Gå til innhold

stortingsvalget


trude

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

FrP.

Stemmer det fordi jeg tror det er størst sjanse for at de vil gjøre endringer i innvandringspolitikken. Jeg håper at Høyre vil nærme seg FrP for samarbeid. Ønsker et mer nasjonalistisk parti, men de partiene vi har dreier seg enten mot nasjonalsosialismen eller er helt inkompetente. Derfor stemmer jeg FrP som et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Høyre eller AP.

Fordi disse to partiene er de eneste som etter min mening har et helhetlig samfunnssyn uten å være påvirket av enten sære interesser (KrF, SP), naiv idealisme og/eller hasj (SV + Venstre utenfor regjering) eller ren og skjær dumskap kombinert med rå populisme (FrP).

I tillegg har disse to partiene, som de eneste, et bredt spekter av dyktige realpolitikere både sentralt og lokalt, ikke bare etterplaprere og andre plaprere.

Hvilket av de to partiene det blir, er derimot et åpent spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SterkKebab

Regner med at DPP, Det Politiske Parti, med Johan Golden og Atle Antonsen, stiller liste også denne gangen.

Da får de min stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP, er medlem av både AP og AUF.

Ønsker ett skifte politisk, men er enig i det som tøffelhelten påpeker, dog for meg er er det ett spørsmål om å verne velferdstaten eller ikke. Er lei privatiseringspolitikk. Håper på det rød-grønne alternativ.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg tror frp kommer til å gjøre et brakvalg til høsten. Tror det er så mange som er drit lei alle løgnene og tompraten til de andre partiene.

Siv Jensen er helt konge!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
har du ikke gått på sleng-skole?

Nope. Hvis det er dét som skal til for å tro, eller enda verre håpe, at "Fremskritts"partiet gjør et brakvalg, så er det heller ikke av de tingene jeg savner mest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer Ap.

Når det gjelder partier som "lyver" så er ihvertfall ikke FRP noe bedre enn noen andre.

Et lite eksempel: Nettolønnsordningen for sjøfolk. Her i Bergen gikk FRP hardt ut og forsvarte ordningen, de skulle være med å redde 350 arbeidsplasser her i byen. Det ble også gitt støtte fra stortingsgruppen til FRP. Så kom budsjettforhandlingene, og nettolønnsordningen ble solgt meget billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Frp kommer til å få minst 20% av stemmene. Det er jeg helt sikker på. De andre partiene burde være avskaffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer antagelig Venstre også neste gang. De har en ideologi som stemmer godt overens med min egen. Men det er også gode muligheter for at jeg stemmer Høyre. Alle andre partier er for meg helt uaktuelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frp kommer til å få minst 20% av stemmene. Det er jeg helt sikker på. De andre partiene burde være avskaffet.

Du er en forkjemper for demokratiet skjønner jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet bare om hvem jeg ikke skal stemme på.

FrP- på grunn av deres innvandringspolitikk og fordi Hagen reiser til Spania med lønn!

Høyre- hvis de hadde fått det slik de ville, ville det ikke vært mye igjen av velferdstaten.

KrF- hva er poenget? Man skal ikke blande religion og politikk. Og hva med Bondevik og Svarstad Haugland?!!

Så langt så vel... bruker elimineringsmetoden :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer AP, partiet som står nærmest det som er viktig for meg.

Begynte min velgerkarriere med Høyre da jeg var 18 år, men de siste fire valgene har det vært kun AP som har fått min stemme :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...