engang. Føler meg ekkel!! Vil Paracet dempe ubehag og bør jeg fremskynde lege time?? Ta Anonymkode: 8fd80...3bd
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #10 Skrevet 21. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Idag har jeg murringer nedentil🤤 Kommer ut noe misfarget væske, lyse brun.. ser ikke ut som blod engang. Føler meg ekkel!! Vil Paracet dempe ubehag og bør jeg fremskynde lege time?? Ta Anonymkode: 8fd80...3bd Utfloden er ganske tynn. Anonymkode: 8fd80...3bd
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #11 Skrevet 21. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Utfloden er ganske tynn. Anonymkode: 8fd80...3bd Ja ville gjort det da jeg aldri har fått blødning av bakteriell vaginose. Kan være noe så enkelt som e cyste som har sprukket om du har vondt (ikke farlig). Klamydia kan også gi mellomblødninger og smerter dersom du har fått betennelse i livmorhalsen. Dersom utfloden er lysbrun tyder det på at det er gammelt blod eller at det inneholder litt blod selv om den ikke er rød Anonymkode: 84eca...d52
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #12 Skrevet 21. november 2017 Kan du ha vært gravid? Og hatt en missed abortion? Anonymkode: 32757...4c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå