Gå til innhold

Utested med 22-årsgrense i Oslo (helst gratis)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vet dere om GRATIS 18-, 20-, 22-årssteder i Oslo?

Jeg får motstridende info om omtrent alle utesteder hvis jeg søker på deres Facebook-side, vs. nettside vs. hva som står fysisk på døra vs. VisitOslo vs. generelle Google-søk.

Noen her som har vært ute i det siste og kan ''bekrefte'' noe?

Anonymkode: 6e2b5...25d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ingen av de har riktig info egentlig. Noen stenger 12, noen stenger kl 07. 

Noen har 18 års grense, noen har 25 og noen 30. I Sverige hadde de flere utesteder som hadde 30-års grense. :hakeslepp: De sa det men tror at dørvaktene ikke ville slippe oss inn. :forvirret: Jeg drar aldri tilbake dit i allefall. Heldigvis finnes det mange steder som er gøyere enn det stedet. 

Anonymkode: 87089...b5e

Skrevet

Å... gratis? Samme svar som over. Noen ganger er det gratis mens noen av de tar 200kr i døra. Haha!! :skratte: Vet ikke altså. Sære folk som tyner folk for penger for en fest. 200 burde vel inneholde buffe eller noe. En liten en. :ler: 

Det er mange steder som er bra som ikke koster men alle navnene i hodet har jeg ikke. Får håpe de tilbyr ekstra kult stempel eller noe sånn. :ironi: 

Anonymkode: 87089...b5e

Skrevet

Forsto helt ærlig ingenting av de svarene over opp mot hva jeg faktisk spurte om...

Anonymkode: 6e2b5...25d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...