AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #1 Skrevet 19. november 2017 Hei alle sammen har nylig kommet hjem fra Polen turen min. Jeg opplevde flere ganger plagsomme innhentere til strippe klubber og blir aldri klok på disse folkene , er dem eckorter eller hva er greia. med tanke på at det er vakter som ser etter dem uti gatene og damene som henter folk virker sulten. Hmmm .. hva mener dere? Anonymkode: a8926...933
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #2 Skrevet 19. november 2017 Ja, "innkastere" er en kjent greie, typisk i partystrøk i diverse land. Selv har jeg nesten bare opplevd dem i typiske sydenstrøk, men styrer unna typiske partysteder på reiser generelt, så har (heldigvis) sluppet unna andre steder. Ville absolutt ha styrt unna innkastere til strippeklubber, for det kan være mye lugubert man risikerer å komme borti på slike steder i Øst-Europa. At vaktene passer på det som tilsynelatende er eskorter er noen kraftige varselbjeller. Mitt råd: Styr unna, og når du går i gater der det er mange innkastere, se rett frem, gå i et jevnt tempo, og fremstå som at du vet hvor du skal slik at man ikke tolkes som en typisk turist som kan lures inn på slike steder. Anonymkode: c38c3...359
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #3 Skrevet 19. november 2017 Så innhenterene er mest sannsynlig eckorter ? Ser at det er veldig unge folk som jobber også heil nedi starteten av 20 åra .. jeg snakker om Polen Anonymkode: a8926...933
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #4 Skrevet 19. november 2017 Både unge damer og menn , Anonymkode: a8926...933
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå