Gå til innhold

Seksuelt død..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 19, kjæresten min 18 og vi har veeldig forskjellig sex-behov. Jeg er aldri i humør til å ha sex og har egentlig ikke noe behov for de tingene, men kan "savne" det. Kjæresten min har ganske stort behov. Jeg blir aldri kåt utenom eggløsning. Da kan jeg kjenne det litt = 1 gang i måneden. Hva kan jeg gjøre? Føler vi ofte gjør ting bare for å gjøre det eller fordi han vil - noe som jeg tror ødelegger enda mer for meg. 

Jeg elsker kjæresten min og å være nær han og å kose. Blir bare aldri i humør når det kommer til det seksuelle. Har vurdert å dra til sexolog.. Noen råd?

Anonymkode: 2ced7...5ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har dere sex? Er det forspill der du synes det er godt og du ønsker orgasme? Har du noen fantasier? Får du orgasme? Gjør du kun det han vil eller har du noen stillinger osv som du liker best?

Anonymkode: b975b...38a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan har dere sex? Er det forspill der du synes det er godt og du ønsker orgasme? Har du noen fantasier? Får du orgasme? Gjør du kun det han vil eller har du noen stillinger osv som du liker best?

Jeg liker ikke å gjøre noe spesielt. Så vi gjør det bare enkelt. Liker minst mulig stillinger, minst mulig oppsatt. Syntes onanering/oralsex ødelegger. Syntes det er kjedelig.. Har ingen fantasier:/

Skrevet

Når du ikke føler noe spesielt ved sex uansett hva dere gjør så tror jeg det er lurt med sexolog :)

Har du prøvd å lære han opp? Er det absolutt ingenting du liker litt bedre en annet? Liker du å gjøre ting på deg selv som du kan lære han?  Har du fått orgasme noen gang?

Skrevet

Tror bare du enda ikke har fått kjenne hva sex egentlig er fornoe jeg. Ikke rart du ikke får lyst på sex når sexen du har hatt er dårlig og ikke får deg til å føle noe og du kjeder deg..... Finn deg en bedre elsker :)

Anonymkode: 4a42c...304

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror bare du enda ikke har fått kjenne hva sex egentlig er fornoe jeg. Ikke rart du ikke får lyst på sex når sexen du har hatt er dårlig og ikke får deg til å føle noe og du kjeder deg..... Finn deg en bedre elsker :)

Anonymkode: 4a42c...304

Sex er faktisk ikke så viktig at jeg bare driter i den personen jeg elsker og har barn med for å finne meg en annen. Da er denne verden virkelig skrudd. Hadde aldri gått fra mannen min for en sånn grunn.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du ikke føler noe spesielt ved sex uansett hva dere gjør så tror jeg det er lurt med sexolog :)

Har du prøvd å lære han opp? Er det absolutt ingenting du liker litt bedre en annet? Liker du å gjøre ting på deg selv som du kan lære han?  Har du fått orgasme noen gang?

Ja, jeg burde kanskje dra til sexolog. Kan gjøre ting på meg selv av og til, men syntes ikke noe spes om det og gjør ikke noe spesielt. Blir ikke kåt av det heller. Litt kjedelig det også. Ikke vaginal orgasme, nei.

Skrevet

Om du er jente og feks bruker p-piller, så kan det være med på å derpe sexlysten din.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Sphynx skrev:

Om du er jente og feks bruker p-piller, så kan det være med på å derpe sexlysten din.

Ja de med for mye østrogen. Få målt verdiene du. 

Anonymkode: cf428...e3b

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex er faktisk ikke så viktig at jeg bare driter i den personen jeg elsker og har barn med for å finne meg en annen. Da er denne verden virkelig skrudd. Hadde aldri gått fra mannen min for en sånn grunn.

Grunnen til at du burde gå fra mannen din pga sex, er fordi HAN fortjener noen som vil like mye som han. Det er for HAN det blir vondt å ikke få utløp for sin sexlyst. Ikke for deg. Du klarer deg jo uten sier du, han har behov for mer. Han trenger mer enn du kan gi han. 

Anonymkode: f0baa...8a6

• Liker 1
Skrevet

Sex dyrker sex da. Mange tester ut å ha sex hver dag i en uke blandt annet.

Piff opp litt med en erotisk adventskalender og prøv å bruk hvert produkt hver dag :)

Skrevet

Du er kvinne. Kvinner har faktisk ikke særlig lyst på sex. Av naturlige grunner, kvinner trenger ikke sex særlig ofte for å bli gravide. Til forskjell fra menn. Derfor har også menn mer lyst enn kvinner har. 

Anonymkode: 223b8...2d6

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at du burde gå fra mannen din pga sex, er fordi HAN fortjener noen som vil like mye som han. Det er for HAN det blir vondt å ikke få utløp for sin sexlyst. Ikke for deg. Du klarer deg jo uten sier du, han har behov for mer. Han trenger mer enn du kan gi han. 

Anonymkode: f0baa...8a6

Da får han ta ansvar for seg selv og være den som drar, da.

Anonymkode: 690c1...9d7

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er kvinne. Kvinner har faktisk ikke særlig lyst på sex. Av naturlige grunner, kvinner trenger ikke sex særlig ofte for å bli gravide. Til forskjell fra menn. Derfor har også menn mer lyst enn kvinner har. 

Anonymkode: 223b8...2d6

Morsom du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...