Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var det den internasjonale mannsdagen.

Som vanlig fikk det ingen oppmerksomhet i media, ingen politikere kom hverken med noen uttalelser eller var med på noen arransjementer. Ingen gikk i tog, ingen paroler ble lagd ig ingen penger ble samlet inn til menns sykdommer eller problemer.

I de internasjonale media som det ble skrevet noe om nannsdagen så var det akkurat som årene gør frmiister som benyttet annledningen til å rakke bed på gutter og menn og klagde over at dagen i det hele tatt eksisterer.

Så hva gjorde du i går? Ingen av dere skrev om mannsdagen på dette forumet ihvertfall.

For min del så benyttet jeg dagen i går til å gi opp kvinner helt og holdent. MeToo hysteriet var siste dråpen som fikk begeret til å flyte over. Det er ikke på noen måte værdt det å ha noe som helst med kvinner å gjøre utenom det avsolutt nødvendige.

Anonymkode: e02ed...e33

Skrevet

Og til språknazier: slå dere løs. Deres bidrag med å påpeke skrivefeil og feiltreff på bokstavene på mobiltastaturet er så verdifulle....

Skrevet

Gjorde i grunn det samme som deg, drittlei av å bli shamet offentlig i media bare fordi jeg er mann. Jeg hverken krenker, trakasserer eller voldtar, men i følge media for tiden er vi alle skurker som slenger med pølsa så fort sjansen byr seg. Fuck norske kvinnfolk.

Anonymkode: 7338b...a57

Skrevet

Jeg ga mannen min en blowjob. :lur:

Anonymkode: 7eef9...973

• Liker 1
Gjest C.Tramell
Skrevet

Skal vi se, jeg gjorde vel det vanlige. Familieliv, litt jobb, trening, laget og spiste god mat og alt det der. Jeg krenket og trakasserte ingen. Skrev ikke hatefulle innlegg om menn. Stort sett det samme som jeg gjorde på kvinnedagen, tror jeg. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ikke noe spesielt, gjør heller ikke noe spesielt på kvinnedagen. Det er bare to helt vanlige dager.

Gjest Ingenting2
Skrevet

Hva gjorde du for menn på mannsdagen da TS? 

Skrevet

Var på en tur med kjæresten og hadde en hyggelig middag ute. Føler ikke noe behov for å gå i tog for å skrike over hvor skrekkelig synd det er på folk av mitt kjønn osv. og skulle ønske man snart kunne legge fra seg denne barnslige og fordummende tilnærmingen. 

• Liker 2
Skrevet

Gjorde det samme som jeg gjør på kvinnedagen, ha en helt normal dag. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde i grunn det samme som deg, drittlei av å bli shamet offentlig i media bare fordi jeg er mann. Jeg hverken krenker, trakasserer eller voldtar, men i følge media for tiden er vi alle skurker som slenger med pølsa så fort sjansen byr seg. Fuck norske kvinnfolk.

Men det er helt normalt for oppegående greie menn å slenge ut «Fuck norske kvinnfolk»? 

Anonymkode: 822bb...285

• Liker 11
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om mannsdager, kvinnedager, farsdager, morsdager, julaften osv. Så jeg har ikke gjort noe

Anonymkode: 2756c...ced

Skrevet

Hva slags samfunnsproblem for menn mener du at politikerne skulle holdt nyhetsappell for? 
Hva slags støttetog skulle vært? Hvis du har lyst på tog og ser behovet for det, så organiser deg og mobiliser med andre da og lag et tog. Det er jo ikke sånn at alle andre kan gjøre noe for deg mens du sitter hjemme på internett og ikke gjør noe? 

Hva gjorde du på kvinnedagen? Åpenbart ingenting, siden du som du sier "har gitt opp kvinner helt". Ikke så rart at ingen lager tog for deg :)

Hvis du syntes "metoo"kampanjen var "dråpen" for deg, så vil jeg uansett fraråde deg til å ha noe med kvinner å gjøre, så konklusjonen du har dratt om å ikke ville ha noe mer med kvinner å gjøre fordi du ikke fikk tog i går er nok den riktigste for deg. 
Du bør aldri ha en kjæreste eller datter, om du syntes det er "dråpen" når hun sier fra om at hun har blitt voldtatt eller tafset på av klassekameratene sine og banket på byen fordi hun dyttet en fremmed mann som tok hun i skrittet vekk fra seg. 

Anonymkode: 43ef1...97e

• Liker 11
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh...så....hva gjorde du der på slutten da? Motbeviste alt det du sa. Det ER faktisk DEG som er problemet. Du er en av de. 

Anonymkode: 84158...5cd

• Liker 5
Skrevet

Spiste pepperkaker og lovte kjæresten noen frekke selfies- noe jeg ikke klarte å holde :laugh:

Anonymkode: 5a9d9...7d6

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Eh...så....hva gjorde du der på slutten da? Motbeviste alt det du sa. Det ER faktisk DEG som er problemet. Du er en av de. 

Anonymkode: 84158...5cd

Å dæven nå tok du meg altså! 😂😂

Annonse
Skrevet

Som forventet. Kvinner bryr seg ikke om menns rettigheter. Og forumets moderatorer fant det for godt å flytte tråden fra aktuelle saker og politikk til generell diskusjon, også til skråblikk og generaliseringer. Slik et syn har altså forumet på menns rettigheter. Vi er ingen ting værdt, og det er visst bare en vits å ta det opp.

Jeg har fått bekreftet enda en gang at mitt valg på søndag var det riktige.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som forventet. Kvinner bryr seg ikke om menns rettigheter. Og forumets moderatorer fant det for godt å flytte tråden fra aktuelle saker og politikk til generell diskusjon, også til skråblikk og generaliseringer. Slik et syn har altså forumet på menns rettigheter. Vi er ingen ting værdt, og det er visst bare en vits å ta det opp.

Jeg har fått bekreftet enda en gang at mitt valg på søndag var det riktige.

Gud hjelpe meg, så selvmedlidende du er.:baby:

Hvorfor er det kvinners oppgave å organisere mannedagen deres? Dere får jo organisere, samle dere og arrangere noe da om denne dagen er viktig for dere. 

• Liker 10
Skrevet
13 minutter siden, Perle said:

Gud hjelpe meg, så selvmedlidende du er.:baby:

Hvorfor er det kvinners oppgave å organisere mannedagen deres? Dere får jo organisere, samle dere og arrangere noe da om denne dagen er viktig for dere. 

Riktig! Det er da ikke menn som tradisjonelt har pleid å organisere toget på 8. mars. Det er kvinneorganisasjonene. 

Hvis du vil ha tog, appeller og kronikker i avisa må DU engasjere deg, da vet du TS! Kan ikke bare sitte og sutre etterpå over at ingen ANDRE gjorde noe!

• Liker 8
Skrevet

Pyntet meg i lekker kjole og sminke mm.

Skrevet

Det hadde nok ikke fantes en kvinnedag dersom kvinner ikke hadde blitt undertrykt i flere hundre år. 

Om du ønsker et tog for menn, så organiser det da! Jeg har hvertfall ikke tenkt å stoppe deg. 

Angående "metoo hysteriet" så tror jeg du misforstår. Man forteller ikke at man er blitt misbrukt for å si at alle menn er skurker. Men noen er det, og det rammer ekstremt mange kvinner. Om man får dette frem i lyset kan det hindre at det fortsetter! 

Det er ikke slik at vi oppfatter alle menn som voldtektsmenn bare fordi noen er det.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...