AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #1 Skrevet 20. november 2017 Hei, Vet dere om GRATIS 18-, 20-, 22-årssteder i Oslo? Jeg får motstridende info om omtrent alle utesteder hvis jeg søker på deres Facebook-side, vs. nettside vs. hva som står fysisk på døra vs. VisitOslo vs. generelle Google-søk. Noen her som har vært ute i det siste og kan ''bekrefte'' noe? Anonymkode: 6e2b5...25d
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #2 Skrevet 22. november 2017 Tror ingen av de har riktig info egentlig. Noen stenger 12, noen stenger kl 07. Noen har 18 års grense, noen har 25 og noen 30. I Sverige hadde de flere utesteder som hadde 30-års grense. De sa det men tror at dørvaktene ikke ville slippe oss inn. Jeg drar aldri tilbake dit i allefall. Heldigvis finnes det mange steder som er gøyere enn det stedet. Anonymkode: 87089...b5e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #3 Skrevet 22. november 2017 Å... gratis? Samme svar som over. Noen ganger er det gratis mens noen av de tar 200kr i døra. Haha!! Vet ikke altså. Sære folk som tyner folk for penger for en fest. 200 burde vel inneholde buffe eller noe. En liten en. Det er mange steder som er bra som ikke koster men alle navnene i hodet har jeg ikke. Får håpe de tilbyr ekstra kult stempel eller noe sånn. Anonymkode: 87089...b5e
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #4 Skrevet 22. november 2017 Forsto helt ærlig ingenting av de svarene over opp mot hva jeg faktisk spurte om... Anonymkode: 6e2b5...25d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå